Z racji braku AC i kradzieży superb'a na osiedlu doszedłem do wniosku,iż czas na montaż najlepszego zabezpieczenia - odcięcie pompy i teraz pytanie na allegro są zestawy od 30zl - do 130zl może ktoś polecić jakiś zestaw bo montował u siebie lub ewentualnie kogoś montującego (serwisy także) ?
odcięcie pompy paliwa,zapłonu ktoś poleci zestaw lub montaż śląsk?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez andru123 Zobacz wpiszrób sobie odciecie pstryczkiem zasilania , albo lini K w OBD , kompem mozna tylko octavie odpalic, jak sie nie bedzie mogl podlaczyc to odpusci, chociaz wątpie zeby ktokolwiek skusil sie na O1 w dzisiajeszych czasach
Zrób dokładnie jak kolega radzi.
Ja mam akurat 2 pstryczki jeden odcina pompę paliwa drugi zasilanie komputera, żeby z LPG nie haratnęli.
Nie trzeba szukać żadnych zestawów. Trzeba iść do sklepu elektronicznego i kupić sobie solidne przełączniki (polecam dźwigienkowe z grubą metalową dźwigienką, które robią solidne pstryk i dość ciężko się przerzucają) o obciążeniu nie mniejszym niż 16A. W dobrym sklepie sprzedawca podpowie jakie wybrać.
Rozbebeszyć skrzynkę bezpieczników znaleźć odpowiednie obwody i zrobić wcinki, przewodem o odpowiednim przekroju.
W tak drutowanym obwodzie wszystkie połączenia trzeba zrobić lepiej niż fabryka a więc obligatoryjnie polutować i zaizolować koszulkami termokurczliwymi (jeśli nie chcesz lutować to pomyśl, że coś zaczyna nie łączyć w czasie wyprzedzania) a no widzisz i już chcesz...
Kiedyś kupiłem takie ustrojstwo jak sensorowa blokada zapłonu, leży niezamontowana do dziś, nie chciało mi się rozbierać obudowy kierownicy bo trzeba się tym wpinać do stacyjki.
Kwestię ukrycia pstryczka pozostawiam do przemyślenia samemu.Ostatnio edytowany przez Bambek1; 38218.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andru123 Zobacz wpischociaz wątpie zeby ktokolwiek skusil sie na O1 w dzisiajeszych czasach
o1 z 2002 rok z dość mocno postępującą korozją, 2.0 w benzynie.
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oolsztyniak Zobacz wpispół roku temu do sąsiada o1 już wleźli ale ktoś ich spłoszył.
o1 z 2002 rok z dość mocno postępującą korozją, 2.0 w benzynie.
Następnie szybki demontaż i wywózka pociętych w drobny mak blach na "zaprzyjaźniony" skup złomu. Kiedyś widziałem jak na jednym złomowisku części blacharskie z jakiegoś auta rozładowywali z busa prosto do zgniatarki podczas gdy zawsze jak widzę odbywa się to gdzieś na stos. Po kilkunastu minutach była już kostka wielkości małej lodówki, ciekawe dlaczego komuś zależało na szybkim sprasowaniu.
Komentarz
-
Komentarz