Witam,
Bardzo proszę o pomoc. Jestem użytkownikiem Skody Octavii 2 z 2011 r. BSE z instalacją Landi Renzo. Dwa miesiące temu moje czarne medy zostały wymienione na niebieskie / przebieg 87.000 /. Po wymianie całej listwy wszystko było w porządku, natomiast po przejechaniu 2 tyś. kilometrów zaświecił mi się zółty helikopterek., Po podłączeniu do komputera pojawił się błąd P0171 system too lean (bank 1). Podjechałem do gazownika, który poprawił ustawienia, stwierdził, że troszeczkę zwiększył dawkę i powinno być dobrze. Po przejechaniu 50-km błąd pojawił się znowu. Dodam, że przy jeździe na benzynie błąd nie powraca. Mam pytanko, czy ktoś miał podobny problem, czy przy zmianie wtrysków z czarnych na niebieskie powinna być wgrana całkiem nowa mapa czy można wykonać tylko autokalibrację / tak w moim przypadku zrobił mój gazownik.
Bardzo proszę o pomoc. Jestem użytkownikiem Skody Octavii 2 z 2011 r. BSE z instalacją Landi Renzo. Dwa miesiące temu moje czarne medy zostały wymienione na niebieskie / przebieg 87.000 /. Po wymianie całej listwy wszystko było w porządku, natomiast po przejechaniu 2 tyś. kilometrów zaświecił mi się zółty helikopterek., Po podłączeniu do komputera pojawił się błąd P0171 system too lean (bank 1). Podjechałem do gazownika, który poprawił ustawienia, stwierdził, że troszeczkę zwiększył dawkę i powinno być dobrze. Po przejechaniu 50-km błąd pojawił się znowu. Dodam, że przy jeździe na benzynie błąd nie powraca. Mam pytanko, czy ktoś miał podobny problem, czy przy zmianie wtrysków z czarnych na niebieskie powinna być wgrana całkiem nowa mapa czy można wykonać tylko autokalibrację / tak w moim przypadku zrobił mój gazownik.
Komentarz