Zamieszczone przez Enriquez
Fabryczna instalacja LPG - 1.4tsi
Zwiń
X
-
Fabryczna instalacja LPG - 1.4tsi
witam, niestety nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie (być może za słabo szkułem). Byłem dziś w salonie i sprzedawca zaproponował mi octavię 1.4tsi z fabrycznym lpg. Czy to jest taka sama instalacja jak ta opisywana tutaj na forum z tzw. dotryskiem benzyny? Czy ktoś z Was miał doświadczenia z fabryczną instalacją do tego silnika? Czy faktycznie jest to nieopłacalne rozwiązanie?
Niby dużo kilometrów w roku nie robię, ale szukam auta na jakieś 5 lat i spokojnie wydatek dodatkowych 5tys by się zwrócił (oczywiście, jeżeli to jest instalacja, która w 90% korzysta z LPG)
Pozdrawiam
-
-
Jesli zamierzasz jeżdzić TSI z instalacją LPG to TYLKO I WYŁĄCZNIE bezpośredni wtrysk ciekłego LPG, czyli instalacje typu Vialle LPDi lub BRC LDi. Są to jednak drogie instalacje, ceny startują od ponad 8 tys zł w górę. Jendak nie masz tu jakiś sztucznych ulepów i innych dotrysków. Cały czas jeździsz na LPG wtryskiwanym wtryskiwaczami benzynowymi i bez udziału PB. Landi do TSI w salonie nie bierz, nawet jeśłi by Ci dopłacali. Jak poczytasz dokładnie inny temat na naszym forum to zorientujesz się, że Landi nie potrafi ogarnąć zwykłej sekwencji do MPI, dać im takie TSI do zagazowania to jak małpie dać brzytwę. Oni do instalacji klasy LPDi dotrą za jakieś 20 lat, o ile kupią technologię od konkurencji :diabelski_usmiech. Vialle masz dokładnie opisane w temacie "LPG do TSI", który pewnie już czytałeś. Przy instalacjach dotryskowych nie licz, że udział PB będzie tylko na poziomie 10%, bo udział PB w ogólnym spalaniu bywa dużo większy.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wolandDzięki, ile to w takim razie pali? Chodzi mi o ten LPG co zakłada skoda w 1.4?Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
Komentarz