Volkswagen Passat CC już czeka na klientów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PIETRO1973
    Ambiente
    • 2008
    • 240

    Volkswagen Passat CC już czeka na klientów

    Garret : A Tobie chlopie o co chodzi ? Zadales sobie trud przeczytania calego watku ? Watpie ... Watek tak sie rozwinal a nie inaczej a ja nic na to nie poradze.
    Nie prawie nikomu moralow tylko wyrazam swoja opinie gdyz twierdze ze przy normalnej jezdzie nic zlego z oponami ze wzgledu na mniejszy rozmiar nie ma prawa sie dziac.
    Wiec jedynie to chcialem ustalic bo prawda wyglada tak ze ja takze potrafie tak pojechac w zakrecie nawet na najlepszych oponach aby je uszkodzic albo wogole odleciec w pole ... i nie daje mi to podstaw do stwierdzenia ze opony sa zle.

    wojtisek1 : To ile mam lat to niewiele chyba wniesiedo tej dyskusji ... Tez polecam przeczytac caly watek.
    przed Virusem
    to wina ROGALA
    http://www.bitvisitor.com/?ref=1E884...CkvxK4XMRf7JiA
  • shado
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 5315
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Volkswagen Passat CC już czeka na klientów

    Niemieccy klienci mają już możliwość złożyć zamówienie na model Volkswagen Passat CC. Ceny zaczynają się od 30 300 EUR. Dostawy pierwszych egzemplarzy wyznaczono na połowę roku.
    Cechy szczególne Passata CC to sylwetka coupe i czworo drzwi, a także doskonały komfort i dynamika w czystej postaci. Do tego należy dodać sportowe wnętrze i przestronność nie pozostawiającą nic do życzenia. Z połączenia tych przeciwieństw powstał samochód, którego koncepcja i stylistyka trzymają się z dala od głównych światowych trendów. Passat CC łączy w sobie dynamikę sportowego samochodu i komfort limuzyny.

    Passat CC jest wyposażony w nowoczesne rozwiązania techniczne, zarówno te wspierające kierowcę, jak i poprawiające dynamikę jazdy. Należą do nich między innymi system ostrzegający przed przypadkowym opuszczeniem pasa ruchu Lane Assist oraz nowa adaptacyjna regulacja zawieszenia. Niemniej innowacyjny jest system pomagający przy parkowaniu Park Assist automatyczna regulacja odległości ACC z układem skracającym drogę hamowania Front Assist.

    Volkswagen będzie oferował Passata CC wyłącznie z najnowocześniejszymi silnikami z bezpośrednim wtryskiem. Silniki benzynowe (TSI i FSI) mają moc 118 kW / 160 KM, 147 kW / 200 KM i 220 kW / 300 KM. Wszystkie spełniają normę EU-4. Oferowane w Europie silniki TDI spełniają wchodzącą w życie w 2009 roku normę EU-5. Jednostki napędowe z Common-Rail (TDI) rozwijają 103 kW/ 140 KM i 125 kW / 170 KM.

    Czterodrzwiowe coupe ma długość 4.796 mm, czyli o 31 mm więcej, niż klasyczny Passat. Z szerokością 1856 mm (+36 mm) Passat CC plasuje się już w górnym segmencie klasy średniej. Analogicznie do szerokości zmienił się także rozstaw kół. Z przodu wynosi on 1553 mm (+11 mm), z tyłu 1557 mm (-16 mm). Jeśli chodzi o wysokość nowego Volkswagena, jest ona charakterystyczna dla samochodów sportowych - tylko 1420 mm (-50 mm).






    źródło: http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/...nt%C3%B3w.html
    BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

    SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

    Komentarz

    • jlupino
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 362

      #3
      Piękny,wole tego niż zwykłego.Nawet jak jest mniej funkcjonalny.Ale jak by nie było to niszowy wóz.
      Jaro

      Komentarz

      • shado
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 5315
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Innowacyjna opona ContiSeal debiutuje w VW Passat CC

        Innowacyjna opona ContiSeal debiutuje w VW Passat CC

        Wraz z szykowanym do premiery handlowej modelem Volkswagen Passat CC na rynku pierwszego wyposażenia debiutuje innowacyjny system o nazwie ContiSeal, który dzięki zastosowanym rozwiązaniom minimalizuje ryzyko utraty powietrza w przebitej oponie.
        Co to jest ContiSeal? Jest to specjalna substancja uszczelniająca stosowana przez firmę Continental już na etapie procesu produkcyjnego opony. ContiSeal jest kleistym uszczelniaczem jednolicie wypełniającym wnętrze opony wzdłuż bieżnika, pomiędzy jej bokami. Podczas uszkodzenia bieżnika takiej opony przez obce ciało, ten specjalnie opracowany, nowatorski uszczelniacz ściśle otacza „wrogi” obiekt minimalizując tym samym utratę powietrza. Gdy po usuniętych obcych przedmiotach pozostają dziury w oponie, uszczelniacz samoczynnie wypełnia te ubytki (o średnicy do 5 mm). W każdym innym przypadku opona ContiSeal zachowuje się dokładnie tak samo jak tradycyjne ogumienie.

        Pomimo tego, iż ContiSeal zdecydowanie zmniejsza utratę powietrza, to nie umożliwia dalszej jazdy na przebitej oponie po całkowitej utracie ciśnienia.

        Tak jak każdą inną oponę, ContiSeal należy regularnie kontrolować na wypadek przebicia i zmniejszenia ciśnienia. Takie kontrole są zalecane przez specjalistów minimum raz na miesiąc oraz przed każdą dłuższą podróżą. Należy pamiętać o tym, że przebicia lub inne uszkodzenia nie zawsze powodują natychmiastowy spadek ciśnienia.

        Każdą przebitą oponę ContiSeal powinien dokładnie sprawdzić specjalista lokalizując przy tym potencjalne miejsce naprawy. Wymaga ona zdjęcia opony z obręczy i zastosowania procedury naprawczej opracowanej dla opon z uszczelniaczem.

        Wiedząc o tym, że ContiSeal redukuje utratę powietrza w sytuacji awaryjnej, kierowca powinien zwracać szczególną uwagę na wszelkie zmiany w dynamice opony takie jak zwiększony hałas lub wibracje wyczuwalne na kierownicy. Tego typu zjawiska wskazują na potrzebę natychmiastowego sprawdzenia jednej lub więcej opon.

        Jak rozpoznać oponę ContiSeal? Ma ona między innymi specjalne logo umieszczone na bocznej ścianie opony i zwiększoną o 15% wagę w stosunku do standardowej opony.

        Aktualnie w technologii ContiSeal produkuje się kilkanaście rozmiarów opon.



        źródło: http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/...Passat-CC.html
        BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

        SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

        Komentarz

        Pracuję...