bloki dzis tez sa mniejwiecej tak robione zwlaszcza w autach niemieckich. Wytrzymalosc jest odgornie jakby narzucona by wytrzymywać conajmniej dwa razy tyle. Slupki VP jak i PD sa dosc wytrzymale i znosza dosc duzo. Takiego VPka mozna spokojnie dlubnac na 200 koni i ganiac bez obaw do pracy i na wakacje. Spokonie przeloty robia wieksze. mowi sie ze VPki pierwszy milion maja juz za soba a PDki juz pierwsze pol melona dawno temu. Moge sie z tym zgodzic bo krecenie szafy unas jest dsc modne w kraju. Kuzyn mial taka alhambre juz chyba ze 10 lat temu. Wersja AUY czyli 115 KM. autko miao cos kolo 4 lat i nakulane 270 tys km. Sam tym autem zrobil 500 tys jak auto sprzedal. Czyli wynik bylo okolo 800 tys. Turbo nie wyciagane nawet bylo z auta a pompowtryski tak jak byly tak siedzialy. Za to dwa razy dwumas i kilka razy polosie i przeguby tak jak i hamulce. Wszystko zrobione w dosc krotkim czasie bo kuzyn raz w miesiacu zmienial olej bo przeltoy miesieczne to okolo 15 tys km. Rocnzie robil po 150 tys km. Auto sluzylo do wożenia ludzi do Szwecji oraz do ciagania lawety bo sprowadzal wtedy jeszcze auta z zagranicy. Autem jedzilem tez wielokrotnie i dlatego postanowilem ze tez takie autko zakupie. Dlatego mam sharana tez z tym silnikiem od chyba 5 czy 6 lat.
Jesli mowimy o octavi 1 to one nie mialy CAN Dopiero O2 miala CAN.
Jesli mowimy o octavi 1 to one nie mialy CAN Dopiero O2 miala CAN.
Komentarz