Mam wrażenie, że już gdzieś widziałem zdjęcie takiej turbiny ale nie mogę znaleźć ani wątku ani zdjęcia....
W każdy razie... po raz pierwszy od odbioru samochodu otworzyłem maskę w słoneczny dzień poza garażem (wcześniej zwyczaje nie miałem potrzeby) i zamarłem....
moja turbina (pół-roczna ~15k przebiegu)
Zardzewiała i na markerem odręcznie napisane A1544!!! WTF??!!
a co tak właściwie chcesz osiągnąć?
maja Ci umyć ten marker?
równie dobrze mogłeś to sam napisać - i taka będzie odpowiedź serwisu - odebrałeś więc się martw
Prim, z całym szacunkiem, ale już widzę jak Ci pomogą...
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Enriquez, mkania777, mogłem nawet sam sprzedać nową i zamontować regenerowaną... w nowym samochodzie miesiąc po odbiorze... bo lubię mieć regenerowaną...
Zamieszczone przez Enriquez
a co tak właściwie chcesz osiągnąć?
wymianę samochodu i zadośćuczynienie - może być milion dolarów
Prim, ale z drugiej strony możesz im nawciskać kilka ch...walebnych słów... bo raczej nic nie wskórasz...
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Prim, a to nie rdzawe punkty? jaki to marker? tzn. generalnie turbo ma nalot, nie ma co się przejmować, ale te czerwieńsze kropki są dla mnie dziwne i wyglądają jak intensywniejsza rdza, a nie marker, skąd tam marker? sprawdzałeś to, dotykałeś? Jak by to była rdza, to bym też pojechał do aso i zapytał co to za gówno, bo to normalne nie jest, zgadzam się.
dzisiaj Mistrz Serwisu zapewnił, że to zjawisko zupełnie normalne - mamy tu do czynienia z żeliwem, które podobnie jak tarcze bardzo szybko korodują powierzchniowo, a marker to wybiórcza kontrola jakości w fabryce.....
powtarzam słowa - nie oceniam...
Reasumując wątek - nie lękajcie się Wszyscy posiadacze nalot na turbo i odręcznego autografu pracownika fabryki w Mlada.... z Waszą Skodą jest wsztstko ok - to nie regenerowane turbo z giełdy samochodowej...
Żeliwo błyskawicznie pokrywa się rdzawym nalotem. Zwłaszcza poddawane bardzo wysokiej temperaturze np kolektory wydechowe. Bez obaw... znam się trochę na metalurgi. Mam w swojej kolekcji ogrodowej 110 letnie żeliwne nogi od maszyn "Singer" i oprócz powierzchniowego utlenienia nic im nie dolega....
Swoją droga niby na forum znawcy motoryzacji a nie znają podstawowych materiałów z których robiło się samochody 30-40 lat temu... (a nawet jeszcze teraz niektóre elementy) Trochę wstyd.
Reasumując wątek - nie lękajcie się Wszyscy posiadacze nalot na turbo i odręcznego autografu pracownika fabryki w Mlada.... z Waszą Skodą jest wsztstko ok
Reasumując, dostałeś taki kit jaki chciałeś usłyszeć, i ok
Reasumując wątek - nie lękajcie się Wszyscy posiadacze nalot na turbo i odręcznego autografu pracownika fabryki w Mlada.... z Waszą Skodą jest wsztstko ok
Reasumując, dostałeś taki kit jaki chciałeś usłyszeć, i ok
Czyli, że.... (...) Jaka jest więc Twoje teroia rdzy?
Reasumując, dostałeś taki kit jaki chciałeś usłyszeć, i ok
k k k
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz