Maicroft, co lepiej na 15kkm?
Kee, czyli nowe coupe Kia
Zwiń
X
-
Kee, czyli nowe coupe Kia
Kia, która znana jest jako głównie jako producent samochodów małych, kompaktowych i terenowych zaprezentowała we Frankfurcie auto należące do zupełnie innego segmentu.
Kia kee to prototyp sportowego pojazdu o nadwoziu typu coupe i architekturze wnętrza typu 2+2. Samochód ma 4.33 m długości, 1.86 m szerokości i 1.32 m wysokości oraz porusza się na 20-calowych kołach z oponami 245/40. Rozstaw osi to 2.68 m.
Źródłem napędu jest silnik V6 o pojemności 2.7 l oraz mocy 200 KM. Współpracuje on z automatyczną, sześciostopniową skrzynią biegów.
Za stylizację kii kee jest odpowiedzialny Peter Schreyer, który na swoim koncie ma m.in. udany projekt audi TT.
- Mogliśmy stworzyć auto supersportowe. Jednak taki projekt nie miałby szans na wejście do produkcji. Dlatego zbudowaliśmy prototyp budżetowego samochodu, który tym samym dobrze wpisuje się w wizerunek naszej marki - powiedział Schreyer.
Koreańska firma zakłada, że kia kee po niewielkich modyfikacjach trafi do seryjnej produkcji. Nie wiadomo jednak jeszcze, kiedy to nastąpi.
[interia.pl link]O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
-
-
mi osobiście to się te wszystkie ostatnie Kii-janki bardzo podobują. Cee'd SW jak dla mnie to mistrzostwo świata i okolic przynajmniej z zewnątrz bo w środku jeszcze nie miałem przyjemności sie rozsiąść :szeroki_usmiechBouli
Była: Czarna perła 1.6BFQ Ice
Perfect service by DobryGrześWawa :kciukgora
Jest: Opel Vectra Estate Sportline 1.9 CDTI Zdrowa seria :twisted: (miało być 150KM/320Nm a jest 164.9KM/362.3Nm)
Komentarz
-
-
Wczoraj będąc na zakupkach z żonką w M1 wylukałem kijankę ceed SW wersja podstawowa (koło Praktikera) - myślę sobie - a co mi tam wsiądę i oblukam dla jaj - Panoooooooooooooowie :| (i Drogie Panie) , wykonanie tego samochodu i materiały użyte IMO to jest porażka na maxa - do materiałów i spasowania OII nawet nie podskoczy ---> fotel mieciusieńki, opuszczony na maxa w dół (wajcha telepała się dodatkowo także lewo-prawo - bonus czy co?? :wink: ) a ja szorowałem głową po suficie, chociaż king-kongiem nie jestem :wink: (183 cm), pozycja jak na taborecie kuchennym; złapałem kierownicę, która swoją miękkością mnie onieśmieliła prawie - trzymanie jej skojarzyło mi się z ugniataniem ciasta - na tyle tylko starczyło mi samozaparcia - wysiadłem z tego czegoś szybciutko chwaląc pod niebiosa moją Octunię, za to, że jest - jaka jest ...
P.S. Jedyną jasną stroną tego auta, tak na pierwszy rzut oka (przy czym muszę powiedzieć, że mi to różnicy nie robi żadnej), jest jego bagażnik, a raczej materiały użyte do jego wykończenia - wg mnie tu jest ciut lepiej niż u Skody, ale jak napisałem wcześniej - to mnie akurat zupełnie nie rusza... :wink: (ja tam przecież nie podróżuję :P )
Komentarz
-
-
tomekjmopl: Zgadzam się co do wersji podstawowej.
Jak wsiadłem, tak "czemprędzej" wysiadłem.
Ale już wersja najwyższa (Optimum plus czy jakoś tak) to już pewna różnica.
Wczoraj przejechałem się tym wynalazkiem i coraz bardziej mi się podoba.
Na kierownicy skóra, bardzo fajny materiał kokpitu, podobny na drzwiach,
wreszcie na drzwiach nie tkanina, którą trudno utrzymać w czystości.
Oczywiście parę rzeczy bym zmienił, jak np. wewnętrzne klamki z plastiku w kolorze tytanu.
Ale jeździ się bardzo przyjemnie (a był to tylko 1.6 CRDI, wcale nie ten 2.0).
I w podobnym wyposażeniu 20 tys tańszy od Octavii.
Co prawda mniejszy bagażnik, ale o ile więcej miejsca w środku.
--ed--
Ale chyba jednak zmienię swoją OI na OII, a nie na Kia Cee'd
Kia Cee'd ma tempomat tylko przy automatycznej skrzyni biegów (+4k PLN),
którą z kolei można zamówić wyłącznie dla silników benzynowych.
Komentarz
-
-
Kia Cee'd ma tempomat tylko przy automatycznej skrzyni biegów (+4k PLN),
którą z kolei można zamówić wyłącznie dla silników benzynowych.
[ Dodano: Czw 27 Wrz, 07 17:01 ]
ja oczywiscie tez wymienie OI na OII.Jaro
Komentarz
-
Komentarz