Wasze opinie o preparacie do konserwacji GRAVIT 600 i 640

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lampion16
    Classic
    • 2014
    • 16

    Wasze opinie o preparacie do konserwacji GRAVIT 600 i 640

    Być może, ale jak można (w zasadzie zerowym kosztem), to dlaczego nie oszczędzać. Najbardziej spektakularne oszczędności są na etapie projektu i zakupu sprzętu. Później to już tylko tuning.
  • raventes
    Rider
    • 2013
    • 343

    #2
    Wasze opinie o preparacie do konserwacji GRAVIT 600 i 640

    Zamierzam przeprowadzić konserwację antykorozyjną w swoim aucie. Poddane jej mają być profile zamknięte i podłoga. Co sądzicie o preparatach GRAVIT 640 i GRAVIT 600 :?: Nadają się one do przeprowadzenia solidnej konserwacji :?: Jeśli tak to w jakich ilościach ich użyć aby konserwacja była porządna :?:

    Komentarz

    • Sebastian_M26
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1823
      • Superb II (3T4)

      #3
      Sprawdzone i cenione preparaty antykorozyjne to Tectyl ML i Tectyl Bodysafe.
      Novole, Boll-sy i inne Bitexy to dobre są do zrobienia przed sprzedażą.
      Seria 188KM/270Nm na 95RON

      Komentarz

      • xtremesystems
        RS
        • 2010
        • 2254
        • Hyundai

        #4
        dobry jest jeszcze baranek produkcji wurth. tez nie tani. cena jak za tectyl jak nie lepiej.

        tectyl robi cieniutka warstewke a baranek bardziej miekka amortyzujaca.

        wiec ja zrobilem najpierw barankiem na wierzch tectylem. i jest super

        Komentarz

        • raventes
          Rider
          • 2013
          • 343

          #5
          Sebastian_M26 Jaka ilość preparatów powinna zostać użyta aby konserwacja została przeprowadzona porządnie :?:

          Komentarz

          • Sebastian_M26
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1823
            • Superb II (3T4)

            #6
            Idealnie byłoby to zrobić za pomocą pistoletu do konserwacji i specjalnej sondy z dyszą 360 st. Myślę, iż 4 litry ML (na 2 warstwy) i 2 litry Bodysafe (tylko na zewnątrz 2 warstwy), powinna wystarczyć.
            Seria 188KM/270Nm na 95RON

            Komentarz

            • raventes
              Rider
              • 2013
              • 343

              #7
              Takim pistoletem właśnie konserwacja będzie przeprowadzana. Planowałem zrobić progi tylko wewnątrz. Uważasz takie rozwiązanie za zły pomysł :?:

              Czyli dokładnie jak to powinno wyglądać :?: 1 warstawa ML i 1 Bodysafe i powtórka :?:
              Czy ilości preparatów jakie podałeś mają wystarczyć też na konserwację podłogi :?:

              Komentarz

              • Sebastian_M26
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1823
                • Superb II (3T4)

                #8
                ML w wszystkie zakamarki, jak również na podłogę, 2 cienkie warstwy w odstępach 30 min (tak aby nie potrzebnie nie kapało). Po obeschnięciu ML i min. 2 godzinach, 2 warstwy Bodysafe w odstępach godzinnych. Bodysafe tylko tam gdzie jest kontakt z brudem, kamieniami czyli podłoga, nie osłonięte nadkola, wszędzie tam gdzie ML mógłby zostać wypłukany, absolutnie NIE w profile.
                ML zawiera środki antykorozyjne, a BS chroni mechanicznie. Ogólnie Tectyl jest najtańszą firmą, jaką używa się przy renowacji drogich zabytkowych pojazdów.
                Seria 188KM/270Nm na 95RON

                Komentarz

                • raventes
                  Rider
                  • 2013
                  • 343

                  #9
                  Dzięki serdecznie za Twoją pomoc.
                  Mam tylko jeszcze 1 pytanko. Czy jest jakiś okres czasowy ile tak przeprowadzona konserwacja powinna zapewnić ochrony przed korozją :?:

                  Komentarz

                  • micrusec
                    Rider
                    • 2013
                    • 559

                    #10
                    O którym Wy Tectyl ML mówicie ?

                    Ich pełna oferta obecnie to : http://www.tectyl.pl/tectyl-wszystkie-produkty.php

                    Drugi środek znalazłem według nazwy, ale pierwszy już nie ?

                    Jak sprawa ma się z nadkolami przód i tył, wiadomo są plastikowe osłony, natomiast ori zabezpieczenie jest na bazie chyba wosku, na to wystarczy położyć baranka czy jeden z wyrobów Tectyl czy Wurth ?

                    Pyt. ktoś mi może pokazać jak wygląda ta sonda z tematu ?

                    Komentarz

                    • teres
                      Classic
                      • 2008
                      • 27

                      #11
                      @ micrusec
                      Prawdopodobnie (wnioskując z opisu) teraz to będzie to: Tectyl 558-AMC
                      TECTYL 558-AMC jest woskowym, rozpuszczalnikowym środkiem antykorozyjnym koloru bursztynowego. Produkt posiada właściwości tiksotropowe oraz bardzo dobre właściwości wypierania wody.
                      TECTYL 558-AMC doskonale zabezpiecza miejsca zgrzewania, spoiny, miejsca szczególnie narażone na korozję, w których może gromadzić się woda czy wilgoć.
                      TECTYL 558-AMC jest zalecany jako powłoka podkładowa w systemach 2-powłokowych. Po relatywnie krótkim okresie schnięcia może być pokryty innym produktem TECTYL do max. grubości 600 mm mokrego filmu bez efektu firankowania czy kapania.
                      TECTYL 558-AMC po utwardzeniu pozostawia woskową, półprzeźroczystą powłokę koloru ciemno bursztynowego.
                      AMSOIL club

                      Komentarz

                      • Sebastian_M26
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 1823
                        • Superb II (3T4)

                        #12
                        Seria 188KM/270Nm na 95RON

                        Komentarz

                        Pracuję...