szachu, mam podobny silnik to mogę zobaczyć
Automatyczna skrzynia biegów
Zwiń
X
-
Automatyczna skrzynia biegów
Czytając posty na forum, wertując kolejne strony OCP dowiedziałem się, że olej w skrzyni automatycznej należy wymieniać. Będąc Skodo-laikiem, proszę jak "chłop babie na wozie" wytłumaczyć gdzie jest bagnet z miarką i czy nie posiadając kanału można wymienić olej we własnym zakresie. Czy gra nie warta tzw. świeczki i sprawniej wychodzi to w jakimś warsztacie?
-
-
jeśli chodzi o DSG to wymieniasz 60Tkm, bo tak zaleca serwis-nie ma miarki (a przynajmniej nic o tym nie wiem) i potrzebny jest taki śmieszny przyrząd metalowo-gumowy :szeroki_usmiech z kranikiem na końcu- do tej pory były problemy (trzeba się było duzo wczesniej umawiać, bo serwisy sobie pożyczały ten przyrząd, teraz , gdy okazało się, że kosztuje grosze(kilkaset złotych) i aut z automatem przybywa, większość serwisów już go ma
po opisie widze, że masz O1, nie wiem jakie tam skrzynie były montowane ale sądzę, że jak w VW,audi- tam też masz okresowe wymiany oleju
sprawdź książke obslugi tam powinny być informacjeprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
keey, w O1 nie ma żadnego bagnetu. olej wymienia się co 60kkm. ja to zrobiłem miesiąc temu- za wszystko z ori filtrem zapłaciłem 300zł. żeby wymienić olej trzeba tak jakby odkrecić miskę olejową skrzyni odkręcić filtr wymienić go zakręcić miskę uprzednio zakładając nowa uszczelkę a potem wpompować nowy świeży olej- wchodzi ok 3-4 litry
Komentarz
-
-
Z książki wynika, że typ skrzynki to DTB lub DMS. W sumie powinno w niej być 6,05 l oleju. Ale niestety wspominając książkę obsługi VW Garbusa (Jeżdżę samochodem VW Garbus), śmiem twierdzić, że ta do Octavii jest marna. I niestety autor nie zaleca wymiany oleju. Ale ten temat był już poruszany. W każdym razie stworzę "fundusz olejowy" i polecę do warsztatu. Dzięki za pomoc.
[ Dodano: Nie 01 Lut, 09 15:02 ]
Maru 123, jesteś zadowolony po wymianie? Zagłębiając się w lekturę ASB można w jakieś lęki popaść, że zaraz coś się wysypie itp. Jestem zdecydowany na 50% i ciągle pracuję nad drugą 50-tką. Więc... jakie są Twoje wrażenia?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez keeyAle niestety wspominając książkę obsługi VW Garbusa (Jeżdżę samochodem VW Garbus), śmiem twierdzić, że ta do Octavii jest marna. I niestety autor nie zaleca wymiany oleju.
Zamieszczone przez keeyZagłębiając się w lekturę ASB można w jakieś lęki popaść, że zaraz coś się wysypie itp.O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
keey, unikaj zostawiania auta na P gdy stoi na nierówności , wtedy skrzynia jest cały czas "napięta" , nawet czuć jak potem odpalasz samochód i przełączasz na R lub D że wajcha idzie czasami z oporem i ma takie szarpniecie.
jak zostawiasz na pochyłości to najlepiej stanąć , trzymać na hamulcu , zaciągnąć ręczny a dopiero potem przełączyć na P . jak ruszasz po postoju oczywiście odwrotna kolejność.....O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez keeyuważają, że to tzw. babska skrzynia
Pewnie...u nas cały czas jest uważane że chłop musi sie orobić .... a technologie ułatwiające życie sa niepotrzebne...
kółko od taczki też w plecy gniecie.. :diabelski_usmiech
taki kraj...O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez keeyto tzw. babska skrzynia
Komentarz
-
-
Sorry ale już 2 razy zostałem zablokowany, że nie w tym temacie i dostałem klapsa w postaci ostrzeżenia.
Admin mnie skierował właśnie TU, więc TU piszę.
Może do niedzieli więcej osób się wypowie na moje pytanie w kwestii silnika i skrzyni, bo w poniedziałek jade na konkretne ogledziny auta.
Komentarz
-
-
Czytałem twój wątek i wszystko tam już zostało powiedziane. 90KM do automatu to muł. Programu nie chcesz robić więc jak ci wystarczy taka moc to bierz. Ja jeździłem takim przez 2 miesiące i to nie jedzie . Nie chodzi o wariacką jazdę ale ucieczkę w sytuacja zagrożenia (ze skrzyżowania, przy wyprzedzaniu itp). Taka konfiguracja na to nie pozwoli.
Nie rozumiem czemu bronisz się przed programem. ALH się ładnie kręci.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTurbo wieksze, wieksze wtryski, program i bedzie 170KM lekko. Ten automat zniesie duzo, to sa pancerne automaty, a nie te dzisiejsze eko syfy, zrobione z eko materialow, przez ekonomow
Ja nie muszę mieć od razu 170 koni. Wystarczy coś ok 130. Może wymiana samych wtrysków ?
Komentarz
-
-
Tam najlepszym elementem tej układanki jest pompa wtryskowa 11, tego nie mialy manuale. Same wtryski kiedys kolo 1000zl, a jako ze to trubina jak w AHFie to spokojnie 135-145KM bedzie z takie zabawy. Program roznie, trzeba pytac pod katem tego, ze w silniku bylyby zmienione wtryski na przykladowo koncowki 216
Komentarz
-
-
ma wieksza wydajnosc
sam stoje przed podobnym problemem czy dolozyc tam troche kucy czy nie
to fakt ze te automaty sa pancerne ale powyzej 120KM tuner odradza chyba ze poczatek wykresu nie bedze lecial za bardzo do gory bo skrzynie szlag trafi tak czy inaczej. wiec jesli ktos chce palowac skoda z automatem 160km/h to szmoc mu sie przyda a do zwyklej nieco bardziej dynamicznej jazdy po miescie te 120KM powinno styknac
Komentarz
-
-
A ja uważam że nie ma nic przyjemniejszego niż automat..
Ale lepiej większy silnik o dobrym momencie obrotoym automaty w 100 konnych jednostkach w mojej opinii nie dają takiego konfortuProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
Komentarz