QBA, ty mnie jeszcze chyba nie znasz
Na rynek wchodzi Lancer Evolution X
Zwiń
X
-
Na rynek wchodzi Lancer Evolution X
Lancer Evolution X jest nowej generacji sedanem 4WD o wysokich osiągach, dzięki któremu kierowca w zupełnie nowy sposób doświadcza dynamicznej jazdy Mitsubishi przez połączenie prędkości z panowaniem nad pojazdem, pewnością i bezpieczeństwem.
Celem projektantów nowego Lancera Evolution X było stworzenie takiego samochodu, który byłby możliwie najszybszy i jednocześnie możliwie najbardziej bezpieczny w prowadzeniu. W osiągnięciu tego celu pomaga wyposażenie Lancera Evolution X w najnowsze rozwiązania technologiczne znane w przemyśle motoryzacyjnym, w tym system kontroli dynamiki jazdy S-AWC (Super All-Wheel Control - kontrola napędu wszystkich kół) i nowo opracowana dwusprzęgłowa, sportowa skrzynia Twin Clutch SST. Lancer Evolution X jest nowej generacji sedanem 4WD o wysokich osiągach, dzięki któremu kierowca w zupełnie nowy sposób doświadcza dynamicznej jazdy Mitsubishi przez połączenie prędkości z panowaniem nad pojazdem, pewnością i bezpieczeństwem.
Zgrabna, agresywna i funkcjonalna linia nadwozia Lancera Evolution X decyduje o ekscytującym wyglądzie zewnętrznym, który sugeruje doskonałe osiągi na szosie. Całość uzupełnia funkcjonalne wnętrze, które zachęca kierowcę, by w pełni skupił się na prowadzeniu swej maszyny. Lancera Evolution X cechuje wspólny dla wszystkich nowych sedanów Mitsubishi Motors przód (odwrócony pochyły nos z trapezoidalną kratką osłony chłodnicy), pierwszy raz pokazane w nowym Galancie Fortis*. Obok rzucającej się w oczy agresywności, cechującej sportowego sedana o wysokich osiągach, przód został odpowiednio wyprofilowany w celu uzyskania optymalnych osiągów aerodynamicznych.
Lancer Evolution X charakteryzuje się doskonałym napędem i kierowalnością dzięki nowemu mocnemu i lekkiemu 2-litrowemu silnikowi DOHC MIVEC z aluminiowym kadłubem, całkowicie nowemu nadwoziu i sztywniejszemu zawieszeniu. Pomimo tej rasowej turbodoładowanej jednostki napędowej, nowy model uzyskał trzy gwiazdki za emisję spalin (o 50% niższą od wartości wymaganych przez japońskie normy z roku 2005). Znakomite osiągi na drodze i czystość ekologiczna uzupełnione są o elementy bezpieczeństwa, jakich należy się spodziewać od modelu nowej generacji o wysokich osiągach: dwustopniowe poduszki powietrzne dla kierowcy i przedniego pasażera, poduszka kolanowa kierowcy i system reflektorów adaptacyjnych AFS. Wchodzą one w skład wyposażenia standardowego dla wersji GSR.
Twin Clutch SST jest sześciobiegową półautomatyczną skrzynią biegów z wbudowanym automatycznym podwójnym sprzęgłem, które pozwala na błyskawiczne, gładkie zmiany biegów z rewelacyjnym przyspieszeniem, przy jednoczesnym sprawnym przenoszeniu napędu, dającym w efekcie wyjątkową oszczędność paliwa. Aby sprostać wyższej mocy i momentowi obrotowemu dostarczanemu przez nowy silnik, Lancer Evolution X oferowany jest z nową 5-biegową manualną skrzynią biegów, zapewniającą płynniejsze przełączanie biegów i lepsze wyczucie dźwigni zmiany biegów dla tych kierowców, którzy preferują bardziej bezpośrednią kontrolę typową dla skrzyń manualnych.
Wszystkie modele Lancer Evolution X GSR wyposażone są w system kontroli dynamiki jazdy S-AWC. System inteligentnie steruje kilkoma podsystemami, które regulują moment napędowy i siłę hamowania dla każdego koła, przewidując i reagując na zamiary kierowcy w czasie rzeczywistym w szerokim zakresie sytuacji drogowych. Pozwala to kierowcom o różnych umiejętnościach beztrosko cieszyć się sportową jazdą.
* Lancer/Lancer EX na rynkach zagranicznych
Na stronie z oryginalnym artykułem znajduje się więcej fotek nowego Evo (patrz link poniżej
[samar.pl link]O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
-
-
Jak dla mnie kocur potworny :twisted:
IMO zjada Impreze bez dwóch zdań, choć ten tył lekko zalatuje Alfą :roll:Bouli
Była: Czarna perła 1.6BFQ Ice
Perfect service by DobryGrześWawa :kciukgora
Jest: Opel Vectra Estate Sportline 1.9 CDTI Zdrowa seria :twisted: (miało być 150KM/320Nm a jest 164.9KM/362.3Nm)
Komentarz
-
-
A może jednak będzie wersja STI w sedanie.
Znalazłem coś takiego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3351619
a i na stronie US też jest sedan co prawda tylko w wersji prawdziwie cywilnej :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KinziA może jednak będzie wersja STI w sedanie.
Znalazłem coś takiego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3351619
a i na stronie US też jest sedan co prawda tylko w wersji prawdziwie cywilnej :wink:
z gory dziekuje :szeroki_usmiech :wink:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KinziDlatego napisałem, że może będzie wersja WRX STI w sedanie bo w ogłoszeniu wyraźnie pokazany jest WRX :roll: :wink:
szkoda ze evo stracilo troche pazur w stosunku do auta jakie prezentowali jako prototyp, ciekawe jak bedzie jezdzilnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KinziZdycydowanie potrafię odróżnić WRX od WRX STI.
Wystarczy porównać Twoje auto i samochód Jabara1975 :wink:
Dlatego napisałem, że może będzie wersja WRX STI w sedanie bo w ogłoszeniu wyraźnie pokazany jest WRX :roll: :wink:
ale niech Ci bedzie ze bylo tam zdanie "skoro jest WRX to moze i STI bedzie" :lol: :wink:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
IMO niezły sprzęt... przód agresywnie wygląda, a tył - jak koledzy wspomnieli - deczko alfa... jednak czy można jeszcze jakieś auto wyprodukować żeby nie było do innego choć trochę podobne??...nie ma to jak Octavia :drive:
>>> STOP PIJANYM KIEROWCOM!!! <<<
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez KinziZdycydowanie potrafię odróżnić WRX od WRX STI.
Wystarczy porównać Twoje auto i samochód Jabara1975 :wink:
Dlatego napisałem, że może będzie wersja WRX STI w sedanie bo w ogłoszeniu wyraźnie pokazany jest WRX :roll: :wink:
ale niech Ci bedzie ze bylo tam zdanie "skoro jest WRX to moze i STI bedzie" :lol: :wink:
Dobrze, że się zrozumieliśmy :wink:
A wodzem był Napoleon :P :wink:
Komentarz
-
-
tutaj pare zdjec sti MY08
http://forums.nasioc.com/forums/show....php?t=1363595 - zeby zaczelo wygladac trzeba wymienic lampy z tylu, grill i te 4 rurki uff MY06 przy tym wyglada niezle
Zamieszczone przez Hunterprzód agresywnie wygląda,
Zamieszczone przez Huntera tył - jak koledzy wspomnieli - deczko alfa...nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez stysieka teraz to większość ludzi kupuje je dla lansu i podrywania blacharnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
Komentarz