Znajomy boryka się z powszechnym problemem przednionapędowców
O ile auto seryjne 2,0 tfsi 200 koni manual, jechało sensownie,to po przeprogramowaniu na 260 koni cała jedynka i kawałek dwójki w poślizgu.
Seryjnie ma tam opony 225/50/17 jakieś Micheliny.
Moje pytanie brzmi,jaka guma najlepiej przeniesie na oś taką moc?Nie mogą to być semi ani slicki z wiadomych względów,auto jeździ na codzień.Szersza guma?To byłoby rozwiązanie,ale osiągi dostaną po dupie.
Oczywiście właściciel liczy się z tym,że jak guma klei to musi się szybciej zużyć,ale w dalszym ciągu nie wie co wybrać.Co gorsza,zrezygnował z wsadzenia K04,właśnie z tego względu,że nie chce mieć trakcji od 120 na godzinę.
Znajomy boryka się z powszechnym problemem przednionapędowców
O ile auto seryjne 2,0 tfsi 200 koni manual, jechało sensownie,to po przeprogramowaniu na 260 koni cała jedynka i kawałek dwójki w poślizgu.
Seryjnie ma tam opony 225/50/17 jakieś Micheliny.
Moje pytanie brzmi,jaka guma najlepiej przeniesie na oś taką moc?Nie mogą to być semi ani slicki z wiadomych względów,auto jeździ na codzień.Szersza guma?To byłoby rozwiązanie,ale osiągi dostaną po dupie.
Oczywiście właściciel liczy się z tym,że jak guma klei to musi się szybciej zużyć,ale w dalszym ciągu nie wie co wybrać.Co gorsza,zrezygnował z wsadzenia K04,właśnie z tego względu,że nie chce mieć trakcji od 120 na godzinę.
Z góry dzięki za porady.
W każdej ośce powyżej 200KM zaczynaja sie problemy z trakcją -szczegolnie w takich -zimowych -warunkach. Proponuje spróbowac 18"
P.S
Dla mnie ośka to maks 250KM, 4x4-350KM jeśli używamy auta do codziennej jazdy. Auto "zabawka" to wedle upodobań :P
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
serfer, powiedz koledze że jak będzie mieć 350koni to niech się zastanowi nad gumami bo przy 260 to specjalnie starać sie nie trzeba nad utrzymaniem trakcji :szeroki_usmiech
Chodziło mi o jakiś konkretny model opon a nie rady co do jazdy.Kierownik dobry.Sam jeździłem tym autkiem i w porównaniu do np Cupry czy Scirocco R mieli niemiłosiernie na obecnych gumach.
Słyszałem, że niewypał w porównaniu do S001, dużo słabiej kleją. Może niech spróbuje Potenzy RE070 czyli to co w GTRach siedzi choć podejrzewam, że bez kontroli pedału przyspieszenia to i tak wszystko będzie zmielone.
Przyznaję, na T1R jeździłem chwilę właśnie w Swifcie Sporcie, i były zdecydowanie najsłabszym elementem w trakcji tego auta. Ale skoro w aucie które ma 125KM były najsłabszym ogniwem....
Z mojego doświadczenia.... mam niejasne wrażenie, że T1R jest oponą dla pryszczatych fanów Fast & Furious... modną, z dobrą marką i wyglądem, a jak przychodzi do czegoś więcej to...
Oczywiście mój osąd może być niesprawiedliwy :szeroki_usmiech
Przyznaję, na T1R jeździłem chwilę właśnie w Swifcie Sporcie, i były zdecydowanie najsłabszym elementem w trakcji tego auta. Ale skoro w aucie które ma 125KM były najsłabszym ogniwem....
Z mojego doświadczenia.... mam niejasne wrażenie, że T1R jest oponą dla pryszczatych fanów Fast & Furious... modną, z dobrą marką i wyglądem, a jak przychodzi do czegoś więcej to...
Oczywiście mój osąd może być niesprawiedliwy :szeroki_usmiech
Teraz mam Dunlop sp sport fast response-jakoś tak i sa też ok. A w drugim aucie uniroyal rainexpert - te polecam są świetne.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
serfer, jak kolega będzie ewentualnie brał pod uwagę szerszy kapeć czyli 235mm to niech weźmie pod uwagę że przymuli auto, ja tak miałem u siebie bo też walczyłem z trakcją i niby lepiej na 235 ale co z tego jak po założeniu takich gum to tak jak by odjąć ze 20 koni.
Komentarz