Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pytanie do użytkowników DSG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pytanie do użytkowników DSG

    Zamieszczone przez gruto
    dj_adik, podeślij link gdzie kupiłeś
    na allegro, u tego sprzedawcy Link

    filtr okleiłem uszczelką do uszczelniania drzwi,okien (coś jak gąbka samoprzylepna)

    chciałem odgrzybiać, ale na razie jakiegokolwiek zapachu brak, wczoraj dzwonił do mnie sprzedawca z ASO Skody i proponował serwis klimy, mają w promocji odgrzybianie układu klimy ozonowaniem lub środkiem chemicznym w cenie 99zł o ile dobrze pamiętam bez filtra, filtr za ok 40zł, jeśli coś się jednak wykluje to skorzystam bo cena nie najgorsza jeśli było by to faktycznie tym środkiem chemicznym zrobione...

    edit.
    poprzednio miałem filtr w plastikowej ramce z taką uszczelką na obudowie - taki założyli przy wymianie, porównałem filtr manna i ten stary i wyszło że ten w plastiku był nieco mniejszy...
    mam gdzieś zdjęcie tego starego, jak znajdę to wrzucę, niestety nie zrobiłem zdjęcia oklejonego nowego filtra:/

  • #2
    Pytanie do użytkowników DSG

    Jako, że nie jeździłem nigdy samochodem z DSG mam kilka pytań do użytkowników:
    1. Czy da się hamować silnikiem w trybie automatycznym?
    2. Czy podczas hamowania silnikiem w trybie manualnym (o ile to możliwe) można zejść na dowolny bieg i czy przed redukcją elektronika zwiększa obroty silnika żeby nie było szarpnięcia?
    3. Co się dzieje, gdy na dużym wzniesieniu puścimy hamulec nie dotykając gazu - czy auto zacznie się powoli toczyć pod górę? Wymagałoby znacznego zwiększenia obrotów silnika przez elektronikę.
    4. Czy podczas hamowania skrzynia schodzi stopniowo, np. 5-4-3 czy rozłącza napęd i włącza odpowiedni bieg po zakończeniu hamowania.
    5. Czy skrzynia nie wariuje i np. przy gwałtownym naciśnięciu gazu nie redukuje np. do 3 na 5800 obr. żeby za pół sekundy wrzucić 4.
    6. Czy da się rozbujać samochód np. w małej zaspie?

    Komentarz


    • #3
      DSG6 czy DSG7?
      BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

      SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

      Komentarz


      • #4
        w skrócie
        DSG 6
        1.tak
        2.nie- elektronika i tak zrobi to co zechce, szarpnięcia nie będzie
        3.pełzanie występuje, chyba, ze masz HHC zakodowane
        4.a jakie to ma znaczenie? to jest DSG a nie skrzynia ze sprzęgłem hydrokinetycznym
        5.nie wariuje, ale czasem tak wrzuca zwłaszcza na trybie Sport
        6.da się- trzeba umieć
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez piotrek_gdy
          w skrócie
          DSG 6
          1.tak
          2.nie- elektronika i tak zrobi to co zechce, szarpnięcia nie będzie
          3.pełzanie występuje, chyba, ze masz HHC zakodowane
          4.a jakie to ma znaczenie? to jest DSG a nie skrzynia ze sprzęgłem hydrokinetycznym
          5.nie wariuje, ale czasem tak wrzuca zwłaszcza na trybie Sport
          6.da się- trzeba umieć
          Zgadzam się z piotrkiem_gdy mam też DSG6 uzupełnię tylko pkt.1. tzn możesz hamować skrzynią w trybie automatycznym ale jadąc np z górki. Czyli jesteś w górach i nie chcesz spalić hamulców wtedy tylko lekko naciskasz pedał hamulca tak żeby komputer wykrył, że pedał jest wciśnięty, a mimo to obroty rosną, wtedy skrzynia sama zredukuje i w zasadzie możesz puścić hamulec. Wymaga to trochę zabawy ale ja uważam, że to kwestia bardziej przyzwyczajenia. Osobiście jestem bardzo zadowolony z tej skrzyni. Bardzo łatwy i szybki jest również moment przejścia z trybu automatycznego na manualny.
          Jeździłem również DSG7 i ta już mi się mniej podoba. Miałem przypadki, że stojąc na skrzyżowaniu chciałem szybko przeskoczyć, a że było lekko pod górkę komputer zwariował. Wciskałem pedał końca, a samochód stał trwało to jakieś 4 sek ale skutecznie zniechęciło mnie do przeskakiwania przez skrzyżowania. Jeżeli masz możliwość wyboru to polecam DSG6.
          Pozdr

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez piotrek_gdy
            4.a jakie to ma znaczenie? to jest DSG a nie skrzynia ze sprzęgłem hydrokinetycznym
            Wolę hamować silnikiem, zależy od sytuacji, zwykle 5-4, czasem schodzę do 3, dalej już się nie bawię w ekstremalny ecodriving - zawsze to jakaś oszczędność paliwa i hamulców

            Komentarz


            • #7
              xof, DSG jest skrzynią dwusprzęglową
              nie wiem jakimi automatami jeździłeś do tej pory ale każdym automatem można hamować

              zapomij, że w DSG będziesz jeździł na manualu- mija sie to z sensem
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz


              • #8
                Czy można wyhamować samym silnikiem, tak żeby skrzynia zrzucała automatycznie biegi w dół?

                Komentarz


                • #9
                  Zdejmujesz noge z gazu i samochod zwalnie po czym sobie sam zrzuca biegi, przeciez to logiczne ze nie bedzie jechal na 6 biegu przy 20km/h
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X