Kurcze, nie dogadaliśmy się do końca. :|
Brak mocy po zatankowaniu ON na stacji supermarketu
Zwiń
X
-
Brak mocy po zatankowaniu ON na stacji supermarketu
Miałem okazje zatankować ON dnia 31.01.2014 ok godziny 17:30 Niestety po zatankowaniu, auto się zamuliło, turbina jakby nie ciągnęła. Chciałem do pełna zatankować, a pistolet już odstrzelił przy 39 litrach, pomimo, że w baku było max 5 litrów rezerwy, a bak ma pojemność 55l. Auto nie rozpędza powyżej 130km/h, gaz w podłogę i nic. Pomimo, że to silnik 1.9TDIAHF 110KM starej konstrukcji, dam znać po zalaniu nowego paliwa premium czy problem minął i czy to wina na 100% paliwa a nie np. turbiny. Na razie stacje omijam szerokim łukiem. Mieliście kiedyś takie przypadki ze swoimi 1,9TDI nie koniecznie na tej stacji? Myślałem, że może turbina się zasyfiła bo przez jakieś 2tys km jeździłem tylko po mieście w stylu eco, ale 35km S8 i 3000 obr nic nie dało.
Auto ciągnie na 1, 2 biegu 3 już słabo, a elastyczność na 4 i 5 biegu woła o pomstę do nieba, 100km- 130km zajmuje wieczność. Wcześniej tak nie było, dopiero po zatankowaniu 39litrów z tej stacji.
-
-
majuDJ, kup środek do paliwa STP i postaraj się dolać lepszego paliwa typu Verwa , Vpower, lub BP Ultimate . ok
mało możliwe aby turbina padłą od paliwa ,a gdyby ona padła to byś mił normalnie moc do przejścia w tryb awaryjny i później nawet nie dobił byś do 2tyś/obr, wówczas jest muł.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
majuDJ, w grudniu miałem tak samo. Zatankowałem do pełna (weszło tyle ile powinno) na Auchan i auto zachowywało się jak zapowietrzone. Powyżej 130 przyspieszał, ale bardzo ciężko i 145 to był max. Wymieniony filtr, zalana Verva ON + depresator i było lepiej, choć auto dalej lekko mułowate. Po wymianie przepływki do 170 ciągnie bez większej łaski :twisted:
Komentarz
-
-
Paliwa mam troszkę ponad połowę A myślałem, że będzie lepiej jak wypale to słabe do oparów i zaleje później do pełna Shell V-Powera, Verve czy coś w tym rodzaju. Jestem ciekaw czy to wina paliwa, mam nadzieję, że paliwa, bo no uśmiech mi się regenerować turbinę, lub wymieniać przepływomierz co do tanich cześć nie należy.
Komentarz
-
-
Wystarczyło czyszczenie turbiny? Ja miałem czyszczoną przy 231 tys km a teraz mam 271 tys km
[ Dodano: Pon 10 Lut, 14 15:33 ]
Moc wróciła po kilkudziesięciu km ostrzejszej jazdy po ekspresówce i autostradzie. Pewnie turbina się zapiekła, a tera odblokowała. Moc wróciła jeszcze na starym paliwie zatankowanym pod hipermarketem.
Komentarz
-
Komentarz