Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zenit Pro Direct do 1,4 TSI caxa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Przejechałem 980km, komputer pokładowy pokazuje mi średnie zużycie paliwa 5,9 l/100km (jazda w większości 30km do roboty w jedną stronę, warunki drogowe zbliżone do trasy).
    Gaz jeszcze mi się nie skończył, zatankowałem Pb-95 do pełna w ilości 17,6 litra. Tankowałem na tym samym dystrybutorze identycznie do pierwszego odbicia.
    Z przeliczenia wychodzi mi zużycie benzyny przy dotrysku 1,8 l/100km. W tym jest zużycie benzyny podczas rozruchu, jazda na samej benzynie jest bardzo krótka.

    Komentarz


    • #27
      Przejechales 980 km i gaz sie jeszcze nie skończył ?Chyba nie czaję.

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez kosma
        Przejechałem 980km...Gaz jeszcze mi się nie skończył
        Masz zbiornik 55 litrów, czyli tak statystycznie zatankowałeś ok 45 litrów LPG i przejechałeś już 980 km, co daje spalanie w tej chwili ~ 4,6 l/100km :roll:
        Pozdrawiam
        Northeusz

        Komentarz


        • #29
          Przecież pisze :diabelski_usmiech, że Pb + lpg
          MARCIN
          Mój szkodnik

          Komentarz


          • #30
            bzyq_74, no dokładnie , ale kolega wcześniej napisał, że zatankował 17,6 litra PB, co daje wspomniane przez niego 1,8 litra PB/100km. Iście oszczędny system
            Pozdrawiam
            Northeusz

            Komentarz


            • #31
              Na pewno w temacie dziwnie niskiego spalania gazu nie popełniłem prostego błędu. Stan licznika spisałem na kartce, wyzerowałem licznik dzienny i wyzerowałem komputer w opcji 2, która nie kasuje się samoczynnie. W Hondzie przejeżdżam 400 km po zatankowaniu, stąd liczyłem, że 10 litrów większy zbiornik pozwoli mi przejechać z 200km więcej zakładając, że Octavia spali mniej gazu z powodu dotrysku benzyny.
              Chciałem dzisiaj zatankować gaz do pełna, niestety podczas tankowania gaz syczy przy butli oraz przez ok. 2 minut po zakończeniu tankowania. Działo mi się tak podczas pierwszego zatankowania do pełna, dlatego dzisiaj podczas wlewania gazu zwróciłem na to uwagę i poprosiłem natychmiast o przerwanie tankowania.
              Decyzja o zatankowaniu pomimo, że miałem jeszcze gaz związana była z umówioną jutrzejszą wizytą przeglądową u gazownika po przebiegu 1 tys. km. Dlatego chciałem potwierdzić lub wyeliminować problem syczenia oraz poprosić o sprawdzenie czy strefa buforowa w zbiorniku jest prawidłowo ustawiona.
              Na niskie spalanie auta ma wpływ spokojna jazda do pracy tzw. średnicówką pustym autem (w środku auta oprócz mnie tylko śniadanie do roboty). Jak za tydzień na urlop zabiorę rodzinę, bagaże, rowery to spalanie będzie zupełnie inne.
              Z innej beczki to koło zapasowe zostawiłem w garażu, w aucie mam oryginalny zestaw naprawczy z kompresorem, oraz dokupiłem za 16 zł drugi zestaw do naprawy opony składający się ze sznura, szydła, frezu i kleju.

              Komentarz


              • #32
                Bez sensu takie porownanie w sumie, ale rozumiem ze moze byc cos nie tak ze zbiornikiem to odpusciles.

                Wiec zrob przeglad, przejedz na wakacje i spowrotem to bedzie jakis miarodajny wynik.

                Ale wiele wskazuje, ze moje przypuszczenia z poprzedniej strony potwierdza sie.
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #33
                  kosma, podpytaj gazownika czy już przymierzali się do 1,4 TSI 140 konnej :?:
                  MARCIN
                  Mój szkodnik

                  Komentarz


                  • #34
                    Trzeba spytac producenta.

                    Auto-Gaz Centrum
                    ul. Chorzowska 11a
                    26-600 Radom
                    woj. mazowieckie
                    tel. (48) 322 27 20
                    fax. (48) 322 27 32
                    mail: [email protected]
                    Instalacje autogazu LPG i CNG: Zenit Autogas Systems – AG Centrum

                    Gazownik, nie ma raczej wplywu na to kiedy pojawia sie soft wspolpracujacy z jakims typem sterownika benzynowego.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #35
                      Cena instalki od Zenita jest na pewno mocno konkurencyjna w porównaniu ze Stagiem. Co do zużycia lpg/benzyny to myślę że jest to podobne z konkurencją. Ma tyle palić i kropka. Zużycie kolegi kosma bardzo ciekawe, zobaczymy ile wyjdze w rezultacie . No jest to zużycie z trasy więc miastowe pewnie będzie inne, ale ciekawie to wygląda. Na pewno Zenit proponuje ciekawą i nowoczesną konstrukcję widząc ten i inne przykłady tej instalki.

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez tomcio2
                        Na pewno Zenit proponuje ciekawą i nowoczesną konstrukcję widząc ten i inne przykłady tej instalki.
                        Każda instalacja dotryskowa niezależnie od producenta jest tak samo nowoczesna i ciekawa . Zasada działania każdej z nich jest dokładnie taka sama. Przewagę mają te, które w pewnych sytuacjach w jak najmniejszym stopniu podpierają się benzyną, nie wspominając o pracy tylko na benzynie. Samo pojęcie nowoczesności jest względne i nieco zmienia znaczenie przy instalacjach ciekłego wtrysku .
                        Ciekawe byłby wyniki spalania z jazdy w mieście lub pod przy większym obciążeniu silnika, bo TSI muskane lekko na trasie to i samej benzyny mało spali. Spalanie z korków lub przy jazdach dociążonym samochodem będzie interesujące, ponieważ niektóre instalki dotryskowe potrafią wtedy pracować tylko na PB lub przy większym jej udziale, a kierowca szczęśliwy myśli, że jedzie na LPG.

                        Lekko OT, ale tak z ciekawości: masz O2 Scouta z wolnossącym silnikiem 115KM z LPG? . Wrzucaj to do szołrumu
                        Pozdrawiam
                        Northeusz

                        Komentarz


                        • #37
                          Northeusz, mam octavie z 2003 roku, to ta po lifcie , silnik 2.0 115 KM. Nie patrzyłem dokładnie co wybieram przy kreacji konta więc nie czepiaj sie, dla mnie to nie istotne, nie sprzedaje fury więc nie ma to znaczenia jak sie nazywa silnik.

                          [ Dodano: Czw 09 Lip, 15 09:22 ]
                          Zamieszczone przez Northeusz
                          Zamieszczone przez tomcio2
                          Na pewno Zenit proponuje ciekawą i nowoczesną konstrukcję widząc ten i inne przykłady tej instalki.
                          Każda instalacja dotryskowa niezależnie od producenta jest tak samo nowoczesna i ciekawa . Zasada działania każdej z nich jest dokładnie taka sama. Przewagę mają te, które w pewnych sytuacjach w jak najmniejszym stopniu podpierają się benzyną, nie wspominając o pracy tylko na benzynie. Samo pojęcie nowoczesności jest względne i nieco zmienia znaczenie przy instalacjach ciekłego wtrysku .

                          Lekko OT, ale tak z ciekawości: masz O2 Scouta z wolnossącym silnikiem 115KM z LPG? . Wrzucaj to do szołrumu
                          Czemu Zenit, a nie bardziej popularny Stag DPI-400.

                          Cena instalacji bardzo dobra. Zbiornik tylko jakis maly bo brutto powinien miec do 67l, chyba ze to 55l netto. Moim zdaniem im wiekszy tym lepiej.

                          Rozumiem że to do tego wpisu rqaczej było

                          Komentarz


                          • #38
                            tomcio2, dla mnie tym bardziej nie istotne , spytałem ze zwykłej ciekawości.
                            Pozdrawiam
                            Northeusz

                            Komentarz


                            • #39
                              ok,ok

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez tomcio2
                                Rozumiem że to do tego wpisu rqaczej było
                                Zacytowałem do czego to było i nie odnosiłem się do Staga.
                                Pozdrawiam
                                Northeusz

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                  Trzeba spytac producenta.

                                  Auto-Gaz Centrum
                                  ul. Chorzowska 11a
                                  26-600 Radom
                                  woj. mazowieckie
                                  tel. (48) 322 27 20
                                  fax. (48) 322 27 32
                                  mail: [email protected]
                                  Instalacje autogazu LPG i CNG: Zenit Autogas Systems – AG Centrum

                                  Gazownik, nie ma raczej wplywu na to kiedy pojawia sie soft wspolpracujacy z jakims typem sterownika benzynowego.
                                  Mają do CHPA za 3,5 tys.
                                  Cosik tanio, ale zaznaczam, że o szczegóły nie pytałem.
                                  MARCIN
                                  Mój szkodnik

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    A jakby ktoś chciał do O2 1.8TSI lub O2 RS-a to na stronie Staga jest info:
                                    "Od czerwca 2015 r. STAG 400 DPI może być montowany do 4-cylindrowych silników z grupy VAG (Audi, Seat, Skoda i Volkswagen), niezależnie od kodu silnika. Dotyczy to samochodów do 2012 r. z silnikami o pojemnościach skokowych powyżej 1600 cm3."

                                    bzyq_74, (to raczej niemożliwe, ale...) czyżbyś rozważał LPG w TSI? :diabelski_usmiech
                                    Pozdrawiam
                                    Northeusz

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Cena wydaje sie byc realna, nawet za cene z montazem, ale to raczej wariant podstawowy. Za wlew we wlewie, wiekszosc prosi o doplate, bo maly wlew to ekstra bajer do zakupu i utrudniony montaz. Wieksza butla, to tez kilka zlotych wiecej.


                                      Za STAG DPI 400 z montazem warsztaty kasuja 4000-4500 zl. Gdzie sama elektronika w detalu to 1100zl, do tego najprostsze wtryski AC W01 150zl, reduktor AC R01 150 (ten 1.4TSI z O3 raczej nie obrobi) - 190zl, butla, wielozawor etc.

                                      Northeusz, Do 2012, czyli raczej wszystkie kody dla 1.8TSI i 2.0TSI w O2 i O2FL. O3 to nie bedzie dotyczyc - jeszcze
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Maicroft, tak, właśnie zauważyłem , poprawione.
                                        Pozdrawiam
                                        Northeusz

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          kolego cosma jak instalacja ? Może jakieś wyniki spalania podrzucisz ?

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            pewnie jeszcze nie wrócił z urlopu, o którym pisał.
                                            Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Zamieszczone przez Maicroft
                                              Cena wydaje sie byc realna, nawet za cene z montazem, ale to raczej wariant podstawowy. Za wlew we wlewie, wiekszosc prosi o doplate, bo maly wlew to ekstra bajer do zakupu i utrudniony montaz. Wieksza butla, to tez kilka zlotych wiecej.


                                              Za STAG DPI 400 z montazem warsztaty kasuja 4000-4500 zl. Gdzie sama elektronika w detalu to 1100zl, do tego najprostsze wtryski AC W01 150zl, reduktor AC R01 150 (ten 1.4TSI z O3 raczej nie obrobi) - 190zl, butla, wielozawor etc.

                                              Northeusz, Do 2012, czyli raczej wszystkie kody dla 1.8TSI i 2.0TSI w O2 i O2FL. O3 to nie bedzie dotyczyc - jeszcze

                                              No to 500-1000 zł wychodzi drożej niż u Kosma ten Zenit. Jest różnica znacząca. A te wtryski Staga AC W01 to jaki to poziom technologiczny? Raczej Reg czy raczej Barracuda/Hana?

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Lepsze Valteki. Ale przeciez ile aut na nich jezdzi i ludzie sa szczesliwi.

                                                Przeciez lepsze wtryski to 200zl roznicy nie kazdy musi montowac Kehiny.
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  A dobra ta firma z Radomia w ogóle jest-mają pojęcie o temacie? 
                                                  Na forum lpg nie mogę znaleźć zadnych opinii a tsi to jednak nie jest 1,6 16V i troche mialbym obawy ,zebo montowac w firmie ktora nie ma renomy i doświadczenia. 
                                                  Wie ktos coś o nich ? 

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Tomcio, Ty z nowym 1.4TSI wybierasz się po LPG? Bo jeśli tak, to się upewnij bardzo dokładnie co do firmy montującej, czy oni taki silnik widzieli na oczy, i ile już zamontowali instalek w nowych TSI. Bo szkoda chyba samochodu na nauki monterów.
                                                    Pozdrawiam
                                                    Northeusz

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X