Zamieszczone przez Asystentka
Nowy Focus RS...4x4!!
Zwiń
X
-
Re: Nowy Focus RS...4x4!!
Zamieszczone przez Garreta jednak! AWD i mechaniczna szpera! mniamm !! :twisted: :diabelski_usmiech
Ps. Jedyny minus, że w Fordzie kupujemy tylko super podwozie i napęd bo stylistyka taka sobie a deska rozdzielcza zrobiona z odpadków przez pijanego stylistę :szeroki_usmiech Kwestia jest jeszcze ceny, powinna być sporo niższa niż Golfa R, ale z pojemnością 2.3 nie będzie to łatwe...
Anyway: szacun za podjęcie wyzwania i zrobienie 4x4.Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Ciekaw jestem czemu oni kombinuja z taka pojemnoscia (u nas i pewnie nie tylko u nas takie auto zabija akcyza na wstepie, jak w BMW np 135i). Stare RSy nie grzeszyly trwaloscia w serii, a po modach agonia mogla nastapic duzo bardziej nieprzewidywalnie.
Z drugiej strony 2.3l i tylko 316KM. To zaledwie 137KM z litra pojemnosci, wiec w zasadzie nic, bo tyle to Ford robi w tej chwili 1.0 ecoboost :twisted:
Komentarz
-
-
perfex, deska z odpadków, na dodatek zaprojektowana przez pijanego stylistę to była w Foce MK I.
BTW, ta w sumie niska śmoc może wynika ze słabej trwałości poprzednich RS i teraz Ford chce uniknąć fakapów :diabelski_usmiech Czyżby któryś producent wyłamał się i zaczął dbać o klientów :shock: :?:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
I skrót po polsku: http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/...m-320-km/55qj1"k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Audi RSQ3 jaki miałem przyjemność testować (13 strona w temacie mojej Octavi) ma 2,5L, 5 cylindrów a z tego 310 KM i 420 Nm. Przecież to ma chodzić jakiś czas zanim się wysra. Powiem tak: Audi wysokie, ciężkie na absurdalnie wielkich i szerokich kapciach (255/40 R 19) a w trybie ręcznym i sportowym s-tronic'a nie byłem w stanie nadążyć biegów zmieniaćMoja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
zepter00, z Arturem z Piotrkowa musisz umówić się na naukę zmiany biegów. Jest szybszy od DSG :diabelski_usmiech . BTW, auto ma bezawaryjnie wyjechać z salonu, potem wszystko da się podciągnąć pod "winę użytkownika" :evil:
bolo81, Ford ma PowerShift, ale daleko mu do gładkości DSG...Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Wreszcie 4x4 a nie kaleczenie auta o mocy ponad 300km przednim napędemByła O2 1.6 MPI
JEST: O2 FL 1.8 TSI : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461736#1461736 :drive:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065zepter00, z Arturem z Piotrkowa musisz umówić się na naukę zmiany biegów. Jest szybszy od DSG :diabelski_usmiech . BTW, auto ma bezawaryjnie wyjechać z salonu, potem wszystko da się podciągnąć pod "winę użytkownika" :evil:
bolo81, Ford ma PowerShift, ale daleko mu do gładkości DSG...
Nie sądzę żeby było Fordowskiemu Powershift daleko było do DSG. To są rozwiązania bardzo podobne w konstrukcji i działaniu a DSG to żadna rewelacja w gładkości zmiany biegów w porównaniu do automatów BMW i Mercedesa. Jest o tym mowa w każdym teście.
[ Dodano: Sro 04 Lut, 15 23:48 ]
Zamieszczone przez BritosWreszcie 4x4 a nie kaleczenie auta o mocy ponad 300km przednim napędem
W materiałach jakie podał Garret piszą, że Focus będzie miał co najmniej dwa aktywne dyferencjały :!: :twisted: centralny i tylny oraz szperę - sprzęgło w przednim. Czyli jak chcą to potrafią. Widać, że Ford jak chce to bierze garściami z doświadczeń w motorsporcie.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
zepter00, http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=73403
Czy ja wiem... :?: 4.9 do 100 na manualu
Ale w temacie, to fakt że doświadczenie w rajdach Ford ma, tyle że nie każda firma przekłada to na swoje produkty. Pożyjemy, zobaczymy co na to konkurencja ze swoimi R, S3, M135, AMG45... Bo chyba żaden Japoniec czy Francuz lub Italianiec się nie łapie na tą półkę :?:
Co do automatu, to nie porównywałbym Ford do BMW czy Merca, bo to nie ta liga. Co innego taki VW czy Francuzy.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Dopóki Lancer EVO i WRX STI są produkowane, to japońce się łapią :wink: Audi ma też bardzo podobne rozwiązania jeśli chodzi o tylny dyferencjał ale to już w większych i droższych modelach ( opcja Sport diferential). Co więcej najnowsza topowa 6 generacja - Quattro VI nie opiera się wyłącznie na mechanice w centralnym dyferencjale (poprzednio był Torsen C z bazowym nastawem 40% przód 60% tył) lecz "Crown Gear" i dzięki udziałowi elektroniki oraz sprzęgłom może z większa swobodą i szybkością niż w poprzednikach żonglować rozdziałem momentu na przednią i tylną oś. Zaczęło się to w RS5 i najnowsze A7, A6, A8 oraz odpowiedniki RS.
Koledzy ale osoba o której pisaliście, zawdzięcza te czasy mocy a nie nadludzkim zdolnościom. :wink: Ja pisałem, że Volkswagenowskiego DSG nie da się porównać z BMW i Mercedesem.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
zepter00, OK, wymienione Japońce grają w tej samej lub podobnej lidze co nowa Foka. Co do Artura, to nie jest nadczłowiekiem. Jest po prostu szybki :twisted: Śmoc jedno, ale umiejętności drugie. Jest wiele przykładów gdzie fura gwizda, ale kierowca pi..a :diabelski_usmiech W jego przypadku wielu już się nacięło, bo auto takie niepozorne, niby zwykła, czarna Skoda... :diabelski_usmiech a za kierą szatan, nie kapelusznik... Swoją drogą ciekawe co On powie na auto z tematu, bo ma ochotę zmienić Octę, ale chodził mu po głowie Gofer R. Niestety, produkcję Ford uruchomi na jesieni, to pewnie w salonach za rok :evil: .Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Bez obrazy ale jedynymi sportami motorowymi (nie licząc F1 i niektórych wyścigów - na pewno nie będą to wyścigi na ćwiartkę), gdzie liczą się umiejętności są rajdy i wyścigi górskie. Jak znacie angielski to zobaczcie to (Jak nie znacie to zobaczcie dla samych obrazków) https://www.youtube.com/watch?v=SAORZYL7cswMoja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
nowy Focus RS ma 3 sprzęgła wielopłytkowe
jedno napędzajace oś przednią
dwa na tylnej osi po jednym na lewa i prawą półoś
czyli tył rozwiązany ma jak Nissan Juke który nie ma dyferencjalu w tylnej osi a jego role przejmuja dwa sprzegła osobno napedzajace lewe i prawe kolo
lub
wszystkie trzy sprzęgła są przy tylnej osi, wtedy to byłby "dopinany tył"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00[
Poprzedni Focus RS był najlepiej przenoszącym ogromną moc i najlepiej prowadzącym się autem FWD w historii a odbywało się to dzięki ogromnemu doświadczeniu Forda w rajdach i wyścigach samochodów turystycznych. Mam tu na myśli rozwiązanie "RevoKnuckle" http://en.wikipedia.org/wiki/RevoKnuckle wzięte wprost z WRC, konstrukcję dyferencjału http://www.motorauthority.com/news/1...r-the-focus-rs oraz nastawy i geometrię zawieszenia.
Główne zalety frs 2: dzwięk, podatnośc na tuning(pancerny 2.5T) i wygląd, ale to de gustibus..
Co do powershifta i dsg, mam jedno i drugie..te skrzynie zmieniają biegi tak samo płynnie..zresztą i jedna i druga to afair getrag.Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)
Komentarz
-
Komentarz