A czym rozni sie silnik TFSI w Audi A3 od silnika TSI montowanego w Octavii RS :?:  :?: 
Porozmawiajmy o silniku BWA lub CCZA dla ulatwienia :szeroki_usmiech
Marketing :wink:
Vialle owszem mialo do tej pory instalacje LPdi (Liquid Propane Direct Injection) i byl tam rozdzielacz podajacy gaz ciekly wtryskiwaczem benzynowym poprzez pompy wysokiego cisnienia, z ktorym jest problem w kwestii wiercenia, bo trzeba odsylac, kombinowac itd.
Nowoscia jest LPfi – Liquid Propane Flex Injection i tu mozliwe, ze nie trzeba specjalnego dedykowanego sterownika pod konkretny kod sterownika benzynowego. Czyli wracamy znow do montazu gazowego wtryskiwacza, tylko tym razem poda on ciekly gaz.
 
Tylko dalej mamy pompe w zbiorniku co podnosi cene i mamy ograniczona ilosc zbiornikow do wyboru. Agis ma zewnetrzna pompe i mozna stosowac kazdy zbiornik LPG.
					Porozmawiajmy o silniku BWA lub CCZA dla ulatwienia :szeroki_usmiech
Marketing :wink:
Vialle owszem mialo do tej pory instalacje LPdi (Liquid Propane Direct Injection) i byl tam rozdzielacz podajacy gaz ciekly wtryskiwaczem benzynowym poprzez pompy wysokiego cisnienia, z ktorym jest problem w kwestii wiercenia, bo trzeba odsylac, kombinowac itd.
Nowoscia jest LPfi – Liquid Propane Flex Injection i tu mozliwe, ze nie trzeba specjalnego dedykowanego sterownika pod konkretny kod sterownika benzynowego. Czyli wracamy znow do montazu gazowego wtryskiwacza, tylko tym razem poda on ciekly gaz.
 Tylko dalej mamy pompe w zbiorniku co podnosi cene i mamy ograniczona ilosc zbiornikow do wyboru. Agis ma zewnetrzna pompe i mozna stosowac kazdy zbiornik LPG.
 
							
						
	
. A zasada działania dokładnie ta sama co Vialle i Prins.
							
						
	
							
						
	
	
Komentarz