..no i odebrałem auto wczoraj. To moje drugie nowe auto więc emocje nie były tak wielkie. Bardziej mnie emocjonowała planowana droga powrotna z Krakowa do Gdańska no ale pogoda była bardzo dobra i tylko utrudnienia na drogach zwłaszcza w okolicach A4 i potem Częstochowy spowodowały że wydawało mi się że ta podróż potrwa wieki. Na szczęście nowiutki prawie 100km odcinek A1, do tego prawie zupełnie pusty w nocy pozwolił w pełni rozkoszować się jazdą nowiutką OII i dojechać w rozsądnym czasie. Oczywiście danielcio (jeszcze raz dzięki) wszystko opowiedział o aucie ale tak naprawdę trzeba to samemu jeszcze raz "odkryć" w działaniu. np. taka dźwignia wycieraczek ..niby działanie proste ale trzeba zapamiętać oczekiwane położenia. Po prostu trzeba auto dostroić do siebie i nikt w salonie tego za nas nie zrobi.
Legendarny Nissan GTR dostepny juz w polsce
Zwiń
X
-
Legendarny Nissan GTR dostepny juz w polsce
Wprawdzie fizycznie Nissan GT-R będzie dostępny dopiero za rok, to już od kwietnia będą przyjmowane zamówienia na to niezwykle ekscytujące auto. W Polsce ceny zaczynać się będą od 324.900 zł.
Specjalnie na potrzeby sprzedaży Nissana GT-R powołano Nissan High Performance Centres. To wybrane, specjalistyczne salony dealerskie, spełniające niezwykle rygorystyczne kryteria w zakresie zadowolenia klientów (m.in. całkowicie oddzielne miejsce, w którym będą wystawione modele oraz posiadanie zaawansowanego, niezbędnego sprzętu do serwisowania i napraw), które mają zapewnić najwyższy poziom obsługi i opieki posprzedażnej. W Polsce najprawdopodobniej tylko dwa salony zostaną wybrane do sprzedaży modelu GT-R, w Warszawie i drugi w którymś z miast na południu Polski.
Nissan GT-R wyposażony jest w nowy, budowany ręcznie silnik z serii VR. Jest to jednostka o pojemności 3,8 litra, mocy 480 KM oraz maksymalnym momencie 588 Nm dostępnym w zakresie od 3.200 do 5.200 obr/min. Moc przekazywana jest za pośrednictwem sekwencyjnej 6-biegowej skrzyni z podwójnym sprzęgłem sprzężonej z zaawansowanym napędem na 4 koła.
O tym, iż będziemy mieć do czynienia z niezwykłym autem przekonały już próby szybkości na torze Nurburging. Uzyskany czas 7 minut i 38 sekund to jeden z najlepszych wyników, jaki kiedykolwiek osiągnął pojazd produkowany seryjnie. Podawane przez producenta osiągi - 3,6 sekundy do setki i 314 km/h - potwierdzają w pełni aspiracje do miana supersportowego auta.
źródło
[mojeauto.pl]Załączone pliki
-
-
Na chwile obecną to jest konkurencja jedynie dla Porsche, bo M, czy AMG moze popatrzec. W testach wygrywa na torze z 911 Turbo, GT3 oraz Vette Z06 :shock: Biorąc pod uwage mase wlasną ponad 1700kg, to jest to wyczyn wręcz niesamowity :twisted: Jesli do tego dodamy ogromną roznice w cenie oraz funkcjonalnosc, to IMO jest to obecnie najlepszy samochód na ziemi, ktory ma budzic emocje i nie byc jednoczesnie furmanką do wytrzęsienia jajek w majtkach. Jeden z dziennikarzy zagranicznych nazwał go "Baby Veyron" i chyba mial racje :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KruPinNa chwile obecną to jest konkurencja jedynie dla Porsche, bo M, czy AMG moze popatrzec. W testach wygrywa na torze z 911 Turbo, GT3 oraz Vette Z06 :shock: Biorąc pod uwage mase wlasną ponad 1700kg, to jest to wyczyn wręcz niesamowity :twisted: Jesli do tego dodamy ogromną roznice w cenie oraz funkcjonalnosc, to IMO jest to obecnie najlepszy samochód na ziemi, ktory ma budzic emocje i nie byc jednoczesnie furmanką do wytrzęsienia jajek w majtkach. Jeden z dziennikarzy zagranicznych nazwał go "Baby Veyron" i chyba mial racje :wink:maszyna osiągami bijąca prosiaka turbo a przy tym funkcjonalna i nadająca się do normalnej jazdy (wnętrze, bagażnik). Czytałem wiele testów i w każdym komentatorzy byli zachwyceni, suche dane techniczne, opisy napędu również zachwycają, cenowo również wymiata.. ehhhh :diabelski_usmiech
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KrupinNa chwile obecną to jest konkurencja jedynie dla Porsche, bo M, czy AMG moze popatrzec. W testach wygrywa na torze z 911 Turbo, GT3 oraz Vette Z06 :shock:
Komentarz
-
-
V-Spec ma mieć 550KM i ma być lżejszy o 150kg, ale mi tam akurat by wystarczyla wersja podstawowa z wydechem i remapem
:arrow: "550 HP GT-R V-Spec Set to Be Unveiled In Geneva
Set to make its grand appearance at this year's Geneva Motor Show is Nissan's 550hp, top of the line GT-R V-Spec. When we revealed details on the V-Spec featured in Japan's Best Car Magazine almost a month ago, we reported that the V-Spec would get an additional 30 hp on top of the current base model R35 GT-R, but we're glad that our report was completely off. The 3.8L Twin Turbo V-Spec will actually get an additional 70 hp over the base model GT-R, and also gets a 330 lb. weight reduction to top it off. Also included with the V-Spec trim to induce better downforce is a full bodykit. With this being said, the GT-R is set to finally go on sale in Europe after the Geneva Auto Show, and the going price is expected to be 73,000 euros ($107,000 USD), while the V-Spec will supposedly be available for an additional 26,700 euros ($39,184 USD)."
Komentarz
-
Komentarz