Mam pytanie odnośnie instalacji lpg w octavii 1 rs - 1.8t auq seria 180KM - wg. sprzedającego powinna obsłużyć do 225KM ? ktoś potwierdzi ? a może jest na styk już dla serii ? Pytałem na FB na lpg-forum, ale otrzymałem sprzeczne opinie.
O1RS - weryfikacja instalacji LPG
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Kot72Na stronie producenta masz opis . Reduktor wg numeru w homologacji ( R01 ) występował w dwóch wariantach . Czarny obsługiwał silniki do 150 KM a czerwony do 250 KM ( w tym turbo )
Zamieszczone przez MaicroftDo auta 180KM jest OK. Na wyzsze moce sterownika benzynowego i tak trzeba wystroic auto z sonda AFR na LPG ponownie. Reduktor da rade, wtryski tez powinny dac rade.
BTW. Zbiornik tragicznie maly.
Komentarz
-
-
Wtryski AC W03 to najwydajniesze wtryski z AC. Zawsze mozna potem zmienic za 400zl na Barracudy 130, gdyby im brakowalo.
Q-box tez ok.
Z tymi zbiornikami to roznie bywa. Teraz masz 630x220(51l). Na luzie wchodzi tam 650x230(59l), a nawet 650x250(65l) przy lekko uniesionej wykladzinie bagaznika, a gdy jest podwojna podloga to 650x300. Wszyscy wkladaja w ta wneke zbiornik 630, a tam wchodzi na luzie kolo 205/55/16 ktore ma srednice 631,9. Wiec 9mm po kazdej ze strone zawsze sie znajdzie, zwlaszcza ze zbiornik ma inny ksztalt niz opona. Tu zawsze chodzi o koszta. Ta 15l wieksza jest drozsza o 100-150zl.
Kto to montowal, ktos w Lublinie ??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftWtryski AC W03 to najwydajniesze wtryski z AC. Zawsze mozna potem zmienic za 400zl na Barracudy 130, gdyby im brakowalo.
Q-box tez ok.
Z tymi zbiornikami to roznie bywa. Teraz masz 630x220(51l). Na luzie wchodzi tam 650x230(59l), a nawet 650x250(65l) przy lekko uniesionej wykladzinie bagaznika, a gdy jest podwojna podloga to 650x300. Wszyscy wkladaja w ta wneke zbiornik 630, a tam wchodzi na luzie kolo 205/55/16 ktore ma srednice 631,9. Wiec 9mm po kazdej ze strone zawsze sie znajdzie, zwlaszcza ze zbiornik ma inny ksztalt niz opona. Tu zawsze chodzi o koszta. Ta 15l wieksza jest drozsza o 100-150zl.
Kto to montowal, ktos w Lublinie ??
Komentarz
-
-
Da rade, a jak nie to sie wtryski wymieni i tyle. Tu nie ma co panikowac, jakie ktos zalozyl komponenty. Wazne jak to wykonal. Jak zrobione nawierty, gdzie wpiety reduktor, ktory ma grzac gaz, a nie byc tak zalozony, ze potem silnik podpiera sie benzyna bo gaz zamarzl przy drugim sprincie spod swiatel.
Fote spod maski wrzuc
Komentarz
-
Komentarz