Wlasnie przeczytalem niemiecki test Auto Bildu i doznalem lekkiego szoku :szeroki_usmiech
Octavia uplasowala sie na trzecim miejscu wsrod dotychczasowo testowanych aut.
Dostala tylko 5 punktow karnych za padniety CD,oraz wariujacy tempomat.
Byly tez inne drobiazgi,jak oksydujace polaczenia el.naloty na rozruszniku,ECU,mechanizmie wycieraczek i lekka rdza na tlumiku.Jedyna niepokojaca sprawa to duzo nagaru na zaworach ssacych,oraz kanalach dolotowych.Przedstawiciel
Skody byl tym zdziwiony,gdyz takie nagary zaobserwowano tylko na paliwach zanieczyszczonych wystepujacych w Europie wschodniej :diabelski_usmiech .
To przy okazji powinno dac do myslenia wszystkim,ktorzy sie zaklinaja jakie to wspaniale
czyste paliwa sa na zachodzie :lol: .Ta Skoda jezdzila na tych dobrych paliwach :diabelski_usmiech zachodnich.
Ponizej podam kolejnosc aut z koncernu VW,oraz punkty karne zdobyte :szeroki_usmiech
1.Mazda 6. punkty karne 0
2.Toyota Prius. punkty karne 1
3.Octavia II FSI punkty karne 5
11.VW T5 2.5 TDI punkty karne 15
12.VW Lupo 1.4 TDI punkty karne 16
13.Audi A6 2.7 TDI punkty karne 17
15.Audi A6 2.8 punkty karne 21
20.VW Passat VR5 punkty karne 27
23.Audi A4 1.9 TDI punkty karne 30
24.Skoda Fabia 1.4 16V punkty karne 31
25.Octavia I 1.9 TDI punkty karne 32
27.Audi A2 1.4 punkty karne 39
30.Polo 1.2 punkty karne 56
31.i ostatni ze wszystkich testowanych...VW Touran 2.0 TDI punkty karne 77 :shock:
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
[quote="gebek"]Wlasnie przeczytalem niemiecki test Auto Bildu i doznalem lekkiego szoku :szeroki_usmiech
Tez dzisiaj przejrzałem AutoŚwiat. No i:
- średnie spalanie: 7,9 - 8,1 (początek - koniec testu) - to po co kupować FSI na PB/98? Normalne 1,6 102km spali tyle samo tylko EuroSuper95.
- silnik mułowaty, braki mocy w wyższym przedziale obrotów nadrabia chałaśliwością: a jaki silnik 115km bedzie dobry do auta ważącego 1,4-2 ton?
Tego typu testy z AS traktuję zawsze z przymróżeniem oka
Jak dla mnie testowanie jednego samochodu i stworzenie rankingu niezawodności, lub opinii, na temat danego modelu to bardzo duże uproszczenie. Wbrew pozorom w każdym egzemplarzu awarii może ulec inny element.
Druga sprawa to poruszają sie głównie po autostradach i po równych drogach . To również niweluje ryzyko awarii.
Z czym się zgadzam:
- ciężkie auto z wolnossącym silnikiem 115KM demonem szybkości nie będzie
- brakuje 6 biegu (FSI ma 136km/h przy 4tyś. obr, MPI 130km/h )
Komentarz