MROZOL, Element gumowo-metalowy z Cupry, do tego ten drugi maly gumowy wymieniony. Do tego wsadzone amory KYB Excel-G. Jest sztywniej, troche twardziej i jak wciskam gaz to auto jedzie do przodu, a nie bokami. Zobaczymy jak bedzie dalej. Cos mi jednak dalej skrzypi i w najblizszych dniach musze sie skupic nad problemem.
Supersportowy Nissan GT-R
Zwiń
X
-
Supersportowy Nissan GT-R
[...] Nissan ma nadzieję, że szykowany do europejskiej premiery handlowej jesienią przyszłego roku model GT-R przyczyni się do wzmocnienia wizerunku marki. Po raz pierwszy w długiej historii tego auta kierownica będzie również umieszczona po lewej stronie, tak aby z pojazdu mogli korzystać miłośnicy sportowych wrażeń np. w Niemczech.
Kluczowymi rynkami zbytu dla Nissana GT-R będą Niemcy, Wielka Brytania oraz Stany Zjednoczone. „Samochód ten przyczyni się do wzmocnienia wizerunku całej marki Nissan - zapowiedział Takao Katagiri, szef marketingu Nissana na rynek japoński.
GT-R kolejnej generacji zostanie wprowadzony na rodzimy rynek japoński już w grudniu, a następnie w Ameryce Północnej (lato 2008) oraz w Europie (jesień 2008), stając się dla Nissana nowym flagowcem w miejsce modelu 350Z. Wiadomo już, że auto będzie oferowane tylko w wybranych punktach dealerskich na terenie Europy, dzięki czemu produkt zyska dodatkowo na ekskluzywności.
Według dobrze poinformowanych źródeł, Nissan GT-R będzie kosztował w Europie około 105 000 EUR, stanowiąc konkurencję dla takich modeli jak topowy Porsche 911 Turbo.
Nowy Nissan GT-R jest być może najbardziej dopracowanym i technologicznie zaawansowanym samochodem sportowym, jaki kiedykolwiek wyprodukowano. To jeden z najszybszych pojazdów na świecie (co potwierdza rekord dla samochodu seryjnego, uzyskany na słynnym torze Nurburgring w Niemczech), a także prawdopodobnie najłatwiejszy w prowadzeniu i najbezpieczniejszy samochód do szybkiej jazdy na świecie.
Uniwersalny supersamochód Nissan GT-R był testowany na torze Nurburgring, gdzie mimo mokrej nawierzchni na najtrudniejszym do pokonania szybkim łuku Kesselchen, uzyskał czas okrążenia 7 min 38 s. Nowy GT-R to znakomita oferta pod względem osiągów (przyspieszenia, prędkości maksymalnej, właściwości jezdnych w zakrętach i parametrów hamowania) w porównaniu ze sportowymi coupe dostępnymi w zbliżonej cenie.
Samochód wyposażony jest m.in. w zaawansowany stały napęd na cztery koła, który poprawia przyczepność i właściwości jezdne w zakrętach. W zupełnie nowym układzie napędowym 4WD wykorzystano niezależny układ transaxle (po raz pierwszy na świecie), który poprawia właściwości jezdne. Nowy silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem o mocy 480 KM (353 kW) to jednostka niezwykle dynamiczna, a jednocześnie charakteryzująca się ultra niskim poziomem emisji spalin (według przepisów japońskich) i najlepszymi parametrami pod względem zużycia paliwa w tym segmencie. Lekkie nadwozie, oparte na nowej platformie („Premium Midship”), zbudowane jest z aluminiowych odlewów ciśnieniowych, włókna węglowego i zaawansowanych gatunków stali. Charakteryzuje się najlepszym w tej klasie pojazdów współczynnikiem aerodynamicznym (Cx=0,27). Nowy układ zmiany biegów z podwójnym sprzęgłem zapewnia wyjątkowo szybką zmianę przełożeń, a tryb automatyczny ułatwia jazdę. Potężne wentylowane tarcze hamulcowe Brembo gwarantują znakomite parametry hamowania.
Nowy GT-R to auto niezwykłe. To technologiczny model flagowy firmy, który demonstruje nasze entuzjastyczne podejście do samochodów - mówi Carlos Tavares, wiceprezes zarządu ds. korporacyjnych i planowania produktów. "To auto zaprojektowane pod kątem optymalnych właściwości jezdnych z dużą prędkością, w każdych warunkach drogowych. Żaden inny samochód nie łączy w sobie wymienionych poniżej cech jednocześnie: szybkości, łatwości prowadzenia, znakomitych właściwości jezdnych w każdych warunkach, dynamiki, korzystnej ceny i wyrazistego stylu. To technologiczne cudo o niezwykłych możliwościach. Podobnie, jak jego poprzednicy z emblematem GT-R. Dlatego właśnie mówimy, że to samochód dla każdego, sprawdzający się wszędzie i zawsze".
[samar.pl link]O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
-
-
>>>Filmik promocyjny<<<
>>>Raport z jazdy<<< - POLECAM :!:
MODEL: Nissan CBA-R35 - 4WD - VR38DETT
DIMENSIONS
Overall length mm 4655
Overall width mm 1895
Overall height mm 1370
Interior dimensions (length x width x height) mm 1750/1475/1095
Wheelbase mm 2780
Tread Front / Back mm 1590/1600
Minimum ground clearance mm 110
WEIGHT/CAPACITY
Kerb weight kg 1740
Seating capacity persons 4
Gross Vehicle Weight kg 1960
PERFORMANCE
Min. turning circle m 5,7
Fuel consumption rate 10-15mode (MLIT screening value) km/L 8,2
Main Emission Control System Variable valve timing
OTHERS
Drive system 4WD
Steering Electronic controlled power-assist rack and pinion
Suspension Front/Back Independent double wishbone suspension / Independent multi-link suspension
Braking System Front/Back Bench-rated disc / Bench-rated disc (6-tłoczkowe przód, 4-tłoczkowe tył)
Tire Size Front/Back Bridgestone Potenza RE070s 255/40ZRF20 97Y / 285/35ZRF20 100Y
Engine Main Specifications
Model VR38DETT
No. of cylinders, configuration DOHC V6 (koniec z R6)
Cylinder bore x stroke mm 95.5x88.4
Displacement L 3,799
Compression ratio 9,0
Maximum power output kW(PS)/rpm 353(480)/6400
Maximum torque N・m(kgm)/rpm 588(60)/3200-5200 (400Nm/ <2500obr)
Fuel supply NISSAN EGI (ECCS)
Electronic controlled fuel injection system
Recommended fuel/Fuel tank capacity (L) Unleaded premium gasoline/71
Gear Ratio/ Final Drive Ratio
Transmission type GR6 Dual Clutch Transmission (czas zmiany biegu to 0.2s) - coś na wzor skrzyni DSG z VAG'a
Engine VR38DETT
Gear ratio 1st 4,056
Gear ratio 2nd 2,301
Gear ratio 3rd 1,595
Gear ratio 4th 1,248
Gear ratio 5th 1,001
Gear ratio 6th 0,796
Gear ratio Reverse 3,383
Final drive ratio 3,7
Z ciekawostek - GT-R kupić będzie można tyko u wyselekcjonowanych dealerów Nissan Performance (ciekawe czy Nissan Polody się będzie starać o taki tytuł), po zakupie, poza oczywistą obsługą gwarancyjną, przez 3 lata osoby przeszkolone z obsługi GT-R za darmo będą "dostrajać" geometrię i całe zawieszenie, charakterystykę (ale nie moc) silnika - wedle życzenia i potrzeb właściciela oraz sposobu używania auta.
Całą grafikę komputera pokładowego zrobili goście z Polyphony Digital i nawiązuje ona do Gran Turismo HD
Nissan twierdzi, ze silnik jest pancerny i jest przygotowany pod 620KM, lecz został "zduszony" o 140KM (czyli maly chips i zamiast seryjnego potwora mamy apokalipse na kołach :twisted: ). Kuty wał, kute tłoki i korby, tytanowe sprezyny zaworowe, tytanowe zawory z magnezowymi deklami. Układ smarowania ma wytrzymywac przeciazenia 4G.
>>>Pare lepszych zdjęć, także inne kolory nadwozia<<<
Skrzynia:
Na rok modelowy 2010 Nissan wprowadzi pierwszą edycję specjalną GT-R'a: V-Spec, który dzięki użyciu połaci włókna węglowego będzie co najmniej o 120 kg lżejszy.[/quote]
>>>Prezentacja na targach<<< - wyświetlacz i mozliwosc dostosowania jest super!
źródło: http://www.streetracing.pl/forum
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczasFajne auto tylko jest jedno małe ale kierownica jest po nie właściwej stronie :cry: :cry:
Komentarz
-
-
Bartolini, rozczaruję cię - tłoków w turbinach lotniczych nie pokrywa się niczym. Natomiast stosuje się kilka ciekawych trików - np.: odpowiednie chłodzenie zapewniające powstanie struktury monokrystalicznej lub kanały powietrzne z wylotami w powierzchni łopatki turbiny umożliwiające chłodzenie łopatki podczas pracy + oczywiście stopy na bazie niklu.Hanz2k
1,8 T by MT
:admin: bo nie użyłem Szukaj
Komentarz
-
-
Hanz2k, Wiesz przyznam ze się sypłem bo to nie tłoki są pokryte tylko gładzie cylindryczne , a jeśli chodzi o turbiny samolotów dokładnie łopatki to są one pokrywane
Plazma Spray . Mam propozycje wpisz sobie w wyszukiwarkę Litery : EBPVD
Jeśli poczytasz dokładnie to się dowiesz ze stosuje się po to aby zwiększyć odporność na działanie temperatury i odporność na ścieranie spowodowane
drobinami wpadającymi do silnika.
Korbowody wykonane są z Inconelu czyli stali z dodatkiem niklu.
Komentarz
-
-
niezłe cudo... Bagażnik to chyba jego najsłabszy punkt i nie chodzi mi o wielkość, ale o dostęp do niego :? Jednak takim autem raczej z rodziną na Chorwację się nie jedzie, więc można przeboleć :P...nie ma to jak Octavia :drive:
>>> STOP PIJANYM KIEROWCOM!!! <<<
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Fleishmachineno a bryczka piekna - na pewno niedlugo pojawi sie na drogach...
ale dla takich zjadaczy chleba jak ja to jest jedynie perelka na drodze ktora mozna podziwiac
No ale tak całkiem poważnie to piękny wózekTakie zwykłe Ambiente
Komentarz
-
-
koja86, a... za 12 lat to beda ladniejsze perelki na drochach
a tak prawde mowiac to w sumie stac mnie na ta bryczke, innych rowniez, ale jednak kazdy ma rozne priorytety w zyciu... dla mnie dupowozik z czech o niemieckim serduszku wystarcza na stan obecny byle grala w nim muzyka
a perelki... podziwiam
Komentarz
-
-
koja86, nie no, marzenia oczywiscie - nalezy spelniac i przeciez je spelniamy... ale fakt faktem ze kazdy ma inne - dla mnie marzeniem zwiazanym z motoryzacja jest wsiasc w autko i objechac nasza matke Ziemie tak wiec czeka mnie kiedys kupno odpowiedniego autka do tego, przygotowanie i w trase... no ale, ani porszak, a ta oto sportowa bryczka nie nada sie na taki road trip
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Fleishmachinekoja86, nie no, marzenia oczywiscie - nalezy spelniac i przeciez je spelniamy... ale fakt faktem ze kazdy ma inne - dla mnie marzeniem zwiazanym z motoryzacja jest wsiasc w autko i objechac nasza matke Ziemie tak wiec czeka mnie kiedys kupno odpowiedniego autka do tego, przygotowanie i w trase... no ale, ani porszak, a ta oto sportowa bryczka nie nada sie na taki road tripTakie zwykłe Ambiente
Komentarz
-
-
koja86, no to jeszcze pare latek trzeba poczekac - w razie czego mozna pomyslec o team`ie
Miesiac temu bylem w odwiedzinach u znajomych w Holandii, dostalem propozycje podrozy z Holandii do Szanghaju ( nie wiem jak to jest z poprawna pisownia ) na pare aut - niestety, ale ze wzgledu na plany musialem odmowic miesieczna podroz ( miesiac w jedna strona, powrot samolotem, a autka na prom )... juz nawet mogli mi nie mowic o tym wypadzie, ciezko bylo mi odmawiac
Komentarz
-
Komentarz