pstrykacz, miałem to samo ale dwa piwka rozwiazaly problem
Odpalanie (LPG)
Zwiń
X
-
Odpalanie (LPG)
Witam, od jakiegoś czasu auto jadąc na gazie np .w korku (małe obroty) sie troche krztusi/szarpie, przełączając na pb wszystko wraca do normy. Również odpalanie sprawia problemy jeśli jeździłem na gazie przed zgaszeniem auta. Jak przejadę trochę na benzynie przed wyłączeniem auto pali normalnie. Wymiana wtrysków załatwi te problemy?
-
-
GoodSensi powodów takiego zachowania silnika może być kilka:
- kiepskie paliwo lpg
- filtry gazu fazy lotnej i stałej do wymiany
- problem z parownikiem
- sterownik lpg
Najlepiej podjedź do fachowca od lpg, podepnie auto pod komputer i wszystko będziesz wiedział.-------------------------------------------------------
moja pierwsza octa http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33459
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WlodyGoodSensi powodów takiego zachowania silnika może być kilka:
- kiepskie paliwo lpg
- filtry gazu fazy lotnej i stałej do wymiany
- problem z parownikiem
- sterownik lpg
Pytam bo sam tego nie doświadczałem w PN Caro 1.6 GLI Abimex + LPG II gen, ale spotkałem się z tym, że w niektórych autach te jaja z odpalaniem samochodu się zdarzają nagminnie i nie udało mi się wymyślić, czemu tak jest.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Czyli wszystko rozbija się o cięższy od powietrza propan-butan zalegający w kolektorze ssącym? Aż ciężko uwierzyć, że coś takiego powoduje tak głębokie wzbogacenie mieszanki w silniku, że tak go hehłać trzeba.
Przy drugiej gen. faktycznie nie miałem takich problemów, bo tam mikser musiał podciśnieniowo mimo wszystko gaz z parownika wyssać pod górkę a i parowniki były trochę innej konstrukcji.
Wot i panie ciekawostka. Dzięki Maicroft, za oświecenie.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robregpropan-butan zalegający w kolektorze ssącym? Aż ciężko uwierzyć, że coś takiego powoduje tak głębokie wzbogacenie mieszanki w silniku, że tak go hehłać trzeba.
Taki efekt (zbyt bogata mieszanka) też dobrze widać, gdy reguluje się I gen - i przy regulacji membrany obroty zaczynają lecieć na pysk.Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robregZamieszczone przez WlodyGoodSensi powodów takiego zachowania silnika może być kilka:
- kiepskie paliwo lpg
- filtry gazu fazy lotnej i stałej do wymiany
- problem z parownikiem
- sterownik lpg
Pytam bo sam tego nie doświadczałem w PN Caro 1.6 GLI Abimex + LPG II gen, ale spotkałem się z tym, że w niektórych autach te jaja z odpalaniem samochodu się zdarzają nagminnie i nie udało mi się wymyślić, czemu tak jest.-------------------------------------------------------
moja pierwsza octa http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33459
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WlodyNie ma co tu kombinować - tak jak napisałem wcześniej najlepiej podjechać do dobrego speca od lpg i na pewno da się ten problem rozwiązać.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Sekwencja Landirenzo http://www.landi.pl/systemy-gazowe/d...ryskiem-omegas
Samochód młody 09' rocznik. Gaz od nowości. 185.000 km przejechane.
- kiepskie paliwo lpg Trwa to od paru miesięcy tankuję głownie na Orlenie, Inees, Shell a problem mimo rotacji gazu dalej wystepuje.
- filtry gazu fazy lotnej i stałej do wymiany Filtry wymieniane, nie pomogło.
Dodać jeszcze mogę że auto czasami (bardzo rzadko, ale się zdarza) jak ruszę dość żwawo a potem hamuję potrafi zgasnąć. Wystarczy wtedy tylko szybkie odkręcenie i przekręcenie kluczyka aby odpalił, co nie zmienia faktu ze kierownica się blokuje.
No i nie raz mam praktycznie pełny bak, a samochód sam przełącza się na PB.
Wymiana wtrysków chyba jest nieunikniona? Podjadę na tę diagnozę jak będę miał chwilę.
Komentarz
-
Komentarz