Legendarny Nissan GTR dostepny juz w polsce

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mebel
    Ambiente
    • 2005
    • 155

    Legendarny Nissan GTR dostepny juz w polsce

    ..no i odebrałem auto wczoraj. To moje drugie nowe auto więc emocje nie były tak wielkie. Bardziej mnie emocjonowała planowana droga powrotna z Krakowa do Gdańska no ale pogoda była bardzo dobra i tylko utrudnienia na drogach zwłaszcza w okolicach A4 i potem Częstochowy spowodowały że wydawało mi się że ta podróż potrwa wieki. Na szczęście nowiutki prawie 100km odcinek A1, do tego prawie zupełnie pusty w nocy pozwolił w pełni rozkoszować się jazdą nowiutką OII i dojechać w rozsądnym czasie. Oczywiście danielcio (jeszcze raz dzięki) wszystko opowiedział o aucie ale tak naprawdę trzeba to samemu jeszcze raz "odkryć" w działaniu. np. taka dźwignia wycieraczek ..niby działanie proste ale trzeba zapamiętać oczekiwane położenia. Po prostu trzeba auto dostroić do siebie i nikt w salonie tego za nas nie zrobi.
  • djczas
    RS
    • 2005
    • 9612

    #2
    Legendarny Nissan GTR dostepny juz w polsce

    Wprawdzie fizycznie Nissan GT-R będzie dostępny dopiero za rok, to już od kwietnia będą przyjmowane zamówienia na to niezwykle ekscytujące auto. W Polsce ceny zaczynać się będą od 324.900 zł.

    Specjalnie na potrzeby sprzedaży Nissana GT-R powołano Nissan High Performance Centres. To wybrane, specjalistyczne salony dealerskie, spełniające niezwykle rygorystyczne kryteria w zakresie zadowolenia klientów (m.in. całkowicie oddzielne miejsce, w którym będą wystawione modele oraz posiadanie zaawansowanego, niezbędnego sprzętu do serwisowania i napraw), które mają zapewnić najwyższy poziom obsługi i opieki posprzedażnej. W Polsce najprawdopodobniej tylko dwa salony zostaną wybrane do sprzedaży modelu GT-R, w Warszawie i drugi w którymś z miast na południu Polski.

    Nissan GT-R wyposażony jest w nowy, budowany ręcznie silnik z serii VR. Jest to jednostka o pojemności 3,8 litra, mocy 480 KM oraz maksymalnym momencie 588 Nm dostępnym w zakresie od 3.200 do 5.200 obr/min. Moc przekazywana jest za pośrednictwem sekwencyjnej 6-biegowej skrzyni z podwójnym sprzęgłem sprzężonej z zaawansowanym napędem na 4 koła.

    O tym, iż będziemy mieć do czynienia z niezwykłym autem przekonały już próby szybkości na torze Nurburging. Uzyskany czas 7 minut i 38 sekund to jeden z najlepszych wyników, jaki kiedykolwiek osiągnął pojazd produkowany seryjnie. Podawane przez producenta osiągi - 3,6 sekundy do setki i 314 km/h - potwierdzają w pełni aspiracje do miana supersportowego auta.

    źródło
    [mojeauto.pl]
    Załączone pliki

    Komentarz

    • c0nn3ct
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 680

      #3
      no że tak powiem konkretnie drogi magnes na konkretną laskę :diabelski_usmiech
      O1 AGR <- Była
      O2 '04 BKD "Praha"<- Jest
      OI RS <- Jest

      Komentarz

      • dede_adam
        L&K
        S_OCP Member
        • 2004
        • 1449

        #4
        to ja powiem inaczej...
        patrzac na ceny bmw m3/m5/m6
        prosiaki 911tki
        czyli
        jakies merce amg
        to cenowo nie ma konkurencji...
        Ba! osiągami też ciężko będzie go przebić :diabelski_usmiech

        Komentarz

        • QBA
          RS
          • 2004
          • 2646

          #5
          A w Japonii kosztuje 30 tys. GBP :roll: Chyba trza sie przeprowadzic z tej zapyzialej "Europy" :lol:

          Komentarz

          • Matis68
            Ambiente
            • 2006
            • 195

            #6
            Nie chce myśleć co się będzie działo jak go jeszcze zrobią w "JUN" albo "M-SPEC"...choć dla mnie klasyka (R33 i R34) zawsze górą...
            http://www.youtube.com/watch?v=qtDOe...eature=related

            Komentarz

            • hondar
              Drive
              S_OCP Member
              • 2007
              • 90

              #7
              już bym go chciał ale musze poczekac z 10 lat żeby go kupić (oczywiście mowa o tym egzemplarzu który właśnie opuszcza salon i będzi eze 3 razy naprawiany w naszych rzemieślniczych blacharniach

              Komentarz

              • Qulek
                RS
                • 2005
                • 1630
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                #8
                QBA, w stanach 70 tys baksów ..

                Piękne auto.. i do tego szybkie.. mniam.. dobra konkurencja dla AMG , M GmbH, Porsche itd
                BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                Było O1 jest O3

                Komentarz

                • KruPin
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 517

                  #9
                  Na chwile obecną to jest konkurencja jedynie dla Porsche, bo M, czy AMG moze popatrzec. W testach wygrywa na torze z 911 Turbo, GT3 oraz Vette Z06 :shock: Biorąc pod uwage mase wlasną ponad 1700kg, to jest to wyczyn wręcz niesamowity :twisted: Jesli do tego dodamy ogromną roznice w cenie oraz funkcjonalnosc, to IMO jest to obecnie najlepszy samochód na ziemi, ktory ma budzic emocje i nie byc jednoczesnie furmanką do wytrzęsienia jajek w majtkach. Jeden z dziennikarzy zagranicznych nazwał go "Baby Veyron" i chyba mial racje :wink:
                  Forum Leasing.pl

                  Komentarz

                  • Puchacz
                    Moderator
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 1192
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    W UK 60k funtów. Mnie tam szokuje ta skrzynia biegów umieszczona z tyłu i dwa wały napędowe :shock: Ogolnie to kosmos.
                    Ja tu tylko sprzątam...

                    Komentarz

                    • Garret
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 1196
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez KruPin
                      Na chwile obecną to jest konkurencja jedynie dla Porsche, bo M, czy AMG moze popatrzec. W testach wygrywa na torze z 911 Turbo, GT3 oraz Vette Z06 :shock: Biorąc pod uwage mase wlasną ponad 1700kg, to jest to wyczyn wręcz niesamowity :twisted: Jesli do tego dodamy ogromną roznice w cenie oraz funkcjonalnosc, to IMO jest to obecnie najlepszy samochód na ziemi, ktory ma budzic emocje i nie byc jednoczesnie furmanką do wytrzęsienia jajek w majtkach. Jeden z dziennikarzy zagranicznych nazwał go "Baby Veyron" i chyba mial racje :wink:
                      dokładnie maszyna osiągami bijąca prosiaka turbo a przy tym funkcjonalna i nadająca się do normalnej jazdy (wnętrze, bagażnik). Czytałem wiele testów i w każdym komentatorzy byli zachwyceni, suche dane techniczne, opisy napędu również zachwycają, cenowo również wymiata.. ehhhh :diabelski_usmiech
                      Garret

                      -----------
                      Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                      Komentarz

                      • QBA
                        RS
                        • 2004
                        • 2646

                        #12
                        Zamieszczone przez Krupin
                        Na chwile obecną to jest konkurencja jedynie dla Porsche, bo M, czy AMG moze popatrzec. W testach wygrywa na torze z 911 Turbo, GT3 oraz Vette Z06 :shock:
                        I to wersja podstawowa, ktora ma 480KM (57 tys. $)... A ciekawe jak bedzie jezdzic najdrozsza wersja (prawie 100 tys $ ), ktora ma miec 560KM i byc 100kg lzejsza :twisted:

                        Komentarz

                        • KruPin
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 517

                          #13
                          V-Spec ma mieć 550KM i ma być lżejszy o 150kg, ale mi tam akurat by wystarczyla wersja podstawowa z wydechem i remapem


                          :arrow: "550 HP GT-R V-Spec Set to Be Unveiled In Geneva

                          Set to make its grand appearance at this year's Geneva Motor Show is Nissan's 550hp, top of the line GT-R V-Spec. When we revealed details on the V-Spec featured in Japan's Best Car Magazine almost a month ago, we reported that the V-Spec would get an additional 30 hp on top of the current base model R35 GT-R, but we're glad that our report was completely off. The 3.8L Twin Turbo V-Spec will actually get an additional 70 hp over the base model GT-R, and also gets a 330 lb. weight reduction to top it off. Also included with the V-Spec trim to induce better downforce is a full bodykit. With this being said, the GT-R is set to finally go on sale in Europe after the Geneva Auto Show, and the going price is expected to be 73,000 euros ($107,000 USD), while the V-Spec will supposedly be available for an additional 26,700 euros ($39,184 USD)."
                          Forum Leasing.pl

                          Komentarz

                          Pracuję...