Nie szczelne uszczelki tylnich drzwi.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tumko
    Classic
    • 2019
    • 0

    Nie szczelne uszczelki tylnich drzwi.

    Conti Eco Contact 3 - zaskakująco dobre, jak na opony ze słowem "eco" w nazwie. Miałem je od nowości mojej Skody (2008), z roczną przerwą (2014) na Dunlop BluResponse, po czym Dunlopy odsprzedałem i z ulgą wróciłem do Conti Eco Contact 3 (oczywiście nowego kompletu). W rozmiarze 195/65 R15 91H zapewniają dobre prowadzenie, bo mają sztywną konstrukcję. Trzymanie na mokrym poprawne - nie rewelacja, ale zupełnie wystarczające. Przez tyle lat mnie nie zawiodły. Śliskie były tylko na samym początku, ale po kilkuset km to minęło. Absolutnie poprawna opona. Więcej - to na Dunlopie miałem sytuacje, gdy ABS włączył mi się kilka razy w sytuacjach, w których tego bym się nie spodziewał. Na CEC3 jeździ mi się dobrze, a spokojnie wcale nie jeżdżę.

    M.
  • tumko
    Classic
    • 2014
    • 1

    #2
    Nie szczelne uszczelki tylnich drzwi.

    Witam. Po każdym większym deszczu bądź myciu zauważyłem mokre plamy na tylnich kanapach. Miał może ktoś podobny problem.Pozdro.
    tumko

    Komentarz

    • ROBAL_26
      RS
      • 2010
      • 2323
      • Octavia I combi (1U5)
      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      tumko, tak ,również miałem ten problem , zdecydowałem się kupić nowe uszczelki w ASO SKODY 125zł za sztukę po dobrym rabacie i od tamtej pory spokój z woda
      także wymieniaj .
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz

      • 4tech
        RS
        • 2008
        • 4199
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        Zwróć uwagę, czy zamknięte drzwi da się z zewnątrz jeszcze dopchnąć...
        Nie jakoś mega mocno, ale ok 1-2 mm.
        Na tyle, żeby lico drzwi zeszło się z resztą nadwozia :wink:

        Jak u siebie ostatnio poprawiłem lewy tył - znaczy poluzowałem to "ucho", skobel czy jakkolwiek się to nazywa (na słupku) i ciaśniej spasowałem drzwi - są mocniej dociśnięte.

        Na tyle się poprawiło, że nie dość że woda z deszczu nie "wlewa" mi się do środka, to jeszcze podczas jazdy, zrobiło się ciut ciszej
        Trzeba to tylko dobrze ustawić, bo inaczej i będzie ciężko drzwi otworzyć/zamknąć :diabelski_usmiech

        Niezbędny jest klucz wielowpustowy, rozmiar bodajże 32 ale nie jestem pewien.
        O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
        Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
        Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

        Komentarz

        Pracuję...