Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pomocy. Octavia 1.6 AKL Kopci pali na 3

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pomocy. Octavia 1.6 AKL Kopci pali na 3

    Podłączę się do tematu.

    Wyczytałem w internetach, że fabrycznie do silników TSI montuje się świece NGK SIZFR6A6D. Czy ktoś z Was je stosuje? Kupiłem te świece ale tak teraz grzebię w necie na temat wymiany i nie spotykam tego symbolu. W katalogu NGK do 1.4TSI przypisane są świece PZFR6R. Pomóżcie zweryfikować czy te SIZFR6A6D będą na pewno odpowiednie.

  • #2
    Pomocy. Octavia 1.6 AKL Kopci pali na 3

    Witam wszystkich.
    MAm problem z moją Skodą kupiłem ją w grudniu i po jakiś 2 tys. zaczął sie cyrk,

    -Auto chodziło na 3 cylindry no to wymieniłem swiece kable. Na chwilke miałem problem z głowy, ale po jakiś 400-500 km. auto zaczęło znów chodzić na 3 gary i strasznie dymić na biało.
    Zawiozłem do znajomego sprawdził ciśnienie wszędzie między 11-12. Sprawdził szczelnisć dolotu znów przepatrzył świece i kable sprawdził cewke. Ok auto zabrałem od niego pojechałem w trase i spoko (wieczorem) po jeździe w dzień zobaczyłem żę kopci na biało o dziwnym zapachu ni to oleju ni to niczego, sprawdziłem olej wode wszystko jest jak było, poczym pojechałem do krakowa umówiony znów na wizyte ale dop. w piatek a przy jeździe po mieście zobaczyłem ogrom sprawy poprostu mgła.
    No to wpiątek auto zawiozłem znów na zimnym chodzi super nie dymi jest git, zagrzeje sie to kopci ale dopiero po trasie i jeździe pod góre zauważyłem kolejny objaw, przerywanie i osłabnięcie silnika przy niskich obrotach i średnim obciązeniu przerywa i szarpie, wiec znów zostawiłem na tydzień, *wystąpił ubytek oleju*. Zostawiony znów an tydzień został zrobiony test uszczelki, wymienione wtryski i wycięty katalizator ktury się przytkał przy tym wszystkim, nic auto zabrałem ale kopcenie nie znikło, i dzisiaj znów po jeździe po krk w korkach znów to samo dymu chmara i po dłuższej jeździe znów 3 gary ;/

    Prosze o podpowiedź co robić bo znajomy mech sam niewie co roboić tak mi to wygąda, moze ktos zna lub sam prowadzi warsztat i podejżewa objaw co mogło paść.

    Auto to Octavia 1 1.6 100 KM przebieg podobno 190 000 kombi rok 99 z nowym środkiem.
    Błędów nie pokazuje, przynajmniej do dzisiaj (po dzisiejszym nie sprawdziłem.

    Za blędy i składnie z góry przepraszam pisane dosłownie na kolanie w przerwie między pracą a szkołą
    Motocykle są wszędzie

    X11 Green

    Komentarz


    • #3
      Podmień cewkę zapłonową, aby ja wykluczyć. Skoro mechanicznie silnik jest ok, wymienione nawet wtryski, to wygląda jakby cewka po rozgrzaniu przestała pracować.

      Jak może nie pokazywać błędów, skoro jeden gar nie pracuje?

      Komentarz


      • #4
        Tak tak jak przerwie go i przestanie pracwać to naturalnie błąd występuje, ale jeśli jest teoretycznie jak ma być to jest ok, zauważyłem wczoraj i po dzisiejszej jeździe że auto jeżeli niema korków to chodzi normalnie ale jak są korki, czeste i długie postoje na swiatłach to jest dramat. Postaram się podmienić cewke moze to pomoże tylko niechce znów czegoś kupić jak te wtryski a nic to nie da a koszty sie robią ;/
        Możliwe jest że źle dawkuje paliwo na jeden cylinder na biegu jałowym ?

        Może cos sie dowiem w poniedziałek bo znajomy kolegi ma zerknac to moze coś się dowiem. Może jest ktoś z krakowa i miałby cewke pożyczyć ?
        Motocykle są wszędzie

        X11 Green

        Komentarz


        • #5
          Mi Seat Toledo II 1.6 AKL pracował na 3 cylindry, jak padł czujnik położenia wału.
          Awaria w trasie się stała, więc miałem do wyboru tylko przypadkowego mechanika.
          300zł i pojechałem dalej.

          Komentarz


          • #6
            Sprawa załatwiona.
            Problemem były pierścionki i rozwalony tłok, naszczęscie gładź nie dostała, a głowica troszke oprana ale szczelna. troszke to kosztowało ale moze bedize spokój,

            Jeszcze został licznik posiada ktoś może schemat które luty trzeba poprawić? Bo raz działa raz niedziała wogóle;/
            Motocykle są wszędzie

            X11 Green

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X