Arge ma VIGOR.
Ja bym robił miksa z tych trzech i wtedy liczba oktanów będzie stanowiła sumę wprost proporcjonalną do objętości wlanego benzoleum. Spalanie niższe o 1000%. Będzie Pan zadowolony
Mówimy o roczniku od 2013-2014 , pieniążki , silnik , wersja nie gra roli , natomiast bardziej zależy mi na niskich obrotach silnika przy wysokich prędkościach autostradowych rzędu 150 do 160 non -stop .
Muszę uważać aby nie pisać o typach skrzyni biegów ,
a Wy za często nie używajcie nazwy wersji automatycznej ,
i nie prowadźcie dyskusji nad wyższością jednej nad drugą ,
bo moderator zaś zamknie mi temat .
Zależy mi na suchych faktach ! bo pan w salonie nie potrafił mi odpowiedzieć
Pozdrawiam , i domniemam że tom razom uda mi się utrzymać temat :wink:
gruto,
b]gruto[/b], skrzynia "NFP" o tych długich przełożeniach była w 2.0 tdi cr OII FL. Czy jest nadal w OIII tego nie wiem, nigdzie nie mogę w necie znaleźć oznaczeń skrzyń w OIII.
Wiesz co Ci radzę:
1. Może ktoś na forum ma to OIII 2.0 tdi 150 ps, ale nie widzę na razie w dziale „showroom”. Zostaje zadzwonić do salonu i zapytać jakie ma oznaczenie skrzyni na wlepie takie auto w bagażniku (oznaczenie literowe skrzyni jest koło oznaczenia silnika) – niech Ci sprawdzą, ruszą tyłek do auta, albo samemu pojechać i zajrzeć w kufer, jak przez telefon sieroty nie chcą podać
2. Co do rski OIII 2.0 tdi jest kolega co ma , zapytaj go jakie ma oznaczenie skrzyni na wlepie:
Jak może być automat, to możesz też poszukać w jakimś salonie czy nie mają na testy 1.6 tdi 7 stopniowe dsg i się karnąć, myślę, że też nie ma za dużych obrotów na bahnie
Mihau, ekstra, to gruto zadanie ma ułatwione, nawet nie musi dzwonić/jechać, tylko pw napisać do dwóch forumowiczów z prośbą
[ Dodano: Pon 18 Lis, 13 14:52 ]
a ja na marginesie się zastanawiam czym się różnią te motorwnie 150 vs. 184 w rsce. Czy to jest tak jak za dawnych czasów - turbawka, intercooler, system wtryskowy - jak za dawnych dobrych czasów czy niestety tak jak w wypadku 2.0 tdi w OII FL odmian 110 i 140 - sam soft....hm. Bo jak ta druga opcja, to 1. jak ktoś nie patrzy na wygląd i hamulce, to może sobie zachipować 150 na moc taką jak w rs tańszym kosztem i 2. rs nie za bardzo można już chipować w górę. No chyba, że to różnice tak jak za dawnych dobrych czasów :wink:
byłem na przeglądzie olej + 60 tyś , tam sobie pogadywałem .... i pan mi potwierdził że nowa O3 w manualu na 5 biegu przy 3tyś mam 160km/h - ja mam 145 :roll:
skrzynia NFP . z dyskusji wynika 3250obr przy 200km/h na 6 biegu. Były tam zdjęcia dokumentujące te przełożenia ale już wygasły.
Założyłem taką skrzynie do paska B6 model 2010 i przy 2 tys. obr. mam 126km/h. Jednak po takiej zamianie występuje problem z tempomatem (brak na 5 i 6 biegu). Już dużo czasu straciłem na analizę zawartości flash-a, porównania wsadów i nie mogę dojść, który obszar danych odpowiedzialny jest za proporcje obr/prędkość. Najprościej przeprogramować sterownik, ale nie mogę znaleźć informacji jaki jest numer softu w przypadku tej długiej skrzyni. Proszę o info, czy ktoś spotkał się z taką skrzynią w aucie z silnikiem CBA CBB? Wg etki taka skrzynia była montowana od roku 2009.
[ Dodano: Pią 27 Cze, 14 16:59 ]
Zamieszczone przez krisv
Panowie nie oreintujecie sie czy Ta Skrzynia podejsdzie do 1,9 TDI BKC ?????? w golfie 5
Da się zamontować. Do wymiany dwumas ze sprzęgłem, mechanizm zmiany biegów, rurka od pompki sprzęgła, łapa, poduszka skrzyni, rozrusznik i półośki. Tempomat też nie będzie działał. Nie dobierzesz softu oryginalnego, ponieważ na ecu edc16u1 nigdy nie było oprogramowania na taką długą skrzynię.
Komentarz