Najlepsze Audi w historii

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • framir
    Drive
    • 2008
    • 77

    Najlepsze Audi w historii

    Zamieszczone przez Geralt
    AdamB, dzieki za opinie
    szkoda, zdaje sobie z tego sprawe :wink: a tak na marginesie to moze "wolaja" do Ciebie abys je zmienil, tylko nie rozumiemy ich jezyka :szeroki_usmiech
    nie nie, bieżnik jest OK (głębokość), a do zmiany nadają się, owszem, ale z powodu głośności właśnie.
    (i nie są to też jakieś stare opony)
  • 2pac
    L&K
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1476
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Najlepsze Audi w historii

    Portal motoryzacyjny MSN Cars pokusił się o zestawienie dziesiątki najbardziej udanych modeli Audi o sportowych osiągach.
    Okazją jest 75-lecie założenia Auto Union. Cztery skrzyżowane koła symbolizują cztery marki, które zespoliły swoją działalność w ramach Auto Union w 1932 roku. Były to Wanderer, DKW, Horch i Audi. W tym samym roku zlecono Ferdynandowi Porsche zaprojektowanie auta, które mogłoby wygrywać także wyścigi. Tak powstał Union typ A, który w 1934 roku wygrał zawody GP Niemiec, Szwajcarii i Czechosłowacji, ucierając trochę nosa Mercedesowi.

    Po wojnie z czwórki producentów Auto Union zachowało się tylko DKW, przejęte zresztą przez konkurencyjnego Mercedesa. Później Auto Union wpadło w ręce koncernu Volkswagena, który połączył je z NSU. Nazwa Audi AG powróciła na stałe w 1985 roku.

    Na liście dziesięciu najbardziej udanych aut ze znaczkiem 4 kół znalazły się:
    - Audi Quattro, rok 1981-1990
    - Audi S8 (i S6), rok 2005- (2006- )
    - Audi S3, rok 2007-
    - Audi TT, rok 2006-
    - Audi RS6, rok 2002-2004
    - Audi RS4, rok 2005-
    - Audi RS2, rok 1994-1996
    - Audi Q7 V12 TDI, rok 2007 (ciągle jeszcze jako pojazd koncepcyjny)
    - Audi R10, rok 2006-
    - Audi R8, rok 2007-

    Zrodlo
    President Johnny II + President Florida/ ML-145
    O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
    OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

    Komentarz

    • Forest
      Ambiente
      • 2004
      • 133

      #3
      Wszystkie Audi były udane:-). No może poza A2... Ale jak dla mnie to najładniejsze auta. Dlatego miałem już 4 :lol: . Pozdr.

      Komentarz

      • KruPin
        Rider
        S_OCP Member
        • 2004
        • 517

        #4
        Moje typy drogowe:

        SportQuattro (totalny biały kruk z rajdowym rodowodem)
        UrQuattro (to samo, ale dla "mas")
        RS2 (pierwsze ultra kombi)
        RS6 '02 (kombi-zabójca dla taty-zabójcy)
        RS4 B7 (niby zwykła A4, a jednak urywa czapke, takze dźwiękiem z wydechu)
        RS4 B5 (j.w., ale dodatkowy "+" za ponadczasową sylwetkę)
        S8/S6 '06 (V10, dźwięk i moc wyrywa z butów, a jednak z automatem, takze do dostojnej jazdy)
        S2 (tańsza RS2 w budzie ponadczasowego coupe z baaardzo duzymi mozliwosciami do zwiekszania mocy)
        R8 (za pierwsze Audi z centralnie umieszczonym silnikiem i za suchą miskę olejową)
        90 B2 Quattro (za niezniszczalność!)
        Q7 V12TDI (za pomysl, moc i pionierke wśrod najmocniejszych diesli SUV)

        Typy wyścigowe:

        200 Trans Am (za zmasakrowanie wszystkiego na torach)
        IMSA GTO (za to samo, ale z jeszcze wieksza siłą)
        S1 Pikes Peak i zwykłe S1 (za wprowadzenie Quattro do rajdów)
        R8 (za masakrowanie przez pare lat konkurencji w Le Mans 24h)
        R10 (za wprowadzenie silnika wysokoprężnego do wyścigów z prawdziwego zdarzenia z sukcesami!)
        5000CS (za 400km/h w Nardo w latach 80tych)
        Forum Leasing.pl

        Komentarz

        Pracuję...