Opony do przerobionej TT 2,0 TFSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • slawusk
    Classic
    • 2012
    • 13

    Opony do przerobionej TT 2,0 TFSI

    powiadasz nic takiego :roll: to czekam na końcowy efekt
  • serfer
    Ambiente
    • 2010
    • 231

    #2
    Opony do przerobionej TT 2,0 TFSI

    Znajomy boryka się z powszechnym problemem przednionapędowców

    O ile auto seryjne 2,0 tfsi 200 koni manual, jechało sensownie,to po przeprogramowaniu na 260 koni cała jedynka i kawałek dwójki w poślizgu.
    Seryjnie ma tam opony 225/50/17 jakieś Micheliny.

    Moje pytanie brzmi,jaka guma najlepiej przeniesie na oś taką moc?Nie mogą to być semi ani slicki z wiadomych względów,auto jeździ na codzień.Szersza guma?To byłoby rozwiązanie,ale osiągi dostaną po dupie.
    Oczywiście właściciel liczy się z tym,że jak guma klei to musi się szybciej zużyć,ale w dalszym ciągu nie wie co wybrać.Co gorsza,zrezygnował z wsadzenia K04,właśnie z tego względu,że nie chce mieć trakcji od 120 na godzinę.

    Z góry dzięki za porady.
    Fabia Sportline 1,2 TSI 129km/230Nm

    Komentarz

    • sesik
      RS
      • 2006
      • 2165

      #3
      Może niech znajomy zacznie lepiej operować gazem to nie będzie miał problemów z trakcją ;P
      Best ET = 13.666
      Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
      PerfectService by DGW

      http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
      http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Sprzedac w cholere i kupic porzadne quattro, a nie jakies wydumki przednionapedowe
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • RafalekM
          Rider
          • 2009
          • 362

          #5
          Zamieszczone przez sesik
          Może niech znajomy zacznie lepiej operować gazem to nie będzie miał problemów z trakcją ;P
          +10.

          Oponami za bardzo nic tu nie zmieni. Każde FWD przy takiej mocy ma problemy z trakcją, a ich nasilenie zależy wyłącznie od umiejętności kierownika...

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Re: Opony do przerobionej TT 2,0 TFSI

            Zamieszczone przez serfer
            Znajomy boryka się z powszechnym problemem przednionapędowców

            O ile auto seryjne 2,0 tfsi 200 koni manual, jechało sensownie,to po przeprogramowaniu na 260 koni cała jedynka i kawałek dwójki w poślizgu.
            Seryjnie ma tam opony 225/50/17 jakieś Micheliny.

            Moje pytanie brzmi,jaka guma najlepiej przeniesie na oś taką moc?Nie mogą to być semi ani slicki z wiadomych względów,auto jeździ na codzień.Szersza guma?To byłoby rozwiązanie,ale osiągi dostaną po dupie.
            Oczywiście właściciel liczy się z tym,że jak guma klei to musi się szybciej zużyć,ale w dalszym ciągu nie wie co wybrać.Co gorsza,zrezygnował z wsadzenia K04,właśnie z tego względu,że nie chce mieć trakcji od 120 na godzinę.

            Z góry dzięki za porady.
            W każdej ośce powyżej 200KM zaczynaja sie problemy z trakcją -szczegolnie w takich -zimowych -warunkach. Proponuje spróbowac 18"

            P.S
            Dla mnie ośka to maks 250KM, 4x4-350KM jeśli używamy auta do codziennej jazdy. Auto "zabawka" to wedle upodobań :P
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #7
              serfer, powiedz koledze że jak będzie mieć 350koni to niech się zastanowi nad gumami bo przy 260 to specjalnie starać sie nie trzeba nad utrzymaniem trakcji :szeroki_usmiech
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              • serfer
                Ambiente
                • 2010
                • 231

                #8
                Chodziło mi o jakiś konkretny model opon a nie rady co do jazdy.Kierownik dobry.Sam jeździłem tym autkiem i w porównaniu do np Cupry czy Scirocco R mieli niemiłosiernie na obecnych gumach.

                Ktoś jeździ na potenzie adrenalin?
                Fabia Sportline 1,2 TSI 129km/230Nm

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Toyo proxes t1-r ale włozylbym 235/45r17
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • Mihau
                    RS
                    • 2009
                    • 7460
                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez serfer
                    Ktoś jeździ na potenzie adrenalin?
                    Słyszałem, że niewypał w porównaniu do S001, dużo słabiej kleją. Może niech spróbuje Potenzy RE070 czyli to co w GTRach siedzi choć podejrzewam, że bez kontroli pedału przyspieszenia to i tak wszystko będzie zmielone.
                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                    Komentarz

                    • misiekwaw
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 7715
                      • Ford

                      #11
                      T1R to nawet w Swifcie Sporcie nie dają rady, więc może lepiej niech ich nie wkłada do tego TT bo się srogo rozczaruje.

                      Potenza S001 najlepiej 235 i będzie lepiej.
                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                      http://www.disi-tune.pl
                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                      Był WRX
                      Była Octa

                      Komentarz

                      • rOBERTO795
                        RS
                        • 2009
                        • 3465
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez misiekwaw
                        T1R to nawet w Swifcie Sporcie nie dają rady, więc może lepiej niech ich nie wkłada do tego TT bo się srogo rozczaruje.

                        Potenza S001 najlepiej 235 i będzie lepiej.
                        Ja tam z T1r byłem zadowolony dlatego zaproponowałem.
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz

                        • misiekwaw
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7715
                          • Ford

                          #13
                          Przyznaję, na T1R jeździłem chwilę właśnie w Swifcie Sporcie, i były zdecydowanie najsłabszym elementem w trakcji tego auta. Ale skoro w aucie które ma 125KM były najsłabszym ogniwem....

                          Z mojego doświadczenia.... mam niejasne wrażenie, że T1R jest oponą dla pryszczatych fanów Fast & Furious... modną, z dobrą marką i wyglądem, a jak przychodzi do czegoś więcej to...

                          Oczywiście mój osąd może być niesprawiedliwy :szeroki_usmiech
                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                          http://www.disi-tune.pl
                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                          Był WRX
                          Była Octa

                          Komentarz

                          • rOBERTO795
                            RS
                            • 2009
                            • 3465
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez misiekwaw
                            Przyznaję, na T1R jeździłem chwilę właśnie w Swifcie Sporcie, i były zdecydowanie najsłabszym elementem w trakcji tego auta. Ale skoro w aucie które ma 125KM były najsłabszym ogniwem....

                            Z mojego doświadczenia.... mam niejasne wrażenie, że T1R jest oponą dla pryszczatych fanów Fast & Furious... modną, z dobrą marką i wyglądem, a jak przychodzi do czegoś więcej to...

                            Oczywiście mój osąd może być niesprawiedliwy :szeroki_usmiech
                            Teraz mam Dunlop sp sport fast response-jakoś tak i sa też ok. A w drugim aucie uniroyal rainexpert - te polecam są świetne.
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz

                            • piramida
                              RS
                              • 2009
                              • 12222
                              • Superb III (3V3)

                              #15
                              serfer, jak kolega będzie ewentualnie brał pod uwagę szerszy kapeć czyli 235mm to niech weźmie pod uwagę że przymuli auto, ja tak miałem u siebie bo też walczyłem z trakcją i niby lepiej na 235 ale co z tego jak po założeniu takich gum to tak jak by odjąć ze 20 koni.
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz

                              Pracuję...