Kleemann GTK Concept, czyli nowy pomysł na Mercedesa SLK

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Witeek
    Rider
    • 2005
    • 502

    Kleemann GTK Concept, czyli nowy pomysł na Mercedesa SLK

    Zamieszczone przez eX
    ja pozdrawiam hEllo),
    joł
    witeek - octavia 2.0 TDI DSG
  • NEOrADEk
    L&K
    • 2005
    • 1469

    #2
    Kleemann GTK Concept, czyli nowy pomysł na Mercedesa SLK

    Koncepcyjny model znanego duńskiego tunera Mercedesa daleko wykracza poza typowe przeróbki mechaniczne i optyczne. To zupełnie nowy pomysł na Mercedesa SLK, dodajmy prezentujący się wspaniale.

    Choć dla postronnych obserwatorów marka Kleemann brzmi egzotycznie i nie jest tak znana jak Brabus, czy Lorinser, to przerobione Mercedesy z logo tunera należą do najszybszych na świecie. To właśnie Kleemann na bazie klasy E zyskał w 2002 roku tytuł najszybszego sedana na świecie osiągając 338 km/h!

    Koncept GTK powstał w oparciu o seryjnego roadstera SLK 55 AMG. Silnik wyposażono w kompresor produkcji tunera, dzięki czemu moc auta wzrosła do 540 KM, a maksymalny moment obrotowy wzrósł do 700 Nm. Pierwsza „setka” pojawia się na liczniku już po 3,7 sekundy (o 1,2 sekundy szybciej od seryjnego SLK 55 AMG). Kleemann nie zdecydował się na zdjęcie ogranicznika prędkości maksymalnej, z tą różnicą że granice 250 km/h podniesiono do 300 km/h. O skuteczne wytracanie prędkości dba sportowy układ hamulcowy z 8-tłoczkowymi tarczami z przodu o średnicy 380 mm i 4-zaciskowymi z tyłu, o średnicy 345 mm.

    Jednak w przypadku GTK to nie przyrost mocy i osiągi robią największe wrażenie. Tuner niemal od podstaw przebudował nadwozie SLK serwując mu nowe uwypuklone błotniki, oraz zmieniony pas przedni i tylny. Dzięki tym modyfikacjom wygląd SLK zyskał nowe oblicze. Niestety Kleemann GTK pozostanie tylko autem koncepcyjnym zbudowanym w jednym egzemplarzu – wielka szkoda.

    [mototarget.pl link]
    Załączone pliki
    O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
    "Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"


    Uniden Pro 510XL+Hustler IC100

    Komentarz

    • brandO
      Rider
      • 2006
      • 624

      #3
      Zamieszczone przez NEOrADEk
      układ hamulcowy z 8-tłoczkowymi tarczami z przodu o średnicy 380 mm i 4-zaciskowymi z tyłu, o średnicy 345 mm.
      jest co wyhamowywac :?
      Zamieszczone przez NEOrADEk
      540 KM, a maksymalny moment obrotowy wzrósł do 700 Nm
      tylko ten wygląd jakoś mnie nie bardzo pobudza...
      auto...ulica... i wyścig z samym sobą...
      Time is up...
      Stop Pijanym Kierowcom!

      Komentarz

      • c0nn3ct
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 680

        #4
        Mi się tam podoba ten agresywny wygląd tylko niestety można sobie pomarzyc..
        O1 AGR <- Była
        O2 '04 BKD "Praha"<- Jest
        OI RS <- Jest

        Komentarz

        • Hunter
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1655

          #5
          dla mnie kosmos... jest na czym oko zawiesić Mercedes to klasyka... Trochę ten przód skojarzył mi się z Aston Martin DB 7 i DB 9, tak na pierwszy rzut...
          ...nie ma to jak Octavia :drive:
          >>> STOP PIJANYM KIEROWCOM!!! <<<

          Komentarz

          • jlupino
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 362

            #6
            No to rzeczywiście jest o niebo lepsze od AMG.Obecnie chyba sam ich znaczek na klapie bagażnika to trochę za mało,żeby móc sie wylansować wśród setek podobnych SLK na drogach zachodniej europy.Oczywiście u nas to wciąż jest tzw."rodzynek" nawet w serii,ale z tym to już chyba wszyscy sie pogodziliśmy. :|
            Jaro

            Komentarz

            Pracuję...