Zmiany silników w VAG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Witeek
    Rider
    • 2005
    • 502

    Zmiany silników w VAG

    wysłałem parę pw głównie do Pań zobaczymy jaki będzie odzew :diabelski_usmiech w końcu na nasze spoty też zaczynają coraz liczniej Panie przybywać więc myślę że się odważą i przybędą
    witeek - octavia 2.0 TDI DSG
  • NEOrADEk
    L&K
    • 2005
    • 1469

    #2
    Zmiany silników w VAG

    Już w przyszłym roku Volkswagen zaprezentuje Tiguana, który będzie pierwszym modelem koncernu pozycjonowanym w kompaktowej klasie 4x4. Będzie to również pierwszy samochód niemieckiej marki, w którym nie będzie stosowany silnik wysokoprężny starej konstrukcji.

    Volkswagen w końcu zrozumiał, iż kolejne wariacje nieśmiertelnego silnika TDI z pompowtryskiwaczami to na tle nowoczesnej konkurencji nie najlepszy pomysł. Większość konstrukcji wysokoprężnych obecnych na rynku wyposażona jest we wtrysk paliwa typu common rail, który zapewnia płynną i bezwibracyjną pracę, czego nie można powiedzieć o silnikach z grupy VW.

    Sytuacja ma się jednak zmienić za sprawą nowego 2-litrowego silnika Diesla z systemem common rail, który po raz pierwszy zostanie zamontowany w nowym Tiguanie.

    To jednak nie wszystko. VW planuje również wprowadzić na rynek nowe silniki benzynowe z rewolucyjnym i bardzo precyzyjnym systemem wtrysku paliwa o nazwie GCI (gasoline compression ignition), dzięki któremu w znaczącym stopniu obniży się spalanie i poziom emisji szkodliwych substancji. Zapowiada się więc prawdziwa ofensywa silnikowa Volkswagena.

    [mototarget.pl link]
    O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
    "Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"


    Uniden Pro 510XL+Hustler IC100

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      zmiany też w benzinerach, 1.6FSI ma zostać zastapiony kolejną wersją 1.4TSI tym razem o mocy 122KM (chyba tylko z 1 sprężarką), dotyczy to VW, czy i kiedy takie zmiany dotrą do Skody, nie wiadomo.
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • djczas
        RS
        • 2005
        • 9612

        #4
        Zamieszczone przez NEOrADEk
        Większość konstrukcji wysokoprężnych obecnych na rynku wyposażona jest we wtrysk paliwa typu common rail, który zapewnia płynną i bezwibracyjną pracę, czego nie można powiedzieć o silnikach z grupy VW.
        :haha: :haha: :haha: :rofl a w bezawaryjności przoduje ford tdci i francuzi sorry ale wole stare tdi kupić niż nowego common raila

        Komentarz

        Pracuję...