icemerc jeśli wziąłeś te komforty od hayperekpo , to on ma instrukcje normalną. chyba też gdzieś to mam od chłopaków.
Tam wszystkie kable są jak trzeba, mimo wszystko przed montażem polecam sobie wziąć próbnik 12v - te kable przy których masz podłączenie, lewy kierunek, prawy kierunek, awaryjne i plus po zapłonie łatwo sprawdzić -
próbnik - masa do blachy gdziekolwiek nawet przy skrzyni, a końcówką sprawdzasz poszczególne kable.
Ja u siebie tak to podłączałem, zgodnie z instrukcją do przekaźnika świateł awaryjnych. Ogółem dzięki temu się dowiedziałem że włącznik awaryjnych jest jednocześnie przekaźnikiem kierunkowskazów w całym aucie. Jak wyjmiesz i odepniesz włącznik to nie masz kierunków :P
Tam wszystkie kable są jak trzeba, mimo wszystko przed montażem polecam sobie wziąć próbnik 12v - te kable przy których masz podłączenie, lewy kierunek, prawy kierunek, awaryjne i plus po zapłonie łatwo sprawdzić -
próbnik - masa do blachy gdziekolwiek nawet przy skrzyni, a końcówką sprawdzasz poszczególne kable.
Ja u siebie tak to podłączałem, zgodnie z instrukcją do przekaźnika świateł awaryjnych. Ogółem dzięki temu się dowiedziałem że włącznik awaryjnych jest jednocześnie przekaźnikiem kierunkowskazów w całym aucie. Jak wyjmiesz i odepniesz włącznik to nie masz kierunków :P
Komentarz