montaż elektrycznych szyb

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • polirl
    Classic
    • 2014
    • 21

    montaż elektrycznych szyb

    Tylko ciekawe za ile jest taki kpl do BMW, bo do OI to jakieś 500zł plus robota. Ja bym to padło sprzedał tak jak jest, bo poprzednik pozbył się problemu zanim wyszedł na wierzch, niestety... Komfort komfortem, ale co zrobić jak portfel cierpi :?:
  • nikoś151
    Rider
    • 2013
    • 563

    #2
    montaż elektrycznych szyb

    witam. Jako, że moja skoda to golas a decyzja zapadła, że zostaje, będziemy ją ulepszac
    na pierwszy ogień idą szyby z szybkiej korby na elektryczny guzik
    co potrzeba, bo poza boczkami mechanizmami i kablami to cos mi się wydaję, że jakiś ,moduł sterowania nimi jest potrzebny. i pytanie gdzie on jest?

    Komentarz

    • Marian 2
      L&K
      • 2007
      • 1087
      • Octavia I combi (1U5)
      • AQY 2.0 MPI 115 KM

      #3
      Oczywiście trzeba zakupić kompletne mechanizmy podnoszenia szyb łącznie z silniczkami, najlepiej na Allegro. Jeżeli Kolega ma jakieś pojęcie o elektronice, proponuję to rozwiązanie:

      Będzie dużo taniej, praktycznie będą to koszty tylko podnośników i silniczków.
      Są dwie szkoły, jedna to zrobienie wszystkiego "jak w fabryce", i jest to metoda dużo droższa, bo trzeba też zakupić boczki drzwi, wylączniki, moduły sterujące, wiązki przewodów.
      Druga, to zrobienie wg. proponowanego linku, będzie dużo taniej i nie gorzej, a nawet lepiej, bo w tym układzie niema co się psuć, niema żadnego programowania, wstępnego ustawiania, itp., i ten układ ma wszystko, co przy "elektrycznych szybach" jest potrzebne.
      Sprawuje się w moim samochodzie już kilka lat bez jakich kolwiek problemów.
      Osobiście uważam, że kupowanie boczków i oryginalnych wyłącznikow to snobizm i chęć zrobienia "fabrycznego wyglądu". Tak samo dobrze można to zrobić na zwykłych taniutkich wyłącznikach elektrycznych, i nie koniecznie muszą być one umieszczone w tych klasycznych miejscach. Na przyklad umieszczenie tylko czterech wyłączników na konsoli centralnej w ten sposob, aby wszyscy z nich mogli korzystać, znacznie uprości instalację w przypadku sterowania silników bezpośrednio przyciskami (bez modułu sterującego), gdyż nie trzeba ich dublować dla kierowcy.

      Nie polecam zakupu i montażu silniczków uniwersalnych, ktorych napęd zakłada sie na ośkę po korbce. Są nie trwałe.

      Komentarz

      • nikoś151
        Rider
        • 2013
        • 563

        #4
        chce 100% oryginał kable to nie problem bo wiązkę wyciągnę z rozbitka.

        Komentarz

        • Adamus1
          Drive
          • 2013
          • 95
          • Octavia III combi (5E5)
          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
          • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

          #5
          nikoś151, udała się przeróbka?
          Ja też planuję także może podrzucisz jakieś info.
          Potrzebuję tylko tył, ale każda informacja jest ważna.
          Pozdrawiam
          Była: O1 TOUR
          Jest: O2 FL Combi
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...178394#1178394

          Komentarz

          • Regi
            Classic
            • 2013
            • 5

            #6
            witam

            Ja włąsnie też mam tylko tył na korbki reszta przód elektryczne wiec jak macie jakieś rady co trzeba dokupic to piszcie

            Komentarz

            Pracuję...