Mam drobny dylemat.
Mam wyciek oleju z uszczelnienia wału, między skrzynią biegów, a miską.
Konsumpcja olju zbliża się do 0,3l/1000km.
Chcę zlecić wymianę uszczelnienia. Zastanawiam się, czy przy okazji zmienić sprzęgło ??
Auto ma 220tys na blacie, sprzęgło uważam że jest dobre. Nie wim, czy przy takim przebiegu można liczyć na kolejne 100 tys ? 200 tys ?
Jeśli miałoby się zacząć ślizgac za niedługo to szkoda byłoby od razu nie wymienić.....
Też się zastanawiam, na ile sprzęgło nowe np SACHS bedzie porównywalnie wytrzymałe do starego ori ?
Dzieki
Mam wyciek oleju z uszczelnienia wału, między skrzynią biegów, a miską.
Konsumpcja olju zbliża się do 0,3l/1000km.
Chcę zlecić wymianę uszczelnienia. Zastanawiam się, czy przy okazji zmienić sprzęgło ??
Auto ma 220tys na blacie, sprzęgło uważam że jest dobre. Nie wim, czy przy takim przebiegu można liczyć na kolejne 100 tys ? 200 tys ?
Jeśli miałoby się zacząć ślizgac za niedługo to szkoda byłoby od razu nie wymienić.....
Też się zastanawiam, na ile sprzęgło nowe np SACHS bedzie porównywalnie wytrzymałe do starego ori ?
Dzieki
Komentarz