Witam, zwróciłem uwagę że w Skodzie którą posiadam jest zalany zielony płyn chłodniczy, prawdopodobnie G11. Długa jazda na takim zamiast G12 mogła spowodować jakieś usterki?
Dagetto domyślam się, że nikt tutaj diagnostyki nie przeprowadzi na odległość. Na pewno też nie wyciągniesz szklanej kuli i nie powiesz mi co widzisz
Pytanie było raczej hipotetyczne, tzn. zależało mi na odpowiedzi co może spowodować jazda na płynie G11 zamiast znamionowym G12. Dodatkowo pragnę dodać, że to jest moje przypuszczenie, że ten płyn jest G11 - kolor ma ciemno zielony wpadający w niebieski. Dużo na rynku teraz mamy płynów o różnych barwach, spełniających niemalże wszystkie normy.
W samochodzie będzie wymieniany płyn, bo najprawdopodobniej uszkodzona jest chłodniczka oleju, w zbiorniczku na ściankach jest gęsta, czarna maź. Sam płyn jest klarowny, węże miękkie po kilkuset kilometrach jazdy, ciśnienia w płynie również nie ma. Pod korkiem oleju oraz bagnetu jest czysto. W aucie 4 lata temu była wymieniana UPG ze względu na to, że płyn został wciągany do układu powyżej prędkości 160km/h.
Komentarz