W Dieslu nastąpiła długo oczekiwana premiera Audi 200 V10 TDI firmy Masters Tuning powadzonego przez Krzysztofa Konickiego. W finale spotkały się dwa samochody z tej stajni - Audi i Lupo. Z tego pojedynku zwycięsko wyszła „dwusetka”. Czas przejazdu to 12,05.
coś się chyba w czasie przenieśli z tą recenzją :-) :diabelski_usmiech
W Dieslu nastąpiła długo oczekiwana premiera Audi 200 V10 TDI firmy Masters Tuning powadzonego przez Krzysztofa Konickiego. W finale spotkały się dwa samochody z tej stajni - Audi i Lupo. Z tego pojedynku zwycięsko wyszła „dwusetka”. Czas przejazdu to 12,05.
BUAHAAHHAHAHHAHAA :jaja :haha:
bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted: Perfect service by DobryGrzesWawa
I tu pojawia sie pewien joke. Material na podstawie ktorego jest ten news, zostal oparty na oficjalnym papierku od SSS, a ze tamten portal jest prowadzony przez kilka osob, gdzie jedna znam bardzo dobrze, sadze ze ktos sobie chyba jaja zrobil z klasy diesel w tym roku.
Maicroft, chyba nie tylko w klasie Diesel :-) : W Maxi liczyło się dwóch kierowców. Arkadiusz Oziębło w Audi S4 i Marcin Blauth w GMC Typhoon i to oni własnie spotkali się w finale. Dla tego przejazdu warto było spędzić kilka godzin na lotnisku. Samochody wyrwały ze startu w sposób zaprzeczający wszelkim prawom fizyki. S4 przy zmianie na dwójkę zostało odrobinę w tyle, ale potem bardzo szybko doganiało Typhoona. Niestety zabrakło kilku metrów. Marcin Blauth przekroczył metę po 9,36 sek......potem w tabelce z wynikami w klasie Maxi Oz nie występuje, w prawdzie mnie nie było ale z tego co czytałem to nie startował bo był chory :roll:...ale nie czepiamy się :-) zwróć uwagę koledze żeby poprawili artykuł :P
Komentarz