Szkoda, ze przy okazji zmiany silnika nie podniesli mocy chociaz o te 10 koni.
Tylko, ze wtedy juz chyba niewielu byloby chętnych na wersję TFSI. Choć TFSI tez przy okazji mogliby podciągnąć do tych 210-215PS...
Swoją drogą, to mialbym teraz niezly dylemat, gdybym mial decydować sie na RS TDI - czy zdązyć jeszcze z tym silnikiem, czy czekać na nowy.
Pytanie jakie sie rodzi, to jak CR bedzie sie spisywal i czy bedzie mial takie gratisy jak PPD, ze tak naprawdę kazdy RS TDI w tej chwili ma co najmniej 180PS.
Zanim on trafi do sprzedaży w PL, to moze minąć trochę więcej czasu niz 2 miesiące.
Poza tym nie ma pewności czy będzie to zmiana na lepsze.
CRki w przeciwienstwie do PDków jednak są dość senne w dole obrotów.
Kulrura pracy PPD akurat jest dość wysoka, wiec jakiejś oszałamiającej róznicy na korzyść bym się nie spodziewał.
Ciężko wyczuć... trzeba obserwować. 8)
Szef szwedzkiej Skody powiedział iż:
- do Skody Octavii RS TDI-CR - DSG będzie dostępne jako opcja od maja 2008 razem z nowym silnikiem TDI-CR,
- do Skody Octavii RS TFSI - DSG będzie dostępne jako opcja od listopada 2008,
Jest drugi tego plus. Bardzo mozliwe ze ten silnik, wyladuje w nowym SuperBie. Jestem ciekaw jak bedzie sie to sprawowac. Do tego skrzynia DSG czyzby lepsza wersja :diabelski_usmiech
Nie bylbym taki pewien. Moze sie jeszcze okazac, ze ludzie beda sie bic o PPD Jak CR okaze sie lipa, ktora co chwile nawala, to PPD bedzie lakomym kaskiem na rynku wtornym.
pożyjemy zobaczymy jak to sie potoczy :diabelski_usmiech
To nie jest face-lifting albo wprowadzenie nowego modelu, zeby ceny spadły.
To jest tylko zmiana silnika i to na taki o takich samych parametrach - dla przecietnego zjadacza chleba (czyli jakis 90% ludzi) nie bedzie to mialo >zadnego< znaczenia.
Wiec o spadku cen nie moze byc mowy.
Co do samej CRki, to mysle, ze nie bedzie problemów. W końcu to dość łatwy do adaptacji system. A VAG ma juz kilkuletnie doswiadczenie w tej materii.
Ale zobaczymy...
Komentarz