Nie tak dawno Renault zaprezentowało Lagunę w wersji liftback i kombi, a już przygotowało odmianę coupe.
Laguna Coupe (na razie w wersji koncepcyjnej) wykazuje pewne podobieństwo do concept-caru Fluence (2004). Ma długą maskę z centralnym przetłoczeniem i bardzo krótki tył. Wprowadzone po raz pierwszy w studyjnym pojeździe Nepta (2006) reflektory wyposażone są w diody elektroluminescencyjne (LED), podobnie jak światła przeciwmgłowe.
Wyposażone w specjalnie oświetlenie podłoża oba, pozbawione obramowania, skrzydła drzwi wyposażone są w samowyważający system z siłownikami opracowanymi przez firmę Stabilus, z kompensacją bezwładności, unoszący je do góry.
Autem mogą podróżować cztery osoby. Pasażerowie siedzący z tyłu mogą korzystać z multimedialnych rozrywek, dzięki wbudowanym w oparcia przednich siedzeń przenośnym odtwarzaczom audio/video.
W Lagunie Coupe zastosowano układ jezdny Active Drive z czterema kołami skrętnymi i nowym silnikiem V6 dCi opracowanym przez Alians Renault i Nissana. Jednostka o pojemności 3,0 l, w zależności od wersji, może osiągać moc od 230 KM do 265 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi od 450 do 550 Nm. Silnik V6 dCi współpracujący z 6-przełożeniową skrzynią automatyczną rozpędza Lagunę Coupe Concept od 0 do 100 km/h w 7 sekund.
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
Komentarz