Ford Mondeo V

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maczor
    Drive
    • 2008
    • 58

    Ford Mondeo V

    Zamieszczone przez robertowicz
    W sklepach malo jest 0w40 czy wycofali
    kolega ze zmienolej.pl sprzedawał kiedyś orlena, niech się wypowie czy jakieś problemy z dystrybucją z centrali czy co?
  • Big
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 6389

    #2
    Ford Mondeo V

    Dzisiaj miałem okazję zapoznać się - na razie tylko w sposób statyczny - z najnowszym Fordem Mondeo w wersji titanium. Oto moje wrażenia:


    Stylistyka
    Piękny, piękny i jeszcze raz piękny !! Bryła auta jest bardzo dynamiczna ! Przód z wąskimi ledowymi reflektorami i Frodowsko-Astonowskim wlotem powietrza do chłodnicy robi duże wrażenie. Auto wygląda bardzo zadziornie. Boczny rzut z pięknie opadającym dachem w wersji liftback tez wygląda bardzo dynamicznie. Także tył, ze swoimi lampami w kształcie bumerangu robi bardzo dobre wrażenie. Całość jest spójna stylistycznie i bardzo dynamiczna. Moim zdaniem najnowsze Mondeo, to jedno z najładniejszych aut w klasie średniej. Jednym zarzut dotyczący sylwetki auta, to to ,ze podobnie jak w poprzednim modelu, taka bryła auta wymaga kół o średnicy minimum 18" (nawet 17-stki "znikają" w nadkolach i wydaja się zbyt małe).





    Wnętrze/jakość wykonania
    Tu też jest dobrze, powiem nawet bardzo dobrze Poprzez szerokie drzwi zajmujemy miejsce na obszernych, acz trochę zbyt ... miękkich (!!) fotelach. Oparcie jest dobrze wyprofilowane i ładnie trzyma ciało. siedzisko jest wystarczająco długie, a fotel jako całość naprawdę wygodny. Bardzo wygodna w obsłudze i ładnie zaprojektowana jest też środkowa konsola. Niestety standardowy radioodtwarzacz, oraz pokrętła do obsługi automatycznej klimatyzacji wyglądają trochę tanio. Zbyt małe są również przyciski na panelu klimatyzacji. Za to całość jest bardzo dobrze zmontowana i to chyba jedyne zarzuty do wnętrza Mondeo. Materiały użyte do wykończenia wnętrza są bardzo wysokiej jakości. Góra deski rozdzielczej oraz parapety drzwiowe i są wykonane z miękkiego plastiku. Pozostałe plastiki są twarde ale bardzo dobrej jakości. Najnowsze Mondeo V odpala się za pomocą przycisku start/stop. Po odpaleniu silnika naszym oczom ukazują się bardzo czytelne zegary które kryją w sobie również czytelny ekran komputera pokładowego. Niestety po raz kolejny trzeba skrytykować podstawowe radio, które nie dość ze wygląda tanio, jak wyżej już napisałem, to ma byt mały ekran. Jest to o tyle ważne, ze na tym ekranie wyświetlają się informacje z systemu klimatyzacji i czujników parkowania, które przez jego niewielką przekątną są po prostu mało czytelne.
    Przesiadamy się na tył auta i ... o kurcze Superb II ma godnego konkurenta !! W mondeo V miejsca zarówno z przodu jak i z tylu jest pod dostatkiem. Z tyły da się swobodnie założyć nogę na nogę i nie dotykać czubkiem buta fotela kierowcy. Tylna kanapa jest bardzo wygodna. Pasażerowie maja do dyspozycji wygodny centralny podłokietnik z uchwytami na kubki, a ich pasy bezpieczeństwa mogą być wyposażone, tak jak w oglądanym przeze mnie egzemplarzu, w zintegrowane poduszki powietrzne.
    Ogólna ocena wnętrza najnowszego Forda Mondeo V jest bardzo pozytywna, aczkolwiek jest parę małych niedoskonałości.

    Bagaznik
    Na przestrzeń bagażowa najnowszego Mondeo chyba nikt nie możne narzekać. Może rekordu nie ma, ale 458 l pojemności bagażnika powinno sprostać każdemu wyzwaniu. Ponad to bagażnik ma regularne kształty i "okienko" w oparciu tylnej kanapy do przewożenia długich przedmiotów.
    Z bagażnikiem wiąże się niestety największa wada oglądanego egzemplarza Forda Mondeo V. Mianowicie tylna klapa nie chciała się ... zamykać :shock: Wszystko jedno czy zamknąć ją próbowałem ja, czy tez pracownik salonu. Aby wykonawca tę operacje należało trzasnąć ja z siła jaka używało sie do zamykani drzwi w ... Żuku. Trochę wstyd w aucie tej klasy za ta cenę.
    Podsumowanie
    Wersja Mondeo IV, którą oglądałem, to Titanium z nadwoziem typu liftback i silnikiem 1.5 EcoBost (160 KM). Taki egz. z wyposażeniem podstawowym dla wersji Titanium to koszt 103 000 zł. Tanio nie jest, uwzględniając, że w tej, najbogatszej przecież wersji wyposażenia, dopłaty, aż 5 150 zł wymagają reflektory w technologii LED (standardem są żarówki halogenowe), a radio jakie otrzymujemy w standarcie to podstawowa jednostka. Dopłaty wymagają również czujniki odległości w zderzakach , co mógłbym zrozumieć w wersji podstawowej Ambiente Plus, ale nie w najbogatszej Titanium !!
    Ogólnie najnowsze Mondeo V to bardzo ładny samochód, oferujący ponadprzeciętna ilość miejsca wewnątrz kabiny i olbrzymi bagażnik. Kabina jest dobrze wykonana. Materiały również są dobrej jakości. Niestety, kuleje trochę stosunek ceny do wyposażenia jakie otrzymujemy. Poprawy wymaga także system zamykania tylnej klapy, oraz zbyt małe przyciski na panelu klimatyzacji i zbyt mały ekran podstawowego radia.
    Wróżę jednak spoty sukces rynkowy temu modelowi, bo samochód naprawdę jest bardzo ładny, a jak wiadomo kupuje się przede wszystkim, oczami. Dodatkowo, jeśli układ zawieszenia potrafi to, do czego od dawna przyzwyczaił nas Ford, to będzie to kolejny, olbrzymi, plus dla Mondeo.
    Czarny Elegance

    Komentarz

    • Arundill
      Rider
      • 2012
      • 321

      #3
      Piekne auto. Ja czekam na kombi, i moze na wyprzedaz rocznika pod koniec roku taki sobie sprawie. Big a czy pytales sie moze, czy sa mozliwe jakies rabaty? ????
      Pozdrawiam

      Komentarz

      • nibelung
        Drive
        • 2009
        • 94

        #4
        Są rabaty..i to srogie.
        Na auto skonfigurowane na 146950 kpln dostałem cenę 125 600.
        Dokładnie był to mk5 liftback 2.0 tdci 180 km z powershiftem wersja titanium+
        pakiet titanium x
        audio premium
        pakiet winter 1
        webasto.
        Trzeba nadmienić, że auto już w seryjnej wersji titanium jest ordynarnie dobrze wyposażone..
        CO do świateł..wystarczy wybrać pakiet titanium x za 5000 i dostajemy:"
        Pakiet Titanium X - reflektory w technologii 'Ford Dynamic LED' (zawierają: Adaptive Technology (automatyczne 5 000.00
        dostosowanie kształtu i zasięgu strumienia świetlnego do warunków otoczenia i kierunku jazdy), LED Technology (światła
        mijania, drogowe, do jazdy dziennej, pozycyjne i kierunkowskazy w technologii LED) Intelligent Light Technology
        (automatyczny wybór rodzaju oświetlenia zależnie od prędkości jazdy), pokrywa bagażnika zamykana/ otwierana
        elektrycznie i bezdotykowo (pakiet niedostępny z tylnym spojlerem) - TT"
        Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)

        Komentarz

        • Big
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 6389

          #5
          Zamieszczone przez Arundill
          Ja czekam na kombi
          Już jest. Zresztą widać go nawet na załączonym zdjęciu (czarne za liftbackiem).
          Zamieszczone przez Arundill
          pytales sie moze, czy sa mozliwe jakies rabaty?
          wiem że są, bo sprzedawca mówił, że oczywiście coś opuści z ceny katalogowej. Ale nie pytałem o konkretne kwoty.

          [ Dodano: Sob 10 Sty, 15 22:00 ]
          Zamieszczone przez nibelung
          Trzeba nadmienić, że auto już w seryjnej wersji titanium jest ordynarnie dobrze wyposażone..
          Chyba tak nie do końca, bo ani ksenonów/Led-ów, ani czujek parkowania, ani lepszego radia w wersji Titanium w standarcie się nie dostanie.
          Czarny Elegance

          Komentarz

          • nibelung
            Drive
            • 2009
            • 94

            #6
            Poniżej wyposażenie seryjne titanium.IMHO jest przyzwoicie.
            pakiet titx rozwiązuje problem świateł.



            FORD MONDEO 2.0 TDCi 180 KM, PowerShift Titanium 5dr 132 000.00
            02. Wposażenie standardowe (wybrane elementy):
            · Inteligentny System Bezpieczeństwa (IPS)
            · System ABS z elektronicznym układem podziału siły hamowania (EBD)
            Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC) (zawiera: układ kontroli trakcji (TA), układ wspomagania awaryjnego
            hamowania (EBA)) układ ułatwiajacy ruszanie na wzniesieniach (HSA)
            ·
            Poduszki powietrzne czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera z przodu, boczne kurtyny powietrzne chroniące osoby w 1. i
            2. rzędzie siedzeń, poduszka kolanowa kierowcy,
            ·
            Lane Keeping Alert - zawiera: Lane Keeping Aid (system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu), Auto High
            Beam (system automatycznego sterowania światłami drogowymi), Driver Alert system monitorowania koncentracji
            kierowcy),
            ·
            · Traffic Sign Recognition - system rozpoznawania znaków drogowych
            · Wycieraczki przedniej szyby – sterowane automatycznie, z czujnikiem deszczu
            · Przednia szyba podgrzewana, podgrzewane dysze spryskiwaczy
            · Ford KeyFree-system centralnego zamka z kluczem elektronicznym, przycisk rozrusznika Ford Power
            · Kolumna kierownicy z regulacją pochylenia i odległości
            · Auto-Start-Stop, system monitorowania ciśnienia w oponach
            · Wewnętrzne klamki drzwi wykończenie chromowane
            · Nakładki na progi przednich drzwi z wykończeniem w kolorze alumunium, dywaniki podłogowe welurowe p/t
            · Kierownica i chwyt dźwigni zmiany biegów wykończona skórą
            Radioodtwarzacz CD/MP3 z Ford SYNC i AppLink, kolorowy wyświetlacz 4.2", zestaw głośnomówiący z Bluetooth® i funkcja
            sterowania głosem (bez jęz. Pol.) funkcja wzywania pomocy, 8 głośników, zdalne sterowanie, gniazda: AUX-IN/USB/iPod®
            ·
            · Wyświetlacz między zegarami 10.1"
            Klimatyzacja - dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury dodatkowe nawiewy na słupkach 'B' na drugi rząd
            siedzeń
            ·
            · Dodatkowa nagrzewnica elektryczna (PTC) (standard tylko z TDCI)
            · Tempomat zawiera regulowany ogranicznik prędkości
            Konsola centralna Premium z przesuwanym podłokietnikiem, gniazdem USB w schowku pod podłokietnikiem, dwoma
            uchwytami na kubki, przyciskiem elektrycznego hamulca ręcznego, otwartym schowkiem i gniazdkiem 12V i nawiewami na
            drugi rząd foteli
            ·
            · Lusterko wsteczne samoczynnie ściemniające się
            · Oświetlenie wnętrza -diodami LED z elementami nastrojowego oświetlenia (w 7 kolorów)
            Ford MyKey® funkcja programowania i przypisania do kluczyka ograniczenia: prędkości maksymalnej i maksymalnej
            głośności systemu audio oraz możliwość zablokowania deaktywacji systemów wspomagających bezpieczeństwo
            ·
            Szyby elektrycznie sterowane przednich i tylnych drzwi, opuszczane i podnoszone jednym naciśnięciem przycisku, z
            czujnikami przeszkody, funkcja całkowitego otwierania i zamykania wszystkich szyb
            ·
            · Przednie fotele w stylu sportowm
            Fotel kierowcy i pasażera z ręczną regulacją położenia w 4. kierunkach (góra-dół/przód-tył), regulacja podparcia odcinka
            lędźwiowego
            ·
            · Przednie fotele podgrzewane, z regulacją temperatury
            · Tylna kanapa składana na płasko, dzielona w proporcji 60:40, podłokietnik na środku, z 2. uchwytami na kubki
            · Nakładka ochronna na tylny zderzak
            · Roleta zasłaniająca przestrzeń bagażową (tylko wersja kombi)
            · Szyby boczne -obramowanie w kolorze chromu
            · Lusterka boczne składane elektrycznie, z lampkami oświetlającymi podłoże
            · Dolny pas zderzaka przedniego i tylnego lakierowany w kolorze nadwozia
            Górna krata wlotu powietrza z chromowanym obramowaniem, dolna krata wlotu powietrza - lakierowana w kolorze gloss
            black, z chromowanym obramowaniem
            ·
            · Przednie światła przeciwmgielne - z funkcją doświetlania zakrętów
            · Obudowy przednich świateł przeciwmgielnych lakierowane w kolorze gloss black z chromowanym pierścieniem
            · Relingi bagażnika dachowego z wykończeniem w kolorze chromu (tylko wersja kombi)
            · Listwy progowe lakierowane w kolorze nadwozia
            · Felgi aluminiowe - 17" ogumienie 235/50 (niedostępne z TDCI ECOnetic)
            · Koło zapasowe dojazdowe
            · Światła do jazdy dziennej
            · Automatycznie sterowane wycieraczki z czujnikiem deszczu, automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne
            Reflektory halogenowe projekcyjne włączające się automatycznie w zależności od poziomu natężenia światła, Auto High
            Beam - system automatycznego sterowania światłami drogowymi
            ·
            · Tylne światła LED
            Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)

            Komentarz

            • Big
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 6389

              #7
              nibelung, niby dużo, a wcale nie dużo. Zauważ, że Ford wpakował do wersji Titanium kupę "wspomagaczy" typu line assist czy rozpoznawanie znaków drogowych. Tylko po co to komu? Jako bajer o.k. ale ja nie widze potrzeby posiadania tych systemów w swoim aucie. Natomiast nie ma tak potrzebnych na co dzień i poprawiających bezpieczeństwo rzeczy jak ksenony/LED-y (aż 5 500 zł dopłaty!), czujki parkowania (1 900 zł dopłaty), czy lepsze radio z większym, bardziej czytelnym i dotykowym, wyświetlaczem( 1 200 zł dopłaty!) - a przecież mówimy o najbogatszej wersji wyposażenia. Czyli są bajery którymi można pochwalić się przed sąsiadem czy dziewczyną, ale brak rzeczy które nie są może tak chwytliwe marketingowo, ale pomagają w codziennej eksploatacji auta. I o to mi chodziło.
              Czarny Elegance

              Komentarz

              • AdamB
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 8030
                • Octavia IV (NX3)
                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                #8
                Zamieszczone przez Big
                Natomiast nie ma tak potrzebnych na co dzień i poprawiających bezpieczeństwo rzeczy jak ksenony/LED-y (aż 5 500 zł dopłaty!), czujki parkowania (1 900 zł dopłaty), czy lepsze radio z większym, bardziej czytelnym i dotykowym, wyświetlaczem( 1 200 zł dopłaty!)
                Czyli można śmiało tańszą wersję brać i dopłacić za te bajery
                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                Komentarz

                • Big
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 6389

                  #9
                  Zamieszczone przez AdamB
                  Czyli można śmiało tańszą wersję brać i dopłacić za te bajery
                  Jest to jakieś wyjście. Tym bardziej, że Uwaga!! - O szczebelek uboższa od wersji Titanium, wersja Gold Edition w swoim wyposażeniu seryjnym posiada ... czujki parkowania w przednim i tylnym zderzaku, czyli element wyposażenia, za który w bogatszej wersji Titanium należy dopłacić 1 900 zł :shock:
                  Naprawdę nie rozumiem polityki Forda co do skonfigurowania wyposażenia poszczególnych wersji.
                  Czarny Elegance

                  Komentarz

                  • AdamB
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 8030
                    • Octavia IV (NX3)
                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Big
                    wersja Gold Edition w swoim wyposażeniu seryjnym posiada ... czujki parkowania w przednim i tylnym zderzaku :shock:
                    Czyli sprawa jasna co brać jak się chce jeździć repliką Astona Martina
                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                    Komentarz

                    • nibelung
                      Drive
                      • 2009
                      • 94

                      #11
                      Zamieszczone przez Big
                      nibelung, niby dużo, a wcale nie dużo. Zauważ, że Ford wpakował do wersji Titanium kupę "wspomagaczy" typu line assist czy rozpoznawanie znaków drogowych. Tylko po co to komu? Jako bajer o.k. ale ja nie widze potrzeby posiadania tych systemów w swoim aucie. Natomiast nie ma tak potrzebnych na co dzień i poprawiających bezpieczeństwo rzeczy jak ksenony/LED-y (aż 5 500 zł dopłaty!), czujki parkowania (1 900 zł dopłaty), czy lepsze radio z większym, bardziej czytelnym i dotykowym, wyświetlaczem( 1 200 zł dopłaty!) - a przecież mówimy o najbogatszej wersji wyposażenia. Czyli są bajery którymi można pochwalić się przed sąsiadem czy dziewczyną, ale brak rzeczy które nie są może tak chwytliwe marketingowo, ale pomagają w codziennej eksploatacji auta. I o to mi chodziło.
                      Dlaczego 5,5 dopłaty do zenonów
                      przecież są one w kosztujący 5000 pln titanium x:
                      "Pakiet Titanium X - reflektory w technologii 'Ford Dynamic LED' (zawierają: Adaptive Technology (automatyczne 5 000.00
                      dostosowanie kształtu i zasięgu strumienia świetlnego do warunków otoczenia i kierunku jazdy), LED Technology (światła
                      mijania, drogowe, do jazdy dziennej, pozycyjne i kierunkowskazy w technologii LED) Intelligent Light Technology
                      (automatyczny wybór rodzaju oświetlenia zależnie od prędkości jazdy), pokrywa bagażnika zamykana/ otwierana
                      elektrycznie i bezdotykowo (pakiet niedostępny z tylnym spojlerem) - TT"
                      Ja robię rocznie co najmniej 70 tkm. Niektóre z tych elektrobrandzli jak np lane assist odbieram jako interesujące.

                      W każdym bądź razie, przy oferowanych rabatach, to świetna oferta.
                      Ostatnia rzecz. Cały czas piszemy o mondeo MK V nie MK IV.
                      Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)

                      Komentarz

                      • Big
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 6389

                        #12
                        Zamieszczone przez nibelung
                        Dlaczego 5,5 dopłaty do zenonów
                        Nie do ksenonów, a do LED-ów. Ale masz racje można je miec o 500 zł taniej, czyli za 5000 zł (spojrzałem na pakiet Titanium - ten kosztuje 5 500 zł, a jest jeszcze Titanium X gdzie tez są LED- y i koszt tego pakietu to faktycznie 5 000 zł.
                        Czarny Elegance

                        Komentarz

                        • nibelung
                          Drive
                          • 2009
                          • 94

                          #13
                          Niestety..fjord ma to do siebie, że trzeba uważnie rzeźbić z pakietami..przeżyłem to przy zamawianiu s maxa, ale naprawdę można go poskładać z głową.
                          Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)

                          Komentarz

                          • Big
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 6389

                            #14
                            Zamieszczone przez nibelung
                            Cały czas piszemy o mondeo MK V nie MK IV.
                            Poprawiłem, choć dla mnie lifting Mondeo I nie był osobnym modelem, dlatego wg. mnie najnowsze Mondeo to IV a nie V generacja modelu.
                            Czarny Elegance

                            Komentarz

                            • sew1981
                              RS
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2009
                              • 10917
                              • Fiat

                              #15
                              widziałem takie mondeo z bliska i w środku też siedziałem na targach moto, w jakiejś lepszej wersji wyposażenia - bo takie na targach wystawiają. Fajna stylistyka środka, boku, tyłu, sporo miejsca. Ale mi osobiście ten przód zwalony z astona nie podchodzi (jedynie światła mi się podobają), poprzedni model miał ładniejszy przód według mojej subiektywnej oceny.

                              Komentarz

                              • andrzej1962
                                L&K
                                • 2010
                                • 1306
                                • Octavia III combi (5E5)
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                • DADA 1.5 TSI 150 KM

                                #16
                                zawsze mi się fordy podobały pod względem stylistyki dlatego jeździłem FFIi II. Zmieniłem zdanie na rzecz OII ze wzgl ekonomicznych. To Mondeo wypisz wymaluj Aston Martin. Ładny że nie wiem co :lol:

                                Komentarz

                                • Chris11
                                  RS
                                  • 2011
                                  • 1587

                                  #17
                                  Zamieszczone przez nibelung
                                  Trzeba nadmienić, że auto już w seryjnej wersji titanium jest ordynarnie dobrze wyposażone..
                                  Ale już w wersji bazowej to jakiś smiech na sali, żeby nie było elektrycznych szyb z tyłu, skórzanej kierownicy i 8. głośników
                                  Na brak climatronica można by oko przymknąć, ale już widzę, jakie larum by się na tym forum podniosło, gdyby bazowy Passat B8 pozbawiony był tak przyziemnych obecnie rzeczy.

                                  Komentarz

                                  • zepter00
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 2304

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Big
                                    Zamieszczone przez nibelung
                                    Cały czas piszemy o mondeo MK V nie MK IV.
                                    Poprawiłem, choć dla mnie lifting Mondeo I nie był osobnym modelem, dlatego wg. mnie najnowsze Mondeo to IV a nie V generacja modelu.
                                    To od Passata też trzeba by jedną generację zdjąć. :wink:
                                    Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                                    "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                                    Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                                    Komentarz

                                    • kazik4x4
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 2728

                                      #19
                                      Zamieszczone przez AdamB
                                      Zamieszczone przez Big
                                      wersja Gold Edition w swoim wyposażeniu seryjnym posiada ... czujki parkowania w przednim i tylnym zderzaku :shock:
                                      Czyli sprawa jasna co brać jak się chce jeździć repliką Astona Martina
                                      Repliką? Raczej podróbką

                                      Komentarz

                                      • AdamB
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 8030
                                        • Octavia IV (NX3)
                                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez kazik4x4
                                        epliką? Raczej podróbką
                                        Masz rację ops:
                                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                        Komentarz

                                        • Tony065
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 2487
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Big
                                          Zamieszczone przez nibelung
                                          Cały czas piszemy o mondeo MK V nie MK IV.
                                          Poprawiłem, choć dla mnie lifting Mondeo I nie był osobnym modelem, dlatego wg. mnie najnowsze Mondeo to IV a nie V generacja modelu.
                                          i tak to jest podawane przez prasę "fachową".

                                          [ Dodano: Pon 12 Sty, 15 11:24 ]
                                          Zamieszczone przez zepter00
                                          Zamieszczone przez Big
                                          Zamieszczone przez nibelung
                                          Cały czas piszemy o mondeo MK V nie MK IV.
                                          Poprawiłem, choć dla mnie lifting Mondeo I nie był osobnym modelem, dlatego wg. mnie najnowsze Mondeo to IV a nie V generacja modelu.
                                          To od Passata też trzeba by jedną generację zdjąć. :wink:
                                          którą :?:
                                          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                          @ by Tune-up Gdańsk
                                          TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                          Antek

                                          Komentarz

                                          • Andja
                                            Rider
                                            • 2006
                                            • 596

                                            #22
                                            a jak z boczkami? miękkie są? :wink: :P

                                            Komentarz

                                            • perfex
                                              L&K
                                              • 2005
                                              • 1117

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Tony065
                                              To od Passata też trzeba by jedną generację zdjąć. :wink:
                                              którą :?:
                                              Zarówno B4 jak i B7 to dyskusyjne Nowe Modele...
                                              Pozdrawiam
                                              perfex

                                              Octavia HTP

                                              Komentarz

                                              • Big
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 6389

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Andja
                                                a jak z boczkami? miękkie są?
                                                Czytaj tekst, a się dowiesz
                                                Czarny Elegance

                                                Komentarz

                                                • nibelung
                                                  Drive
                                                  • 2009
                                                  • 94

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Big
                                                  Zamieszczone przez nibelung
                                                  Dlaczego 5,5 dopłaty do zenonów
                                                  Nie do ksenonów, a do LED-ów. Ale masz racje można je miec o 500 zł taniej, czyli za 5000 zł (spojrzałem na pakiet Titanium - ten kosztuje 5 500 zł, a jest jeszcze Titanium X gdzie tez są LED- y i koszt tego pakietu to faktycznie 5 000 zł.
                                                  I w pakiecie titanium x za 5500 mamy:
                                                  Pakiet Titanium (AB1CW)

                                                  reflektory w technologii ‚Ford Dynamic LED’ 1

                                                  dodatakowo przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia,

                                                  czujniki parkowania z przodu i z tyłu.
                                                  Wiec problem świateł i czujników rozwiązany ;-)
                                                  Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...