Spawanie migomatem przy tlumiku

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szpara
    Ambiente
    • 2010
    • 212
    • Octavia I (1U2)
    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

Zamieszczone przez szkoda
    Zamieszczone przez Maicroft
    Nie ma co panikowac, nowy soft zegarow tak ma, kazdy nowy Superb tez tak ma. Czy to czemus przeskadza ??
    więc to może kwestia nowego softu, ale zrozumiałem, że w końcu go nie wgrywali :roll:
    Grześ, chodzi tylko o to że nie było a jest i nikt nawet bąka nie puscił, że coś koledze w aucie zmienia...
    szkoda może soft jakiś wgrali ale u mnie chodzi o jakąś akcję (później odczytam numer akcji ze zlecenia), której nie mogli wgrać a która pojawiła się w im w komputerze tam gdzie wypisują zlecenia, nie znam się akurat na tym jak im pracuje ten system.
    czasami dłubię w CB radiach
  • Trusek
    Rider
    • 2009
    • 520
    • Octavia III (5E3)
    • DADA 1.5 TSI 150 KM

.

Poradzcie mi bo mam obawy - chce jutro przyspawac koncowki na tlumik. Gadalem z gosciem ze chce to pospawac gazowo, ale on mowi ze to lipa. Lepiej (solidniej) bedzie migomatem - elektrycznie.
    Stad moje obawy. Czy to nie spowoduje uszkodzenia elektroniki samochodu ???

Spawal ktos z Was przy swoim aucie, mam sie stresowac ????????????

.
    <<>> MACIEJ <<>>
    Moje Autko - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33986 - Zapraszam

Komentarz

• kmicio
      Ambiente
      • 2008
      • 233

Odłącz masę od akumulatora.
      *1B1B*1.8T*4x4
      *1B1B*1.9T*DSG

Komentarz

• leszekmw
        RS
        • 2005
        • 5356

Trusek, musisz odłączyć klemy :!: :!: :!: bo coś tam może sie zrobić..

ale w tej chwili fachowcy którzy zajmują się spawaniem na poważnie maja jakies takie ustrojstwo które zakładają na klemy i nie trzeba ich odpinać a potem programować wszystkiego... :roll:
        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
        GVI 1.4TSI
        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI