LPG do 1.2TSI (85)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kielbanos
    Classic
    • 2014
    • 13

    LPG do 1.2TSI (85)

    A co to panel szyb bedzie tylko na szyby z przodu ??

    Dla mnie nie ma nic bardziej szpetnego na dzwiach kierowcy, gdy ten panel jest pusty z tylu, obojetnie czy to golas z elektryka czy R-ka
  • Milord
    L&K
    • 2012
    • 1259
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #2
    LPG do 1.2TSI (85)

    Witajcie,

    Na stronie Skoda Auto Polska dojrzałem dziś w cenniku Rapida opcje dokupienia do fabrycznie nowego auta z silnikiem 1.2TSI o mocy 85KM instalacji LPG.
    Czy orientujecie się może czy będzie ta możliwość rozszerzona na inne modele i silnik 105KM?

    Pozdrawiam
    Rafał

    Komentarz

    • Northeusz
      RS
      • 2010
      • 1677
      • Octavia I (1U2)
      • AUM 1.8 20VT 150 KM

      #3
      Instalacja dotryskowa LR Omegas Direct. Pewnie ta, która swego czasu (krótkiego czasu) była oferowana w O2 1.4TSI. Jaką kwotę sobie życzą za salonowe LPG do TSI?
      Pozdrawiam
      Northeusz

      Komentarz

      • Agamek12
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 9942
        • Ford

        #4
        Northeusz, podobno ~3.5kafla w Rapidzie (zarówno do 1.2MPI, jak i 1.2TSI 85KM)...
        Adam... Używam:
        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
        Passek: B6 175KM/366Nm

        Komentarz

        • Northeusz
          RS
          • 2010
          • 1677
          • Octavia I (1U2)
          • AUM 1.8 20VT 150 KM

          #5
          Zamieszczone przez Agamek12
          Northeusz, podobno ~3.5kafla w Rapidzie (zarówno do 1.2MPI, jak i 1.2TSI 85KM)...
          Agamek12, instalka do TSI w cenie zwykłej sekwencji do MPI - wreszcie zaczęło tanieć :lol:. Cena mniej więcej zbliżona do STAGA 400 DPI, ale tutaj jest gwarancja no i niemalże pewność, że chyba każde ASO rozłoży ręce i zrobi słodko-głupią minę w przypadku problemów . IMO ja przy TSI dotrysk raczej bym sobie odpuścił, nawet salonowy.
          Pozdrawiam
          Northeusz

          Komentarz

          • mirek_p11
            RS
            • 2010
            • 6630
            • Volkswagen
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #6
            Zamieszczone przez Northeusz
            IMO ja przy TSI dotrysk raczej bym sobie odpuścił, nawet salonowy
            dobrze prawisz założenie instalacji do TSI = problem

            czytalem ostatnio artykuł o ciekawej instalacji, ale i tak bym nie zaryzykował

            Jeśli interesują Cię systemy zasilania gazowego do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny, koniecznie przeczytaj cały artykuł.

            Seat Leon ST FR by mirek_p11

            Fotki
            Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
            Fotki

            Komentarz

            • Northeusz
              RS
              • 2010
              • 1677
              • Octavia I (1U2)
              • AUM 1.8 20VT 150 KM

              #7
              Zamieszczone przez mirek_p11
              Zamieszczone przez Northeusz
              IMO ja przy TSI dotrysk raczej bym sobie odpuścił, nawet salonowy
              dobrze prawisz założenie instalacji do TSI = problem

              czytalem ostatnio artykuł o ciekawej instalacji, ale i tak bym nie zaryzykował

              http://gazeo.pl/lpg/technika-lpg/sys...ykul,7059.html
              Mirek, ten ICOM to taka sama zasada działania jak Vialle LPDi czy Prins LiquiMax. Jednak ja bym nie zaryzykował z innego powodu - nie wiem jak teraz, ale wcześniej taki ICOM do TSI to ponad 10 kPLN, były na necie informacje, że i do 12 kPLN dochodziło
              Pozdrawiam
              Northeusz

              Komentarz

              • sew1981
                RS
                S_OCP MemberModeratoRS
                • 2009
                • 10918
                • Fiat

                #8
                może poszli po rozum do głowy z tą ceną. kurcze wiele zależy od gazownika, który to obsługuje. Może wcale nie jest takie złe i warto zaryzykowac, wcześniej kto chce to kupic, to niech podpyta dobrego gazownika o taki zestaw jak to "zagra" i jak się okaże, że ok, to czemu nie....po gwarancji poprostu od razu do normalnego serwisu gazowego na przeglądy, a nie w aso, o ile za wiele nie zepsują do tego czasu....

                Komentarz

                • Northeusz
                  RS
                  • 2010
                  • 1677
                  • Octavia I (1U2)
                  • AUM 1.8 20VT 150 KM

                  #9
                  Szkoda, że LR nie ma instalacji wtrysku ciekłego, to może taką by wtedy oferowali i to by było coś naprawdę ciekawego. A dotrysk to cóż - taki półśrodek
                  Pozdrawiam
                  Northeusz

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Pytanie czy jakis diler sprzeda takie auto, czy znow w cenniku bedzie ale kupic go sie nie bedzie dalo, tak jak z tymi 1.4TSI LPG w 2011 roku :twisted:
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • mirek_p11
                      RS
                      • 2010
                      • 6630
                      • Volkswagen
                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                      #11
                      Oferta oryginalnej instalacji LPG do Skody Rapid została wzbogacona o silnik w technice TSI: 1.2 o mocy 85 KM

                      Seat Leon ST FR by mirek_p11

                      Fotki
                      Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                      Fotki

                      Komentarz

                      • Milord
                        L&K
                        • 2012
                        • 1259
                        • Octavia III (5E3)
                        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                        #12
                        By zapobiegać potencjalnemu powstawaniu zanieczyszczeń układu paliwowego, Skoda po raz pierwszy oferuje nowatorskie rozwiązanie profilaktyczne polegające na dodaniu specjalnego preparatu (stabilizatora) do benzyny i oleju. Dodatkowy środek jest prosty w obsłudze - dolewa się go do zbiornika paliwa co 5 000 km.
                        Ciekawe co to. Stosuje się to w innych instalacjach?
                        Z drugiej strony dzień bez artykułu na moto.pl o Skodzie to dzień stracony...
                        Rafał

                        Komentarz

                        • micrusec
                          Rider
                          • 2013
                          • 559

                          #13
                          Też mnie to zaciekawiło, ciekawe jak dodatek będzie współpracował z olejami innych marek i o różnej lepkości. Skoda widzisz TYLKO Castrol i na nim testują. Co ciekawe na stronie jest również informacja, że środek dodaje się do benzyny i oleju .. że co ??

                          zacytuję "nowa strategia zakłada okresowe dolewanie specjalnego stabilizatora do benzyny i oleju silnikowego"

                          Komentarz

                          • Northeusz
                            RS
                            • 2010
                            • 1677
                            • Octavia I (1U2)
                            • AUM 1.8 20VT 150 KM

                            #14
                            Ciekawe czy Skoda później tak samo ochoczo obejmie gwarancją efekty jakichś "nieprzewidzianych" działań nowatorskiego systemu?
                            Pozdrawiam
                            Northeusz

                            Komentarz

                            • mirek_p11
                              RS
                              • 2010
                              • 6630
                              • Volkswagen
                              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                              #15
                              Northeusz, masz to jak w banku.................że bedziesz płacił z własnej kieszeni

                              Seat Leon ST FR by mirek_p11

                              Fotki
                              Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                              Fotki

                              Komentarz

                              • sew1981
                                RS
                                S_OCP MemberModeratoRS
                                • 2009
                                • 10918
                                • Fiat

                                #16
                                po przeczytaniu tego artykuliku śmiesznego wolałbym jednak mpi z lpg....

                                Komentarz

                                • Northeusz
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 1677
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez sew1981
                                  po przeczytaniu tego artykuliku śmiesznego wolałbym jednak mpi z lpg....
                                  Dokładnie. Tym bardziej, że Skoda drugi raz podchodzi z LPG do TSI. Oferowana była wcześniej O2 1.4TSI z praktycznie tym samym systemem :lol:. Oferowana była krótko i w bardzo wąskim gronie salonów sprzedaży. Landi Renzo nie ma doświadczenia w instalacjach do TSI, a raczej ma takie jak i większość producentów - zmodyfikować instalację sekwencyjną, wprowadzić dotrysk PB i gotowe .
                                  Pozdrawiam
                                  Northeusz

                                  Komentarz

                                  • Rap2010
                                    Classic
                                    • 2014
                                    • 1

                                    #18
                                    ja do swojego Rapida 1.2 TSI (2010r) też zamontowałem instalkę zenit pro direct
                                    firmy http://www.agcentrum.pl/ i jakoś problemów nie mam.

                                    Komentarz

                                    • Northeusz
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 1677
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Rap2010
                                      ja do swojego Rapida 1.2 TSI (2010r) też zamontowałem instalkę zenit pro direct
                                      firmy http://www.agcentrum.pl/ i jakoś problemów nie mam.
                                      To pewnie dlatego, że Twój Rapid jest z 2010 r - wtedy były jeszcze te bezproblemowe . A tak poważnie - jak wychodzi spalanie PB i LPG?
                                      Pozdrawiam
                                      Northeusz

                                      Komentarz

                                      • micrusec
                                        Rider
                                        • 2013
                                        • 559

                                        #20
                                        Rap2010, Rapid jest produkowany od 2012 r. to po pierwsze, a po drugie to w Rapidzie nie ma silnika 1.2 TSI CJZB (co wynikałoby z profilu - podpisu) tylko co najwyżej CBZB... ciekawy koleś się pojawił na Forum. Jak ktoś nie wiem z jakiego roku ma auto oraz jaki dokładnie ma silnik, to co taki użytkownik może wiedzieć na temat instalacji LPG do bezpośredniego wtrysku z turbo ??

                                        Komentarz

                                        • sew1981
                                          RS
                                          S_OCP MemberModeratoRS
                                          • 2009
                                          • 10918
                                          • Fiat

                                          #21
                                          no właśnie...jak komputer (sterownik) ma modyfikować ustawienia sam w czasie jazdy to nic dobrego nie wróży, tylko niezły bajzel i rozsterowanie częste, to musi być bardzo precyzyjne urządzenie, myślę, że w tej cenie LR będzie wciskał chłam przerobiony z normalnej instalki - jak pisze Northeusz.

                                          Komentarz

                                          • Northeusz
                                            RS
                                            • 2010
                                            • 1677
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                            #22
                                            Zamieszczone przez sew1981
                                            no właśnie...jak komputer (sterownik) ma modyfikować ustawienia sam w czasie jazdy to nic dobrego nie wróży, tylko niezły bajzel i rozsterowanie częste, to musi być bardzo precyzyjne urządzenie, myślę, że w tej cenie LR będzie wciskał chłam przerobiony z normalnej instalki - jak pisze Northeusz.
                                            I paradoksalnie instalacja wtrysku ciekłego - najbardziej odpowiednia do TSI jest prostsza w budowie, składa się z mniejszej ilości elementów oraz wymaga mniejszej ingerencji w silnik niż jakakolwiek dotryskowa czy sekwencyjna. Niestety jednak swoje kosztuje
                                            Pozdrawiam
                                            Northeusz

                                            Komentarz

                                            • Milord
                                              L&K
                                              • 2012
                                              • 1259
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                              #23
                                              Czyli to bardziej chyba "chłyt martetindody" niż coś sensownego.
                                              Byłoby za piękne, żeby było możliwe
                                              Ech, stare dobre MPI...
                                              Rafał

                                              Komentarz

                                              Pracuję...