Zamieszczone przez kazik4x4
Fiat 500 1.2 Lounge
Zwiń
X
-
Fiat 500 1.2 Lounge
Zapraszam na mój test Fiata 500 1.2 Lounge.
Link do testu: http://mojblogsamochodwy.autokult.pl...500-1-2-loungeCzarny Elegance
-
-
Fiat z cena tego modelu przesadzil o dobre 10tys. I to jest jedyna wersja 500-tki w tym Abarth na jakiej moge zawiesic oko mimo ze w srodku to taka Panda w gruncie rzeczy.
Silniki, no coz stare pancerne 1.2, ktore ma Panda, diesel lekko wzmocniony (stary mial 75KM) z ktorym to auto calkiem fajnie jezdzi, no i kosiarka 0,9turbo :twisted:
Za to kazda kolejna rozdmuchna 500L czy nowosc 500X do mnie nie przemawia :|
Cos blizniak w postaci Forda Ka zaczyna sie od 31tys z tym samym i jedynym w opcji silnikiem 1.2Wersja Titanium+, ktora ma juz naprawde dobre wyposazenie 37tys plus kilka dodatkow i mamy 43tys za wszystko co mozna zamowic do Forda Ka przed rabatem oczywiscie.
Komentarz
-
-
Maicroft, Ka, to zupełnie inna bajka. Ka to po prostu zwykły samochód klasy A. Fiat 500 to taki gadżecik. Samochód z nostalgią w tle dla ludzi którzy chcą się wyróżnić z tłumu. Nie porównuj więc Ka do 500,choć budowane są w tej samej fabryce na tej samej płycie podłogowej.
U Fiata rolę Ka pełni plebejska Panda i jej ceny zaczynają się podobnie jak u Ka i również za 43 tys zł będziesz miał wypasiona Pandę w dodatku z pięciorgiem drzwi (w przeciwieństwie do 3-drzwiowego Ka).
Fiata 500, możesz porównać do VW Beetle, Mini, czy Smarta, a nie do popularnego toczydła w stylu Ka, Picanto czy Twingo.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Ten gadzet na polskie realia jest za drogi w takiej podstawowej wersji. Gadzetem bedzie 500 Abarth ktora cos soba reprezentuje i duzo blizej jej do roli takiej malej zabawki niz "nasza" Fabia RS.
Sama Panda wygrywala od zawsze z wieloma autami, tym ze ma 5 drzwi. Swoja droga Panda 2, a w zasadzie 3 stracila duzo faktem, ze produkcja pojechala do Wloch, oraz tym, ze cena wzgledem poprzedniczki wzrosla, a auto samo w sobie dalej jest Panda znana z Tych z wiekszymi zaokragleniami.
Zamieszczone przez BigFiata 500, możesz porównać do VW Beetle, Mini, czy Smarta,
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTen gadzet na polskie realia jest za drogi w takiej podstawowej wersji
Zamieszczone przez MaicroftI tu 500-ka wypadnie slabo, bardzo slabo, bo Beetle to przeciez Golf 7, Mini ma duzo z BMW, a 500-tka z plebejskiej PandyCzarny Elegance
Komentarz
-
-
Jeżeli faktycznie rozważymy go w kategorii gadżetu dla pani gadżet oraz określimy grupę docelową jak opisywana przez Maćka mama oraz oczywiście segment aut do poruszania się po warszawce to auto ma szanse jako wizytówka zaistnieć na rynku.
Tak jak piszecie, nie będzie to auto sprzedawane w milionach egzemplarzy ale swoją grupę docelową na pewno znajdzie.
Mimo ceny. Gadżet go gadżet.
Komentarz
-
-
500 bardzo dobrze sie sprzedaje ale za granicą. A produkcja w Polsce to dobrze. We Wrocławiu jest f 500 coraz więcej. Jak patrzeć na cenę to tylko 1.2 idealny motor do miasta i eksploatacji. Tani prosty rozrząd i bezkolizyjny.
Cena zakupu niższa niż 0.9 . Wchodzi ok 3.5 litra oleju , którego silnik nie pije. Można zawsze w kryzysie gaz wrzucić. Dobrze się grzeje. Zawsze to bardziej ciekawe i powiedzmy chciane auto z jakąś historią niż KA.
Cena wysoka ? We Wrocku byly 3 za 36 tyś nowe wyprzedaż rocznika.
Wyposażenie jednak wpływa na cenę; 7 poduszek każda wersja . Zapaliczka , składna i dziel kanapa 6x głośników radio, komputer oba fotele z system składasz przesuwasz. Zielone szyby. Kluczyk składany. Zwracam na to uwagę bo w skodzie różnie z tym wyposażeniem było w KA też brak tego wyposażenia w tańszych opcjach. Minus za plastiki , które są średnie( sama deska boczki raczej powyżej śred) i jak ktoś się trochę
przy patrzy słabo spasowane na szczęście w mniej widocznych miejscach i trochę poskrzypują.
Przy lampach też jest szczelina
Silnik ładnie mruczy na wolnych obrotachbiegi odziwo jak na Fiata wchodzą ok. Wygłuszenie maski w cenie w silniku 1.2 . Plastikowe osłony nadkoli są w Seacie i bliźniaku Skodzie Citago brak. Dużo lepszy podnośnik jak w skodzie a przy wymianie koła pomagają szpilki , które nie pozwalają spaść kołu . A i klapa bagażnika nie tylko się otwiera a odskakuje. Pomocne w zimie.
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjneprzebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Silnik 1.2 jest już kolizyjny, zmiany wprowadzili chyba już przed 2010 r. Jeździlem Pandą 3 z tym silnikiem, praca sprzęgla tragedia, trzeba się z nim obchodzić jak z jajkiem, bo cos puka (pewnie poduszki), samochod nowy - ja bym tym nie mogl jezdzic po miescie. Za to Pande 2 1.1 (samochod w rodzinie, z 20 usterek do naprawy we wlasnym zakresie za ok. 1000 zl) i Punto 1 1.2 (nauka jazdy) wspominam dobrze. 500 ma chyba tylko 3 zalety - prosty, trwaly i tani w naprawie silnik (choc w zimie w miescie spokojnie wciagnie 7l/100), jest ladny i robiony w Polsce. Zona go chce a ja namawiam na VW up, raczej da sie przekonac.
Komentarz
-
Komentarz