Na tylnej szybie pod trzecim światłem stop u góry, chciałbym zamontować dodatkowy podświetlany napis, który posiada 2 kabelki na wyjściu. Jest już przygotowane gniazdo do zapalniczki, ale ja chciałbym podłączyć ze światłami STOP, że napis zapalałby się przy hamowaniu. Jak to podłączyć? Bo jak próbowałem podłączyć kabelki do dodatkowego światła stop, tego trzeciego żeby zapaliły się razem na jednym wejściu to wywaliło mi bezpiecznik 10A. Może dać większy bezpiecznik? Czy inaczej?
Podłączenie dodatkowego "światła stop"
Zwiń
X
-
Podłączenie dodatkowego "światła stop"
Na tylnej szybie pod trzecim światłem stop u góry, chciałbym zamontować dodatkowy podświetlany napis, który posiada 2 kabelki na wyjściu. Jest już przygotowane gniazdo do zapalniczki, ale ja chciałbym podłączyć ze światłami STOP, że napis zapalałby się przy hamowaniu. Jak to podłączyć? Bo jak próbowałem podłączyć kabelki do dodatkowego światła stop, tego trzeciego żeby zapaliły się razem na jednym wejściu to wywaliło mi bezpiecznik 10A. Może dać większy bezpiecznik? Czy inaczej?Tagi: Brak
-
-
Zamieszczone przez ambiente Zobacz wpisNieważne co.
Pokaż proszę co to jest.
Zamieszczone przez ambiente Zobacz wpisNa tylnej szybie pod trzecim światłem stop u góry, chciałbym zamontować dodatkowy podświetlany napis, który posiada 2 kabelki na wyjściu. Jest już przygotowane gniazdo do zapalniczki,
Pokaż zdjęcie tej wtyczki z napisu.Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez koleś Zobacz wpisCzyli jak wpinasz to do gniazda zapalniczki to świeci a jak do trzeciego światła STOP to nie świeci?
ambiente, normalna sprawa. Wpiąłeś w obwód dodatkowy odbiornik, przekraczasz dopuszczalny prąd, więc wywala Ci bezpiecznik. Możesz włożyć większy bezpiecznik i liczyć na to, że ktoś zaprojektował przekrój przewodów "z górką" i Ci się kable nie spalą. Możesz też zrobić rozsądniej i włączać Twoje dodatkowe światełko przekaźnikiem. Cewkę przekaźnika zasilasz ze światła STOP (pobiera stosunkowo mało prądu), a zasilanie bierzesz z akumulatora przez dodatkowy bezpiecznik (np. założony na przewodzie).
Komentarz
-
Komentarz