Klimatyzacja OI FL co potrzebne?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kesikesipingapi
    Classic
    • 2011
    • 6

    Klimatyzacja OI FL co potrzebne?

    ruwado, ale co by nie mówić burak z primery zajebal sprawę po całości :!:
    Ten film pokazuje również jak nie odpowiedzialni są piesi, wchodząc na pasy pieszy powinien patrzeć w lewo czy samochód nadjezdzajacy widzi go i czy ma zamiar zahamować a nie pchać się na siłę myśląc że jest się świętą krową w dodatku niesmiertelną krową :evil:
  • manolo
    Classic
    • 2010
    • 17

    #2
    Klimatyzacja OI FL co potrzebne?

    Posiadam Octavię I po lifcie 2001 r modelowo 2002. Silniczek to 1.9 SDi AQM, wiem wiem 68KM ale się już przyzwyczaiłem i jeżdżę jedynie po mieście więc mocy styka. Niestety to jest totalny golas, chciałbym założyć do niej klimę i teraz pytanie co potrzebuję poza:
    -sprężarka z nowym mocowaniem
    -skraplacz z wentylatorami
    -parownik z nową obudową
    -przewody z zaworami, czujnikami i osuszaczem
    -panel sterowania (w grę wchodzi tylko klima manualna)
    Największy dylemat mam z instalacją elektryczną, jak ona wygląda w przypadku klimy manualnej? Łączy się w jakiś sposób z resztą instalacji w aucie? Mam centralny zamek oryginalny ale VAG nie widzi żadnego komfortu, czy to będzie problem w przypadku klimy manualnej?
    PS. Wszystkie mody chcę wykonać samodzielnie

    Komentarz

    • czernobyl
      L&K
      • 2008
      • 1276
      • Octavia III (5E3)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM
      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

      #3
      nie jestem mechanikiem, mam słabe pojęcie o mechanice, ale ponieważ trochę temu szukałem usterki w elektryce obsługującej klimę w moim aucie to mogę dorzuć nast. informacje:
      - zapewne masz przekaźnik J293 pod akumulatorem nie obsługujący klimatyzacji - do zmiany. dokładny model w ETOSie po kodzie silnika i zwróć uwagę na ostatnią literkę - ja właśnie przez to walczyłem miesiąc ze schematami
      - w sumie to właśnie powyższy przekaźnik steruje startem klimatyzacji - po otrzymaniu odpowiednich sygnałów wysyła sygnał do uruchomienia klimatyzacji, także na pewno masz połączenie z panelem (przycisk AC+wentylator>0), połączenie z czujnikiem kompresora klimy (G65? - z pamięci), połączenie z czujnikiem temp. cieczy gdzieś w okolicach dołu chłodnicy i wiadomo - przez niego idzie sygnał do uruchomienia wentylatora/wentylatorów chłodnicy - być może jeszcze czeka Cię wymiana chłodnicy na większą oraz samych wentylatorów.
      tu masz schematy elektryczne z Golfa4: https://www.dropbox.com/s/sowgzkl3gx...EL_GOLF_IV.pdf

      Komentarz

      • manolo
        Classic
        • 2010
        • 17

        #4
        Dzięki za schematy bardzo się przydadzą. Co do chłodnicy to prawdopodobnie zostanie ta co jest + druga chłodnica(skraplacz). Wnioskuję tak na szybko że wszystkie nitki instalacji el. klimatyzacji schodzą się w owym przekaźniku? i pełni on rolę "sterownika".
        Dzięki jeszcze raz, czekam może ktoś jeszcze doda coś interesującego.
        Pozdrawiam

        Komentarz

        • czernobyl
          L&K
          • 2008
          • 1276
          • Octavia III (5E3)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM
          • BSE 1.6 MPI 102 KM
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          #5
          trzymaj jeszcze pinout przekaźnika J293 - dla Twojego modelu na 99% nie bedzie się różnić: http://tech.bentleypublishers.com/se...a4_fancont.pdf

          Komentarz

          Pracuję...