Pogromca piratów - Caparo T1 RRV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • framir
    Drive
    • 2008
    • 77

    Pogromca piratów - Caparo T1 RRV

    Zamieszczone przez MiKruS
    Nieźle
    U nas teraz zaczyna Patrycja... :x
    ja się dzisiaj dowiedziałem że mam zapalenie zatok nosowych kufa!

    życzenia zdrówka dla Patrycji, a jak młody? już lepiej?


    przypominam o tym - możecie to uploadnąć na serwer?

    Zamieszczone przez paf
    OK wrzućcie ten pliki na serwer octaviaclub.pl i podajcie linki w poście z helplistą


    http://www.czest.biz/ocp/OCPhelplist.pdf
  • 2pac
    L&K
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1476
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Pogromca piratów - Caparo T1 RRV

    Rozwiniecie newsa http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=10493


    Masz szybki samochód i nie boisz się stróżów prawa? Myślisz, że przed policją uciekniesz na swoim supersportowym motocyklu? Zastanów się dwa razy, nim spróbujesz podobnej sztuki na Wyspach Brytyjskich.



    Na motoryzacyjnym pokazie MPH ’07 został przedstawiony wynalazek o nazwie Caparo T1 RRV. Brzmi dziwnie? Być może. Ale tak naprawdę wystarczy przyjąć do wiadomości, że jest to najszybszy radiowóz świata. Skrót RRV pochodzi od "Rapid Response Vehicle", czyli "wozu szybkiego reagowania".

    Filigranowa bestia powstała w oparciu o doświadczenia zbierane przez lata w sporcie motorowym. Tytan, magnez, kevlar, karbon oraz inne lekkie tworzywa posłużyły to produkcji Caparo T1. Wszystko po to, by wytwórca mógł się chlubić stworzeniem bolidu F1, który otrzymał homologację uprawniającą do korzystania z dróg publicznych.

    Konstrukcja ważąca zaledwie 550 kilogramów otrzymała potężny silnik. Jednostka o pojemności 3,5 litra odznacza się krótkim skokiem każdego z ośmiu, widlasto ustawionych cylindrów. Oznacza to, że dłuższe przytrzymanie pedału gazu w podłodze kończy się wkręceniem wału korbowego na obłędnie wysokie obroty. Moc maksymalna, czyli 575 KM jest rozwijana przy niewiarygodnych 10500 obr./min! Krzywa przebiegu momentu obrotowego również przypomina tą, którą do niedawna znaliśmy tylko z bolidów F1. 420 Nm pojawia się przy 9000 obr./min.

    Jeżeli brytyjska policja zdecydowałaby się na zakup kilkunastu sztuk piekielnego bolidu, drogowi piraci już teraz powinni zastanawiać się nad zmianą miejsca zamieszkania. Niewykluczone, że bolid trafi do służby na obwodnicy Londynu, czyli drodze M25. Caparo T1 RRV uzyskuje „setkę” w 2,5 sekundy od startu, a sprint do 160 km/h zajmuje zaledwie 5 sekund. Z doskonałym przyśpieszeniem idzie w parze skuteczność hamulców. Aby uzmysłowić potencjał Caparo warto wspomnieć, że osiągami jest w stanie zawstydzić nawet bolidy startujące w 24-godzinnym wyścigu Le Mans!

    Czy w doskonałości na kołach można doszukać się wad? Nam udało się ustalić jedną. Cenę, która oscyluje wokół... miliona złotych!










    Zrodlo
    President Johnny II + President Florida/ ML-145
    O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
    OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

    Komentarz

    • Samiec
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4287
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      Ciekawe co sie stanie jak ktos zjedzie z drogi, albo ciezszym autem puknie to cos :P
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz

      • c0nn3ct
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 680

        #4
        Samiec, wpadnie do rowu to nic nie zostanie, a jak ktoś będzie chciał walnąc w niego to po nim przejedzie :diabelski_usmiech
        O1 AGR <- Była
        O2 '04 BKD "Praha"<- Jest
        OI RS <- Jest

        Komentarz


        • #5
          na POLSKIE drogi rewela

          Komentarz

          • 2pac
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1476
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            tylko ze w polskiej wersji pol szyby byloby zasloniete przez wideorejestrator, lizak i policyjna czapke.
            a miejsce pasazera zajmowalby pan kamerzysta z programu uwaga-pirat
            President Johnny II + President Florida/ ML-145
            O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
            OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

            Komentarz

            • ZipY
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2007
              • 875

              #7
              Ja dla polskich warunków zamontowałbym fotel z katapultą rakietową i komplet spadochronów w fotelu hiih
              http://www.misiak.art.pl http://www.myspace.com/krzysztofmisiak http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Misiak

              Komentarz

              • deespe
                L&K
                S_OCP Member
                • 2007
                • 1468

                #8
                w polce to nie wypali bo wydali by na sprzęgła majątek z racji tego że trzeba by było jeździć tym na jedynce i pół sprzęgle
                :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

                Komentarz

                • ViRuE
                  Rider
                  • 2007
                  • 358

                  #9
                  deespe, sadze ze sprzegla to pikus raczej a pomysl o zawieszeniu na kochanych "polskich" drogach :>

                  Komentarz

                  Pracuję...