powiadasz nic takiego :roll: to czekam na końcowy efekt
Opony do przerobionej TT 2,0 TFSI
Zwiń
X
-
Opony do przerobionej TT 2,0 TFSI
Znajomy boryka się z powszechnym problemem przednionapędowców
O ile auto seryjne 2,0 tfsi 200 koni manual, jechało sensownie,to po przeprogramowaniu na 260 koni cała jedynka i kawałek dwójki w poślizgu.
Seryjnie ma tam opony 225/50/17 jakieś Micheliny.
Moje pytanie brzmi,jaka guma najlepiej przeniesie na oś taką moc?Nie mogą to być semi ani slicki z wiadomych względów,auto jeździ na codzień.Szersza guma?To byłoby rozwiązanie,ale osiągi dostaną po dupie.
Oczywiście właściciel liczy się z tym,że jak guma klei to musi się szybciej zużyć,ale w dalszym ciągu nie wie co wybrać.Co gorsza,zrezygnował z wsadzenia K04,właśnie z tego względu,że nie chce mieć trakcji od 120 na godzinę.
Z góry dzięki za porady.
-
-
Może niech znajomy zacznie lepiej operować gazem to nie będzie miał problemów z trakcją ;PBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Re: Opony do przerobionej TT 2,0 TFSI
Zamieszczone przez serferZnajomy boryka się z powszechnym problemem przednionapędowców
O ile auto seryjne 2,0 tfsi 200 koni manual, jechało sensownie,to po przeprogramowaniu na 260 koni cała jedynka i kawałek dwójki w poślizgu.
Seryjnie ma tam opony 225/50/17 jakieś Micheliny.
Moje pytanie brzmi,jaka guma najlepiej przeniesie na oś taką moc?Nie mogą to być semi ani slicki z wiadomych względów,auto jeździ na codzień.Szersza guma?To byłoby rozwiązanie,ale osiągi dostaną po dupie.
Oczywiście właściciel liczy się z tym,że jak guma klei to musi się szybciej zużyć,ale w dalszym ciągu nie wie co wybrać.Co gorsza,zrezygnował z wsadzenia K04,właśnie z tego względu,że nie chce mieć trakcji od 120 na godzinę.
Z góry dzięki za porady.
P.S
Dla mnie ośka to maks 250KM, 4x4-350KM jeśli używamy auta do codziennej jazdy. Auto "zabawka" to wedle upodobań :POI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
serfer, powiedz koledze że jak będzie mieć 350koni to niech się zastanowi nad gumami bo przy 260 to specjalnie starać sie nie trzeba nad utrzymaniem trakcji :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Toyo proxes t1-r ale włozylbym 235/45r17OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
T1R to nawet w Swifcie Sporcie nie dają rady, więc może lepiej niech ich nie wkłada do tego TT bo się srogo rozczaruje.
Potenza S001 najlepiej 235 i będzie lepiej.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiekwawT1R to nawet w Swifcie Sporcie nie dają rady, więc może lepiej niech ich nie wkłada do tego TT bo się srogo rozczaruje.
Potenza S001 najlepiej 235 i będzie lepiej.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Przyznaję, na T1R jeździłem chwilę właśnie w Swifcie Sporcie, i były zdecydowanie najsłabszym elementem w trakcji tego auta. Ale skoro w aucie które ma 125KM były najsłabszym ogniwem....
Z mojego doświadczenia.... mam niejasne wrażenie, że T1R jest oponą dla pryszczatych fanów Fast & Furious... modną, z dobrą marką i wyglądem, a jak przychodzi do czegoś więcej to...
Oczywiście mój osąd może być niesprawiedliwy :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiekwawPrzyznaję, na T1R jeździłem chwilę właśnie w Swifcie Sporcie, i były zdecydowanie najsłabszym elementem w trakcji tego auta. Ale skoro w aucie które ma 125KM były najsłabszym ogniwem....
Z mojego doświadczenia.... mam niejasne wrażenie, że T1R jest oponą dla pryszczatych fanów Fast & Furious... modną, z dobrą marką i wyglądem, a jak przychodzi do czegoś więcej to...
Oczywiście mój osąd może być niesprawiedliwy :szeroki_usmiechOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
serfer, jak kolega będzie ewentualnie brał pod uwagę szerszy kapeć czyli 235mm to niech weźmie pod uwagę że przymuli auto, ja tak miałem u siebie bo też walczyłem z trakcją i niby lepiej na 235 ale co z tego jak po założeniu takich gum to tak jak by odjąć ze 20 koni.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz