Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak mocy po zatankowaniu ON na stacji supermarketu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Brak mocy po zatankowaniu ON na stacji supermarketu

    Kurcze, nie dogadaliśmy się do końca. :|

  • #2
    Brak mocy po zatankowaniu ON na stacji supermarketu

    Miałem okazje zatankować ON dnia 31.01.2014 ok godziny 17:30 Niestety po zatankowaniu, auto się zamuliło, turbina jakby nie ciągnęła. Chciałem do pełna zatankować, a pistolet już odstrzelił przy 39 litrach, pomimo, że w baku było max 5 litrów rezerwy, a bak ma pojemność 55l. Auto nie rozpędza powyżej 130km/h, gaz w podłogę i nic. Pomimo, że to silnik 1.9TDIAHF 110KM starej konstrukcji, dam znać po zalaniu nowego paliwa premium czy problem minął i czy to wina na 100% paliwa a nie np. turbiny. Na razie stacje omijam szerokim łukiem. Mieliście kiedyś takie przypadki ze swoimi 1,9TDI nie koniecznie na tej stacji? Myślałem, że może turbina się zasyfiła bo przez jakieś 2tys km jeździłem tylko po mieście w stylu eco, ale 35km S8 i 3000 obr nic nie dało.

    Auto ciągnie na 1, 2 biegu 3 już słabo, a elastyczność na 4 i 5 biegu woła o pomstę do nieba, 100km- 130km zajmuje wieczność. Wcześniej tak nie było, dopiero po zatankowaniu 39litrów z tej stacji.
    http://www.euromove.pl

    Komentarz


    • #3
      majuDJ, kup środek do paliwa STP i postaraj się dolać lepszego paliwa typu Verwa , Vpower, lub BP Ultimate . ok
      mało możliwe aby turbina padłą od paliwa ,a gdyby ona padła to byś mił normalnie moc do przejścia w tryb awaryjny i później nawet nie dobił byś do 2tyś/obr, wówczas jest muł.
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz


      • #4
        Mam nadzieję, że to tylko wina paliwa, jeśli tak to będę tą stacje omijał szerokim łukiem pomimo 20gr różnicy w cenie na litrze. Mam 3/4 baku poczekam aż wypalę do rezerwy.
        http://www.euromove.pl

        Komentarz


        • #5
          Napisz czy pomogło. Raz miałem takie same objawy, ale okazało się, że to przez poluzowaną wtyczkę od przepływomierza.
          AGR 112KM, 232Nm
          Subaru Impreza GH 2.0 150KM

          Komentarz


          • #6
            majuDJ, w grudniu miałem tak samo. Zatankowałem do pełna (weszło tyle ile powinno) na Auchan i auto zachowywało się jak zapowietrzone. Powyżej 130 przyspieszał, ale bardzo ciężko i 145 to był max. Wymieniony filtr, zalana Verva ON + depresator i było lepiej, choć auto dalej lekko mułowate. Po wymianie przepływki do 170 ciągnie bez większej łaski :twisted:
            رافال
            Spoty
            Cause freedom is a lonely road
            My O2FL

            Komentarz


            • #7
              Zrobię tak, że zaleje jakimś paliwem premium jak to wypalę. Jak nie pomoże to auto za 10 tys km idzie na wymianę rozrządu do mechanika to dowiem się co mu dolega. Może to przepływomierz. Kurde szkoda bo 500zł droga nie chodzi.
              http://www.euromove.pl

              Komentarz


              • #8
                majuDJ, ile masz tego słabego paliwa? Ja wlałem Vervę jak miałem pół zbiornika i już było ok. Jeśli masz poniżej połowy, to nie czekaj tylko wlej markowe premium.
                رافال
                Spoty
                Cause freedom is a lonely road
                My O2FL

                Komentarz


                • #9
                  Paliwa mam troszkę ponad połowę A myślałem, że będzie lepiej jak wypale to słabe do oparów i zaleje później do pełna Shell V-Powera, Verve czy coś w tym rodzaju. Jestem ciekaw czy to wina paliwa, mam nadzieję, że paliwa, bo no uśmiech mi się regenerować turbinę, lub wymieniać przepływomierz co do tanich cześć nie należy.
                  http://www.euromove.pl

                  Komentarz


                  • #10
                    majuDJ, nie wyjeżdżaj do oparów, bo zassa Ci syf z dna zbiornika jak wskazówka Ci zejdzie do połowy ew. 3/8 stanu to zalej paliwo premium i powinno być dobrze.
                    رافال
                    Spoty
                    Cause freedom is a lonely road
                    My O2FL

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez rafiki
                      bo zassa Ci syf z dna zbiornika
                      przecież cały czas ssie z dna :lol:


                      OneDetailing.pl - Profesjonalne kosmetyki samochodowe. Zapraszam!

                      Komentarz


                      • #12
                        barteq, ale dokąd jest to w 99% paliwo, to nie ma problemu, ale wiadomo do czego prowadzi jazda "o kropelce" :wink:
                        رافال
                        Spoty
                        Cause freedom is a lonely road
                        My O2FL

                        Komentarz


                        • #13
                          majuDJ, zacznij może od podłączenia vaga.....
                          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez piotrek_os
                            majuDJ, zacznij może od podłączenia vaga.....
                            Trzeba go najpierw mieć i umieć w co zaglądać i robić tzw logi
                            http://www.euromove.pl

                            Komentarz


                            • #15
                              Miałem to samo, co ty. Zajrzyj tutajL
                              Forum - Octavia Club Polska

                              Obawiam się, że nie ominie Cię operacja do której ja również byłem zmuszony przystąpić.
                              Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                              Komentarz


                              • #16
                                Wystarczyło czyszczenie turbiny? Ja miałem czyszczoną przy 231 tys km a teraz mam 271 tys km

                                [ Dodano: Pon 10 Lut, 14 15:33 ]
                                Moc wróciła po kilkudziesięciu km ostrzejszej jazdy po ekspresówce i autostradzie. Pewnie turbina się zapiekła, a tera odblokowała. Moc wróciła jeszcze na starym paliwie zatankowanym pod hipermarketem.
                                http://www.euromove.pl

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X