Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do 1.8T RS 180KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • LPG do 1.8T RS 180KM

    Rosomak, nie ma sprawy - od tego jest forum.
    Dzisiaj ja pomogę, jutro Ty, pojutrze ktoś inny... siła OCP

    Wczoraj zamontowałem świece Denso K20TT. Zmniejszyłem odstęp na 0,8 - pracuje równiutko jak nigdy.

  • #2
    LPG do 1.8T RS 180KM

    Panowie planuje zakupic octavie jak w temacie.... I zalozyc do niej LPG. Posiada lub posiadal ktos kiedys taka skodzine? Z LPG? Lub bez? Jak sie sprawowala? Jakie ma wady? Obawiam sie wplywu LPG na turbo. Oraz jesli mialbym zalozyc do tego instalacje to jaka? I jaki mniej wiecej koszt takiej instalacji? Prosze o wypowiedzenie sie osob ktore sa w temacie. Z gory dziekuje za poswiecony czas. Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Spokojnie do 1.8T gaz możesz zakładać i nie obawiać się, ten silnik znakomicie pracuje z LPG i jeśli wszystko jest dobrze dobrane i zestrojone to nie będzie najmniejszych problemów - będzie Pan zadowolony . LPG na turbo wpływu nie ma, a może inaczej ... ma taki sam jak i PB. Jak będziesz z turbo korzystał z zachowaniem wiadomych zasad to Ci będzie służyć niezależnie od paliwa na jakim jeździ silnik. Jaką instalkę założysz to już zależy pewnie od cen, jakie zostaną Ci przedstawione. Istotna jest wydajność wtrysków i reduktora, żeby był wydajny w całym zakresie obrotów i nie łapał zadyszek. Koszt to pewnie w większości przypadków zamkniesz spokojnie w 3 tys, ale to zależy od podzespołów i samego serwisu. Pamiętaj jednak, że nawet najlepsze podzespoły można spaprać nieumiejętnym montażem lub ustawieniem instalacji, więc szukaj montera z głową.
      Pozdrawiam
      Northeusz

      Komentarz


      • #4
        Ostatnio mechanik cos mi wspomnial na temat instalacji LPG ktora ma zbiorniczek z olejem z ktorego sobie pobiera ten magiczny specyfik... I niby to zapobiega przedwczesnemu zuzyciu sie zaworow lub tez gniazd zaworowych. Jest cos w tym prawdy?

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Lukas1141
          Ostatnio mechanik cos mi wspomnial na temat instalacji LPG ktora ma zbiorniczek z olejem z ktorego sobie pobiera ten magiczny specyfik... I niby to zapobiega przedwczesnemu zuzyciu sie zaworow lub tez gniazd zaworowych. Jest cos w tym prawdy?
          Mówił Ci o lubryfikacji. Zdania na ten temat są mocno podzielone . U Ciebie w silniku nie ma potrzeby stosowania lubryfikatorów. Jeśli już, to częściej zalecają do silników japońskich. W silnikach VAG-a nie ma obawy raczej co do jakości gniazd, więc nie ma sensu podnosić kosztów instalki. TUTAJ masz jeden z wielu artykułów na ten temat.
          Pozdrawiam
          Northeusz

          Komentarz


          • #6
            Przykładowo
            Error 503: Unknown domain
            Error 503: Unknown domain
            Error 503: Unknown domain
            Error 503: Unknown domain
            Forum - Octavia Club Polska
            Forum - Octavia Club Polska

            Lubryfikacji nie daj sobie wcisnąć
            Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
            FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

            Komentarz


            • #7
              To i ja się podłączę. Czy do silników (OIII i Nowy Superb) 1.2TSI / 1.4 TSI zasadnym jest montowanie instalacji LPG.
              Chodzi mi o to czy auto nie będzie większość czasu stać w serwisie. Czy te silniki "dobrze znoszą" jazdę na LPG?.

              Z góry dziękuję za odpowiedź.

              Pozdrawiam,
              [T]

              " Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
              Pzdr. - 1.6 MPI

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Tatra
                To i ja się podłączę. Czy do silników (OIII i Nowy Superb) 1.2TSI / 1.4 TSI zasadnym jest montowanie instalacji LPG.
                Chodzi mi o to czy auto nie będzie większość czasu stać w serwisie. Czy te silniki "dobrze znoszą" jazdę na LPG?.

                Z góry dziękuję za odpowiedź.

                Pozdrawiam,
                [T]
                Pytaj raczej w TYM temacie. Jak śledzisz ten wątek to wiesz, że kolega miał zacne przejścia, ale koniec końcem działa u niego instalacja. Na innych forach jedni narzekają, inni chwalą, ale cały czas jednak trochę mało zainstalowanych instalacji do TSI. Piszę tutaj o LPDi (lub innych instalacjach ciekłego wtrysku), pomijam instalacje dotryskowe, które sens mają nieco średni. Na chwile obecną, ceny takiej instalacji wysokie, problematyczność mocno losowa i wpływ na silnik w długim okresie użytkowania nieznany.
                Pozdrawiam
                Northeusz

                Komentarz


                • #9
                  Nie znosza gazu, bo nie ma do nich instalacji przeciez... wiec nie maja co znosic

                  To ze sa instalacje dotryskowe sa do TSI to jedno, ale one sa pod konkretny kod silnika, a pod nowe jeszcze nie ma

                  Doswiadczenie uczy, ze u nas nikt dotryskowej nie ma. Sa instalacje pod bezposredni wtrysk w 1.8TSI. Na forum Passata maja jedne i drugie, z tym ze tych pierwszych malutko.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    a pod nowe jeszcze nie ma
                    I pewnie dłuuugo jeszcze nie będzie. Vialle bardzo ociężale wydaje setupy pod nowe silniki. Podejrzewam, że pod koniec roku oferta będzie identyczna jak dzisiaj :lol:.
                    Pozdrawiam
                    Northeusz

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Tatra
                      Czy do silników (OIII i Nowy Superb) 1.2TSI / 1.4 TSI zasadnym jest montowanie instalacji LPG.
                      Nie jest - krótko i na temat.
                      Sławka wozi Superb 2 FL
                      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-by-slawko80rr

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez slawko80rr
                        Zamieszczone przez Tatra
                        Czy do silników (OIII i Nowy Superb) 1.2TSI / 1.4 TSI zasadnym jest montowanie instalacji LPG.
                        Nie jest - krótko i na temat.
                        Wprowadzasz kolegę lekko w błąd , bo zasadność nie ma tu nic do rzeczy - to nie jest obecnie po prostu możliwe
                        Pozdrawiam
                        Northeusz

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Tatra
                          To i ja się podłączę. Czy do silników (OIII i Nowy Superb) 1.2TSI / 1.4 TSI zasadnym jest montowanie instalacji LPG.
                          Chodzi mi o to czy auto nie będzie większość czasu stać w serwisie. Czy te silniki "dobrze znoszą" jazdę na LPG?....
                          Gdy kupowalem OII z 1.4TSI byla w ofercia wersja z LPG wiec sie da.

                          Tyle, ze moja OII kombi pali 6.5l/100km wiec po co?

                          q

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez kukubara
                            Gdy kupowalem OII z 1.4TSI byla w ofercia wersja z LPG wiec sie da.
                            Tylko Skoda dziwnie szybko i dziwnie po cichu wycofała z oferty taki konfig pozostawiając LPG w 1.6MPI . Ale w ramach podsumowania zagadnienia:
                            Czy do silników (OIII i Nowy Superb) 1.2TSI / 1.4 TSI zasadnym jest montowanie instalacji LPG.
                            Do OIII nie da się - nie ma instalacji opracowanej do nowych silników. Do silników TSI montowanych w O2 i Superbach są dwie możliwości:
                            - instalacja dotryskowa, koszt ok 4000 - 5000, zużywa i LPG i PB, nie ma możliwości jazdy tylko na LPG, różne proporcje spalania LPG/PB
                            - instalacja wtrysku ciekłego LPG (Vialle LPDi, Prins LiquiMax, BRC LDI, ICOM), cena od 8 tys za Vialle, poprzez 10 tys za BRC, do ponad 11 tys za ICOM - jazda na samym LPG łącznie z rozruchem silnika
                            Pozdrawiam
                            Northeusz

                            Komentarz


                            • #15
                              Czyli wielkiego sensu nie ma, chyba ze ktos naprawde duzo pomyka...

                              Co do silnika 1.6 - mialem OI Tour, teraz jezdzi nia moj brat -
                              lyka gaz bez zajakniecia, zero problemow.

                              Sam bym chetnie kupil wmiare nowe, komfortowe auto z silnikiem 2-3l
                              i wsadzil butle 100l do bagaznika ale jakos nie widze odpowiedniego
                              kandydata... Z aktualnie produkowanych chyba nie ma wyboru.

                              No i 1.4TSI na tyle malo pali, ze nie ma cisnienia. Na szczescie kupilem auto
                              z 4 letnia gwarancja / 120.000km wiec o ew. trwalosc silnika sie nie martwie

                              q

                              Komentarz


                              • #16
                                1.4TSI byl dostepny i wtedy nad tym sie zastanawialem mocno zamiast tego 1.6TDI.

                                Ten konfig to byla instalacja dotryskowa Landi, cos takiego jak STAG DPI400.

                                No i najwazniejsze, przez rok taka konfiguracja raz byla w cenniku, za chwile jej nie bylo, a dwoch dilerow pytanych o takie auto mowilo wprost, ze raczej nie ma szans na dostanie takiego auta, bo jest ono odgornie "odradzane" dla klientow :roll:
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • #17
                                  Dzięki za pomoc

                                  " Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
                                  Pzdr. - 1.6 MPI

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X