Korekty na LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    TY!!

    Zostaw komentarz:


  • shanzi
    odpowiedział(a)
    Temat ogarnięty, problem rozwiązany. Po wymianie filtrów gazu i filtra powietrza , korekty wróciły do normy. Nie wiem, który fitr miał na to bezpośredni wpływ bo oba były wymienione w odstępie kilku dni , a korekty sprawdzalem po przejechaniu kilkuset km po wymianie. Także jeśli ktoś spotka się z podobnym problemem , może wymiana filtrów od... może.

    Zostaw komentarz:


  • Artq
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis
    W landi jest map sensor, Wyjmuje się go z listwy wtryskiwaczy w montuje w aluminiowym trójniczku jak najbliżej listwy wtryskiwaczy.
    Przy wtryskiwaczach jest czujnik ciśnienia i temperatury gazu .
    Mapsensor montuje się na podciśnieniu idącym od kolektora do reduktora (w instalacjach Landi przeważnie trzeba dołożyć taki czujnik).

    Zostaw komentarz:


  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    Zerknij do instrukcji umieszczonej na forum Omegas Reader, u mnie Paweł to zrobił zdalnie i nie pamiętam jak to było.

    Zostaw komentarz:


  • logan_x
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis
    W landi jest map sensor, Wyjmuje się go z listwy wtryskiwaczy w montuje w aluminiowym trójniczku jak najbliżej listwy wtryskiwaczy.
    Wystarczy odczytać wartość podciśnienia na wolnych obrotach na benzynie i wpisać wartość w Omegas Reader ?
    Mam Barracudy więc map sensor jest na trójniku zamontowany, ale raczej się nie nada bo króćce są na 12 mm.
    Ostatnio edytowany przez logan_x; 15897.

    Zostaw komentarz:


  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    W landi jest map sensor, Wyjmuje się go z listwy wtryskiwaczy w montuje w aluminiowym trójniczku jak najbliżej listwy wtryskiwaczy.

    Zostaw komentarz:


  • logan_x
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis
    Ja stroiłem autorskim programem Znajomego z Forum LPG. Sam napisał program do LANDI i sam stroi.
    Czy potrzebny jest map sensor do strojenia pod obciążeniem ?

    Zostaw komentarz:


  • shanzi
    odpowiedział(a)
    Poczytać moge, ale raczej nic mi to nie da. Ja u siebie nie mam instalacji fabrycznej. Mam założony sterownik AEB King Mp48.

    Zostaw komentarz:


  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    No jest z niego Bardzo Dobry Fachowiec i pasjonuje się tym co robi, dlatego mu to tak świetnie wychodzi.
    Ostatnia wersja jego programu jest na prawdę świetna.

    Kolego shanzi wejdź sobie na jego autorskie forum i poczytaj o jego programie.

    Zostaw komentarz:


  • shanzi
    odpowiedział(a)
    To tylko pozazdrościć tak zestrojonej instalacji LpG

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    Bardzo w porządku człowiek, w razie problemow z LR - polecam.

    Zostaw komentarz:


  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    Dokładnie

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    Kolega z Mielca ?

    Zostaw komentarz:


  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    Ja stroiłem autorskim programem Znajomego z Forum LPG. Sam napisał program do LANDI i sam stroi.

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    [QUOTE=Przemek_i;n2579545]

    To powiedz to 90% zakładów i salonów Aso

    /QUOTE]

    .... i że ludzie do nich jeszcze jeżdżą to jakiś cud.... ale jak widać na nowy program z płytki nie brakuje chętnych

    Zostaw komentarz:


  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpis
    Strojenie instalacji LPG bez AFR jest średnim pomysłem.
    To powiedz to 90% zakładów i salonów Aso

    Ja stroiłem bez AFR i w sobotę sprawdzałem korekty i mam +0,85% A DŁUGOTERMINOWĄ 0,0%

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    Strojenie instalacji LPG bez AFR jest średnim pomysłem.

    Zostaw komentarz:


  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    Trzeba pojeździć na PB i zobaczyć.
    Moim zdaniem dojdą do normy.
    A dopiero wtedy strojenie lpg na drodze.

    Zostaw komentarz:


  • shanzi
    odpowiedział(a)
    Narazie nie chce lać żadnej chemii, skoro drugą korekta spadła to znaczy że trzeba przejechać odpowiednią ilosc kilometrów. Ostatnio po wymianie przepływki miałem korekty pierwsza między 0 0 a 1,8 plus a druga była na plus 7,4 , albo się mapy rozjechały po strojeniu LPG albo jakaś inna przyczyna.

    Zostaw komentarz:


  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    Może warto wlać jakiś specyfik do PB żeby przeczyścić wtryskiwacze, potem sprawdzić korekty i jak wrócą do normy to dopiero wystroić LPG.

    Zostaw komentarz:


  • shanzi
    odpowiedział(a)
    Wiem, że jest za wysoko. Check pali się dopiero jak jest +/- 25. U mnie do tego jeszcze nie "dobiło" ...

    Zostaw komentarz:


  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez shanzi Zobacz wpis
    Pierwsza korekta stoi na + 17,2 .- 18
    Nie rozumiem tego +17,2 -18. To jest dość ubogo jak pokazuje +17%
    Ważniejsza jest ta -1,6%, lekko na bogato dłuoterminowa, im bliżej zera tym lepiej.
    Ta chwilowa jakoś dziwnie wysoka. Nie masz kontrolki Check ?

    Zostaw komentarz:


  • shanzi
    odpowiedział(a)
    Zrobiłem odcinek 70km, 95% trasa. Pierwsza korekta stoi na + 17,2 .- 18 , drugą spadła na - 1,6.

    Zostaw komentarz:


  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    Mam Landi z oddzielna wtyczką. Stroiłem z kolegą.

    Zostaw komentarz:


  • shanzi
    odpowiedział(a)
    Sam stroisz LPG ? Masz podłączona instalację pod OBD ?

    Zostaw komentarz:

Pracuję...