Wszelkie 0w30, 0W40 to zabójstwo dla tego silnika. Jedynym smarnym olejem do TSI jest 5W30.
ahaaaa a nie dodali jeszcze że Castrol ? ad:
ps. odsyłam do Instrukcji Obsługi - proszę o wskazanie strony na której pisze, że ma być "tylko" stosowany olej SAE 5W30 ... :bajer a może tak nie powielajmy bzdur na forum ...
Cześć, mam do was pytanie jak w temacie. Mam 6 aut w firmie, Skoda Octavia II 1.6 motor, 2007 rok. I chciałem się was zapytać co sądzicie o montażu LPG do takiej floty? Sam nigdy na LPG nie jeździłem więc jestem raczej zielony w temacie, będę wdzięczny za porady co do samej instalacji i jakiś godnych polecenia warsztatów, takich które mogły by się podjąć montażu floty i tego nie zepsuć...
Generalnie sterownik - Stag/Tech
Reduktor - KME/Zavoli/ pewnie jeszcze kilka sensowych się znajdzie w przystępnej cenie i nadających się do tego silnika
Butla - 630x225 to najlepsza opcja
Wtryskiwacze - Hana/Baracuda
+ montaż całości zgodnie ze sztuką.
Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Jeżeli to do floty, czyli sporo jazdy, to zapytaj o zbiorniki toroidalne z wypełnionym wnętrzem (z definicji to już nie jest toroida ). Zawsze to większa pojemność, przez co większy przelot między tankowaniami.
Jak sadze koledze Northeusz chodzi o montaz zbiornika toroidalnego zewnetrznego wewnatrz auta. Nie kazdy gazownik tylko chce takie cos montowac, bo trzeba z boku podciac wneke kola zapasowego. Zysk pojemnosci to pewnie jakies ~10l maksymalnie. Moze faktycznie warto.
Maicroft, dokładnie o takim myślałem . Fakt, że zyskuje się większy zbiornik bez modzenia pływakiem, ale to już zależy czy gazownik takie coś potrafi zamontować i ile sobie policzy za takie "extrasy" .
Fakt, że zyskuje się większy zbiornik bez modzenia pływakiem
IMO coś takiego jest lepsze niż dodatkowe rżnięcie wnęki koła Takie 50 litrów dla butli 55l powinno styknąć.