Automatyczne światła

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • andru123
    Elegance
    • 2010
    • 783
    • Toyota
    • ATF 2.0 MPI 120 KM

    Automatyczne światła

    niedawno zainstalowałem sobie takie urzadzenie , montaż kilkanaście minut , działa rewelacyjnie
    wlutowalem sie w odpowiednie przewody przy wlaczniku swiatel ,

    zasilanie ze skrzynki bezpiecznikow przy wykorzystaniu takiego ustrojstwa


    włącza swiatła DOPIERO jak alternator zaczyna ładować
    urządzenie jest podłączone równolegle , wiec funkcje włącznika dalej wszystkie są

    przekrecam kluczyk, nic sie nie dzieje , odpalam auto , nic sie nie dzieje , po chwili jak alternator zaczyna ladowac, swiatla sie samoczynnie zaplaja , gaszę auto , wszytsko się wylacza




    jest O1 RS 1.8T XENON
    była O1 1.9 TDI AGR
  • icemerc
    Rider
    • 2017
    • 304
    • Octavia I (1U2)
    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

    #2
    fajny temat jak ktoś dziennych nie ma

    Szkoda ze ta firma nie zrobila czegoś z sensorem zmierzchowym... tym sie teraz interesuję...

    Komentarz

    • andru123
      Elegance
      • 2010
      • 783
      • Toyota
      • ATF 2.0 MPI 120 KM

      #3
      sensor zobie można samemu dołożyć , tylko mi nie chodziło o jakieś "dzienne" bo skoda w tych latach tego nei miala , wazne jest dl amnie zeby nie nadwyrężać xenonów ciągłym włączaniem i wyłączaniem no i teraz juz o niczym nie muszę pamiętać
      jest O1 RS 1.8T XENON
      była O1 1.9 TDI AGR

      Komentarz

      • icemerc
        Rider
        • 2017
        • 304
        • Octavia I (1U2)
        • AZJ 2.0 MPI 115 KM

        #4
        ogółem dobry mod. Popieram.

        ja akurat dziennych jestem zwolennikiem

        Komentarz

        • pykycykytypf
          Classic
          • 2019
          • 5
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez andru123 Zobacz wpis
          niedawno zainstalowałem sobie takie urzadzenie , montaż kilkanaście minut , działa rewelacyjnie
          wlutowalem sie w odpowiednie przewody przy wlaczniku swiatel ,

          zasilanie ze skrzynki bezpiecznikow przy wykorzystaniu takiego ustrojstwa


          włącza swiatła DOPIERO jak alternator zaczyna ładować
          urządzenie jest podłączone równolegle , wiec funkcje włącznika dalej wszystkie są

          przekrecam kluczyk, nic sie nie dzieje , odpalam auto , nic sie nie dzieje , po chwili jak alternator zaczyna ladowac, swiatla sie samoczynnie zaplaja , gaszę auto , wszytsko się wylacza



          Kolego, mam pytanie.
          Chcę zainstalować u siebie w kierunkowskazach podwójne ledy (światła dzienne+kierunek) [może coś polecisz?]. I zastanawiam się czy będę mógł je podłączyć do polecanego przez ciebie włącznika świateł tak aby uruchamiały się dzienne nie po przekręceniu kluczyka ale po załączeniu alternatora. Masz w tej kwestii jakieś doświadczenie?
          pozdrowienia

          Komentarz

          • andru123
            Elegance
            • 2010
            • 783
            • Toyota
            • ATF 2.0 MPI 120 KM

            #6
            te podwójne ledy to porażka , raz że zaraz na pierwszej kontroli zabiorą ci dowód, a dwa że miałem to kiedyś na testach od mojego dostawcy , po tygodniu jeżdzenia jeden led biały zaczął migać , nie polecam , jak sobie zrobisz moda z automatycznym włącznikiem świateł to po co ci jakieś wynalazki , światła będą się włączały samoczynnie i już nie potrzeba "dziennych"
            jest O1 RS 1.8T XENON
            była O1 1.9 TDI AGR

            Komentarz


            • #7
              andru123 bo żarówki za dużo żrą. Dla mnie powinny być zakazane jak nie są w standarcie a nie jakieś wiesniackie paski

              Komentarz

              • andru123
                Elegance
                • 2010
                • 783
                • Toyota
                • ATF 2.0 MPI 120 KM

                #8
                dokładnie , Polska to dziki kraj , dowalają się do ściemnionych szyb, a pozwalają jeżdzic na paskach ledowych z chinskich marketów . PORAŻKA
                jest O1 RS 1.8T XENON
                była O1 1.9 TDI AGR

                Komentarz

                • OCT.RS.AUQ
                  Classic
                  • 2016
                  • 9
                  • Octavia I (1U2)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez andru123 Zobacz wpis
                  dokładnie , Polska to dziki kraj , dowalają się do ściemnionych szyb, a pozwalają jeżdzic na paskach ledowych z chinskich marketów . PORAŻKA
                  Andru, rozumiem że masz to podłączone do pozycyjnych? Xenon odpalasz ręcznie?

                  Komentarz

                  • andru123
                    Elegance
                    • 2010
                    • 783
                    • Toyota
                    • ATF 2.0 MPI 120 KM

                    #10
                    tam sa dwa kanaly , na pozycje i na mijania , co fajne dlugie dzialaja tez
                    jedynej rzeczy nie bylo , to podswietlenie, dałem mostek na wlacznik i juz jest , z pozycyjnymi
                    jest O1 RS 1.8T XENON
                    była O1 1.9 TDI AGR

                    Komentarz

                    • andru123
                      Elegance
                      • 2010
                      • 783
                      • Toyota
                      • ATF 2.0 MPI 120 KM

                      #11
                      zalozylem to ze wzgledu na xenony , zeby odpalaly sie same po tym jak juz jest uruchomione auto
                      jest O1 RS 1.8T XENON
                      była O1 1.9 TDI AGR

                      Komentarz

                      • OCT.RS.AUQ
                        Classic
                        • 2016
                        • 9
                        • Octavia I (1U2)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM

                        #12
                        Mozesz opisać jakoś dokładniej jak się ma moduł do ręcznego włączania świateł? W jakim położeniu musi być włącznik żeby zadziałał automat? Jak włączyć dzienne światła, te z modułu do "długich"? A jak odpalasz xenon?

                        Komentarz

                        • andru123
                          Elegance
                          • 2010
                          • 783
                          • Toyota
                          • ATF 2.0 MPI 120 KM

                          #13
                          recznie wlacznie swiatel pozycyjnych jest tylko na postoju , bez wlaczonego silnika , gdy odpalimy silnik i ladowanie osiaga 14,3V automat uruchamia dwa kanaly , ja do pierwszego podłączyłem swiatła postojowe i podświetlenie wnętrza , a do drugiego podłączyłem xenony

                          wiec odpalam auto i za chwile odpalaja sie jednoczesnie postojówki i xenony

                          TU NIE MA ŻADNYCH DZIENNYCH , octavia w 2001 r nie miala takich swiatel i kazde inne kombinowanie jest niezgodne z prawem, albo z moim poczuciem estetyki , wszystko ma byc jak w oryginale , nie po to wydalem tyle kasy na nowe wnetrza xenonow i nowe zarniki zeby jezdzic na jakis żółtych pseudo dziennych w dlugich lub paskach ledowych

                          T0 moduł za mnie wszystko robi i jak zgasze auto to również gasnie wszystko
                          modul jest podlaczony równolegle z wlacznikiem swiatel
                          mozna sobie pewnie zastosowac jakis wlacznik zeby raz na 10 lat aby wylaczyc modul , zeby mozna bylo wlaczyc same postojowki przy pracujacym silniku , osobiscie nie robilem tego bo nie uzywam takiej opcji , a jak silnik zgaszony lub tylko przekrecona stacyjka to wlacznik dziala jak zwykle w kazdej skodzinie


                          aaaa i włącznik mam caly czas w pozycji "0" wcale go nie dotykam

                          dopiero jak chce wlaczyc przeciwmgielne , to musze go przelaczyc na mijania , ale to nie koliduje z modulem i nastepnie wyciagnac , zeby swiecily przeciwmgielne przod i drugi raz , przeciwmgielne tyl
                          jest O1 RS 1.8T XENON
                          była O1 1.9 TDI AGR

                          Komentarz

                          • OCT.RS.AUQ
                            Classic
                            • 2016
                            • 9
                            • Octavia I (1U2)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM

                            #14
                            dzięki

                            Komentarz


                            • #15
                              A moim skromnym zdaniem to szkoda ksenonów (tego nie pisze się po polsku przez iks), żeby bezsensownie za dnia działały, bo nie do tego są przeznaczone. Miałem ten chory AWŚM w fabii mk1, ale wyłączyłem to dziadostwo zaraz po zakupie.
                              Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.

                              Komentarz

                              • OCT.RS.AUQ
                                Classic
                                • 2016
                                • 9
                                • Octavia I (1U2)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM

                                #16
                                ja bym chciał połączyć moduł do automatycznego włączania świateł i moduł do świateł dziennych ktory jest opisany w inny wątku - że mozna długie ustawić na 30%mocy i używać jako dziennych - tak, wiem ze nie do końca legalnie, ale jestem zwolennikiem serii i nie chce doklejac zadnego badziewia ledowego, poza tym oszczedzal bym właśnie ksenony w dzień ciekawe czy to da się połączyć

                                Komentarz


                                • #17
                                  No a czemu nie? Ten sam sprzedawca ma taki moduł to zapytaj go o inny, który połączy obie te funkcje.

                                  https://allegro.pl/oferta/swiatla-dz...ocy-6751420355

                                  Komentarz

                                  • andru123
                                    Elegance
                                    • 2010
                                    • 783
                                    • Toyota
                                    • ATF 2.0 MPI 120 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
                                    A moim skromnym zdaniem to szkoda ksenonów (tego nie pisze się po polsku przez iks), żeby bezsensownie za dnia działały, bo nie do tego są przeznaczone. Miałem ten chory AWŚM w fabii mk1, ale wyłączyłem to dziadostwo zaraz po zakupie.
                                    robie 8 tys rocznie i mi nie szkoda poza tym mam inne odblysniki xenonów i żywotnosc tez jest inna
                                    jest O1 RS 1.8T XENON
                                    była O1 1.9 TDI AGR

                                    Komentarz

                                    Pracuję...