Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wibracje kierownicy w zakresie 90-120

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wibracje kierownicy w zakresie 90-120

    Zamieszczone przez jarezz
    ... ale czekam na kolejne propozycje dalej...
    Zamieszczone przez piotrek_os
    Wiec suma sumarum mogło to być nawet i do katapulty
    raczej obstawiam, że ów guzik wyzwala wyrzutnię rakiet atomowych saddama , lub co gorsza uruchamia system autodestrukcji
    Zamieszczone przez jarezz
    ... męczy mnie to od tygodnia ponad już...
    może wizyta na kiblu pomoże :diabelski_usmiech


    P.S. Troszkę żartem - nie mogłem się powstrzymać, liczę, że się nie obrazisz jarezz, :wink:

  • #2
    wibracje kierownicy w zakresie 90-120

    problem mam taki i nie wiem już gdzie szukać problemu wymieniłem wszystko z przodu w zawieszeniu wszystko co można zrobiona geometria podczas hamowania trzęsło więc poleciały tarcze i klocki na nowe wiec cały komplety przód wymieniony wszystko a w przedziale 90-120 kierownica lekko wibruje koła sprawdzone wyważone felgi idealnie proste zamieniłem tył z przodem efekt taki sam już nie mam pomysłu co sprawdzić
    .................................................. ..............
    O SERCE SZKODNIKA dba
    Perfect Serwis DobryGrześWawa

    .................................................. ..............

    Komentarz


    • #3
      przegub :idea: :?:

      Komentarz


      • #4
        na zimowkach tez myslalem ze wywazone idealnie tym bardziej ze swiezo wywazana, ale po dokladnym obejrzeniu zauwazylem slad po ciezarku, okazalo sie ze odpadl i tez przy pewnych predkosciach trzepalo. Obejrzyj ewentualnie opony czy ktorejs nie wybulilo itp.
        najlepszym rozwiazaniem bylo by przelozyc kola i sprawdzic, ale komu by sie chcialo
        jesli wszystko wymienione w zawieszeniu to nie mam wiecej pomyslow.

        Komentarz


        • #5
          napisałem że opony sprawdzone i felgi idealnie wszystko oki a i przekładałem
          .................................................. ..............
          O SERCE SZKODNIKA dba
          Perfect Serwis DobryGrześWawa

          .................................................. ..............

          Komentarz


          • #6
            momo05, Po tym co wymieniłeś,sprawdziłeś to ciężko coś wymyślić.Do głowy jeszcze mi przychodzi przegub lub półośka może być w jakimś setnym procencie krzywa.No bo twój problem ci powiem szczerze to jest ciekawa zagadka. :idea:
            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
            Pozdrawiam ANIOL

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez momo05
              w przedziale 90-120 kierownica lekko wibruje
              miałem podobny przypadek w poprzednim aucie na szczęście zapadła decyzja żeby się go pozbyć i nie naprawiać mając nadzieję, że kupujący przy jeździe próbnej nie będzie się rozpędzał :szeroki_usmiech autko się sprzedało wiec nie wiem co mu dolegało :diabelski_usmiech
              Może masz możliwość założenia jeszcze jednego/innego kompletu kół (np. zimówki) wtedy będzie pewność, że to nie oponki (może te co masz założone są nierówno zużyte zarówno przód i tył stąd nie pomogła przekładka).
              Może masz dystanse na alufelgach walnięte - jeśli używasz alufelg i dystansów.
              Paweł

              Komentarz


              • #8
                Re: wibracje kierownicy w zakresie 90-120

                Zamieszczone przez momo05
                problem mam taki i nie wiem już gdzie szukać problemu wymieniłem wszystko z przodu w zawieszeniu wszystko co można zrobiona geometria podczas hamowania trzęsło więc poleciały tarcze i klocki na nowe wiec cały komplety przód wymieniony wszystko a w przedziale 90-120 kierownica lekko wibruje koła sprawdzone wyważone felgi idealnie proste zamieniłem tył z przodem efekt taki sam już nie mam pomysłu co sprawdzić

                Zakres prędkości wskazuje jednoznacznie na niewyważone koła.
                Jeśli natomiast dodajesz gazu zaczyna drżeć to zaczyna się przegub odzyać, typowy folkswagen owski patent.

                Obstawiam na niewyważone koła. Pomimo że sprawdzałeś.

                Komentarz


                • #9
                  Hej!!
                  U mnie problem wygląda następująco...zakupiłem nowe felgi oraz nowe opony...wyważałem je 3 różnych punktach wulkanizacyjnych i wyszło ok w każdym. Drgania zaczynają się przy ok 110-120 km/h...jeden z wulkanizatorów uznał, że opony...wysłałem do reklamacji i niestety nie uznali twierdząc, że wszystko ok "opona mieści się w parametrach". Nie bardzo chciałem w to wierzyć więc postanowiłem jeszcze sprawdzić to na własną rękę...podjechałem z kołami na urządzenie Hunter w Łomiankach. Urządzenie symuluje ruch drogowy i wyłapuje niedoskonoałości. Dodatkowo mechanik zweryfikował czy felgi są równe i wszystko wyszło "książkowo". Nie ma wad fabrycznych oraz uszkodzeń...wibracje dalej występują...jak myślicie co to może być ??

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez michanio_w
                    jak myślicie co to może być ??
                    myślę, że wyważenie na "pazurkach" rozwiąże problem.
                    wszyscy dookoła wyważają standardowo, zakładając koło na otwór centrujący i dociągając nakrętką stożkową. a w niektórych alu ( np. moich) jest on ( otwór centrujący ) nieznacznie przesunięty i tak jak Ty długo walczyłem z wyważeniem. aż trafiłem na kumatego wulkanizatora i teraz tylko do niego jeżdżę.

                    możesz również doważyć koła na aucie, lecz dla mnie to tzw półśrodek, bo jak przyjdzie zdjąć koło to znów trzeba doważać.
                    OII sprzedana


                    Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez kapi
                      lecz dla mnie to tzw półśrodek, bo jak przyjdzie zdjąć koło to znów trzeba doważać.
                      trochę mijasz się z prawdą
                      wystarczy założyć na te same otwory, tj. przy zdejmowaniu zaznaczyć sobie położenie np. wentyla względem piasty... polecam doważanie dynamiczne, to naprawdę działa
                      Diesel Service Śmietana
                      43-210 Kobiór
                      ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16

                      uwaga
                      nie robimy pompowtryskiwaczy

                      Komentarz


                      • #12
                        Być może tylko niestety trzeba to robić za każdym razem przy zmianie opon...nigdy nie wiadomo czy przypadkiem coś się nie stało w tzw "międzyczasie"...

                        Komentarz


                        • #13
                          co trzeba robic "za każdym razem przy zmianie opon" ? wyważać ? no oczywiście...
                          ale tu mowa była o doważeniu dynamicznym i ewentualnym zdejmowaniu/zakładaniu koła później
                          Diesel Service Śmietana
                          43-210 Kobiór
                          ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16

                          uwaga
                          nie robimy pompowtryskiwaczy

                          Komentarz


                          • #14
                            Jasne, kumam...a ktoś zna miejsce w wawie gdzie można zrobić takie wyważanie na "pazurkach" ?

                            Komentarz


                            • #15
                              Sprawdz pierscienie centrujace, jeżeli masz nie ori felgi. Najlepiej kup nowe.
                              Audi A4 1.8TFSI

                              Komentarz


                              • #16
                                on raczej ma oryginalną felgę...

                                a takie wyważanie "pazurkami" oferuje większość "dobrych" serwisów gumiarskich 8)
                                Diesel Service Śmietana
                                43-210 Kobiór
                                ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16

                                uwaga
                                nie robimy pompowtryskiwaczy

                                Komentarz


                                • #17
                                  No nie mam oryginalnych felg...zakupione att640. Pierścienie centrujące dorzucone do paczki z felgami...

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez michanio_w
                                    No nie mam oryginalnych felg...zakupione att640. Pierścienie centrujące dorzucone do paczki z felgami...
                                    też to mam na att. Numeru nie pamiętam.
                                    OII sprzedana


                                    Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez michanio_w
                                      No nie mam oryginalnych felg...zakupione att640. Pierścienie centrujące dorzucone do paczki z felgami...
                                      no to od tego należało zacząć 8)
                                      Diesel Service Śmietana
                                      43-210 Kobiór
                                      ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16

                                      uwaga
                                      nie robimy pompowtryskiwaczy

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Kup nowe dobre pierscienie.
                                        Daje 90% ze bedzie lepiej.
                                        Audi A4 1.8TFSI

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          A macie jakiś namiar na kogoś kto ogarnia pierścienie centrujące ?

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Kup 2 zestawy. Najlepiej od roznych sprzedawcow. Sa roznice w jakosci. Ja uzwywam plastikowych. Wazne aby byly z twardego plastiku. Teraz mam zalozone takie dosc miekkie do A4. Musialem kupić na szybko i tylko takie byly i niestety czuc lekkie bicie. Wczesniej te same fele i opony na O2 z mega twardymi pierscieniami zero bicia.
                                            Audi A4 1.8TFSI

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Ok, dzięki za info. niestety dopiero coś pokombinuje w przyszłym tygodniu. Dam znać jak poszło i jakie efekty...

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Jak wyglądają przeguby wewnętrzne oraz stan przekładni kierowniczej?
                                                Motocykle są wszędzie

                                                X11 Green

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  No właśnie auto jest aktualnie na serwisie...dam znać co i jak

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X