Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wasze opinie o preparacie do konserwacji GRAVIT 600 i 640

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wasze opinie o preparacie do konserwacji GRAVIT 600 i 640

    Być może, ale jak można (w zasadzie zerowym kosztem), to dlaczego nie oszczędzać. Najbardziej spektakularne oszczędności są na etapie projektu i zakupu sprzętu. Później to już tylko tuning.

  • #2
    Wasze opinie o preparacie do konserwacji GRAVIT 600 i 640

    Zamierzam przeprowadzić konserwację antykorozyjną w swoim aucie. Poddane jej mają być profile zamknięte i podłoga. Co sądzicie o preparatach GRAVIT 640 i GRAVIT 600 :?: Nadają się one do przeprowadzenia solidnej konserwacji :?: Jeśli tak to w jakich ilościach ich użyć aby konserwacja była porządna :?:

    Komentarz


    • #3
      Sprawdzone i cenione preparaty antykorozyjne to Tectyl ML i Tectyl Bodysafe.
      Novole, Boll-sy i inne Bitexy to dobre są do zrobienia przed sprzedażą.
      Seria 188KM/270Nm na 95RON

      Komentarz


      • #4
        dobry jest jeszcze baranek produkcji wurth. tez nie tani. cena jak za tectyl jak nie lepiej.

        tectyl robi cieniutka warstewke a baranek bardziej miekka amortyzujaca.

        wiec ja zrobilem najpierw barankiem na wierzch tectylem. i jest super

        Komentarz


        • #5
          Sebastian_M26 Jaka ilość preparatów powinna zostać użyta aby konserwacja została przeprowadzona porządnie :?:

          Komentarz


          • #6
            Idealnie byłoby to zrobić za pomocą pistoletu do konserwacji i specjalnej sondy z dyszą 360 st. Myślę, iż 4 litry ML (na 2 warstwy) i 2 litry Bodysafe (tylko na zewnątrz 2 warstwy), powinna wystarczyć.
            Seria 188KM/270Nm na 95RON

            Komentarz


            • #7
              Takim pistoletem właśnie konserwacja będzie przeprowadzana. Planowałem zrobić progi tylko wewnątrz. Uważasz takie rozwiązanie za zły pomysł :?:

              Czyli dokładnie jak to powinno wyglądać :?: 1 warstawa ML i 1 Bodysafe i powtórka :?:
              Czy ilości preparatów jakie podałeś mają wystarczyć też na konserwację podłogi :?:

              Komentarz


              • #8
                ML w wszystkie zakamarki, jak również na podłogę, 2 cienkie warstwy w odstępach 30 min (tak aby nie potrzebnie nie kapało). Po obeschnięciu ML i min. 2 godzinach, 2 warstwy Bodysafe w odstępach godzinnych. Bodysafe tylko tam gdzie jest kontakt z brudem, kamieniami czyli podłoga, nie osłonięte nadkola, wszędzie tam gdzie ML mógłby zostać wypłukany, absolutnie NIE w profile.
                ML zawiera środki antykorozyjne, a BS chroni mechanicznie. Ogólnie Tectyl jest najtańszą firmą, jaką używa się przy renowacji drogich zabytkowych pojazdów.
                Seria 188KM/270Nm na 95RON

                Komentarz


                • #9
                  Dzięki serdecznie za Twoją pomoc.
                  Mam tylko jeszcze 1 pytanko. Czy jest jakiś okres czasowy ile tak przeprowadzona konserwacja powinna zapewnić ochrony przed korozją :?:

                  Komentarz


                  • #10
                    O którym Wy Tectyl ML mówicie ?

                    Ich pełna oferta obecnie to : Valvoline Tectyl - skuteczna ochrona przed korozją | Tectyl.pl

                    Drugi środek znalazłem według nazwy, ale pierwszy już nie ?

                    Jak sprawa ma się z nadkolami przód i tył, wiadomo są plastikowe osłony, natomiast ori zabezpieczenie jest na bazie chyba wosku, na to wystarczy położyć baranka czy jeden z wyrobów Tectyl czy Wurth ?

                    Pyt. ktoś mi może pokazać jak wygląda ta sonda z tematu ?

                    Komentarz


                    • #11
                      @ micrusec
                      Prawdopodobnie (wnioskując z opisu) teraz to będzie to: Tectyl 558-AMC
                      TECTYL 558-AMC jest woskowym, rozpuszczalnikowym środkiem antykorozyjnym koloru bursztynowego. Produkt posiada właściwości tiksotropowe oraz bardzo dobre właściwości wypierania wody.
                      TECTYL 558-AMC doskonale zabezpiecza miejsca zgrzewania, spoiny, miejsca szczególnie narażone na korozję, w których może gromadzić się woda czy wilgoć.
                      TECTYL 558-AMC jest zalecany jako powłoka podkładowa w systemach 2-powłokowych. Po relatywnie krótkim okresie schnięcia może być pokryty innym produktem TECTYL do max. grubości 600 mm mokrego filmu bez efektu firankowania czy kapania.
                      TECTYL 558-AMC po utwardzeniu pozostawia woskową, półprzeźroczystą powłokę koloru ciemno bursztynowego.
                      AMSOIL club

                      Komentarz


                      • #12
                        Tectyl ML Oleje Smary MaxLife DuraBlend SynPower Tectyl
                        Seria 188KM/270Nm na 95RON

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X