330 KM w Golfie GTI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Witeek
    Rider
    • 2005
    • 502

    330 KM w Golfie GTI

    Fińczyk w Norwegii i tutejsze piwko - Wasze zdrowie
    witeek - octavia 2.0 TDI DSG
  • NEOrADEk
    L&K
    • 2005
    • 1469

    #2
    330 KM w Golfie GTI

    Kupując „hot hatcha” z Wolfsburga otrzymamy 200 KM. Jest też jednak limitowana, jubileuszowa edycja Golfa GTI Edition 30 dysponująca mocą 230 KM. I właśnie w oparciu o ten model Oettinger proponuje dwa warianty podniesienia jego mocy.

    Niemiecki tuner Oettinger z Friedrichsdorf to wieloletni specjalista od poprawiania osiągów VW i Audi. Firma proponowała fabryczny tuning Golfa GTI 16v już w 1976 roku! Teraz zaprezentowała dwa pakiety tuningowe do limitowanej edycji Golfa GTI 30, czyniąc z niego prawdziwą „pocket rocket”.

    Oettinger oferuje dwa poziomy zwiększenia mocy jubileuszowej edycji Volkswagena Golfa GTI.

    Pierwszy dzięki zmianom w jednostce oprogramowania OBD II, potrafi wykrzesać z dwulitrowego silnika TFSI moc 305 KM i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Dzięki tym zmianom pierwsza setka pojawia się na liczniku już po 6,2 sekundach, a prędkość maksymalna wynosi 252 km/h. Co najważniejsze, wszystko to możemy mieć już za 1390 euro wraz z montażem i wpisem TÛV do książki wozu.

    Drugi zestaw to oprócz modyfikacji oprogramowania również większy intercooler, zmienione kanały dolotowe i sportowy układ wydechowy składający się ze środkowego i tylnego tłumika. W rezultacie moc wzrasta do 330 KM, a maksymalny moment obrotowy do 420 Nm. Taki Golf może spokojnie mierzyć się na autostradzie ze znacznie silniejszymi autami. Prędkość maksymalna wynosi niemal 260 km/h, a pierwsze 100 km/h zobaczymy na zegarach już po 5,8 sekundy! Cena modyfikacji w tym przypadku wynosi 3 450 euro i także zawiera legalizację TÛV na wszystkie dokonane przeróbki.

    Naturalnie Oettinger to także zestawy optyczne. Do Golfa GTI tuner proponuje miedzy innymi: aluminiowe 19-sto calowe obręcze kół wraz z oponami 225/35 R19 za 2760 euro, twardsze sportowe sprężyny za 1290 euro, czy zestaw spoilerów i nakładek za 1580 euro.

    [mototarget.pl link]
    O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
    "Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"


    Uniden Pro 510XL+Hustler IC100

    Komentarz

    • brandO
      Rider
      • 2006
      • 624

      #3
      petarda jak nic... :twisted: tylko że nie na nasze drogi :| :roll:
      auto...ulica... i wyścig z samym sobą...
      Time is up...
      Stop Pijanym Kierowcom!

      Komentarz

      • deespe
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1468

        #4
        no właśnie... można mieć 10000 km ale po co jak i tak użyje się jedynie 15%
        :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

        Komentarz

        • Masmo
          L&K
          • 2005
          • 1145

          #5
          Zamieszczone przez deespe
          no właśnie... można mieć 10000 km ale po co jak i tak użyje się jedynie 15%
          Łeee. Ja bym używał wszystkich 335 KM :wink: :szeroki_usmiech zwłaszcza w Polsce gdzie wyprzedzanie to mój nałóg :diabelski_usmiech .
          Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

          Komentarz

          • QBA
            RS
            • 2004
            • 2646

            #6
            Tylko ten naped na jedna os :roll:

            Komentarz

            • jlupino
              Rider
              S_OCP Member
              • 2006
              • 362

              #7
              To juz lepiej wejść w symbioze z R32.Tam juz mamy 4x4 i bez moda da rade.A ten dźwiek V6-tki wszystko mi zrekompensuje.
              Jaro

              Komentarz

              • biloowa
                Classic
                • 2006
                • 5

                #8
                250 koni z silnika 3,2 i nadwozie a3 czy golf to juz jest niezla petarda ,nie ma gdzie tego i tak wykorzystac na naszych drogach , jedynie do wyprzedzania jest miod malyna.

                Komentarz

                • oorsoo
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 197

                  #9
                  byle nie na podwójnej ciągłej i ograniczeniu do 70 bo to się kończy 5 punktami i 200 w plecy

                  Komentarz

                  • Ziomal
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 5841
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    Jabar co Ty na to ? :szeroki_usmiech
                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                    Jest O1 1.6 BFQ

                    Komentarz

                    Pracuję...