Xenon w orgi. halogenach?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • error86
    Classic
    • 2017
    • 16
    • Octavia I (1U2)
    • AEG 2.0 MPI 115 KM

    Xenon w orgi. halogenach?

    Zamieszczone przez Irde
    Podjedź do dobrego gazownika, takiego który dobrze ogarnia Landi Renzo. W ASO Skody na taki problem mają jedno wytłumaczenie, wymiana wtryskiwaczy LPG. W autoryzowanym serwisie Landi Renzo (np. na Łopuszańskiej w Wawie) radzą sobie bez wymiany wtryskiwaczy.
    Chwilę coś ustawiają w oprogramowaniu i obroty stoją jak żyleta!
    Podany przez Ciebie serwis to jest serwis Landi Renzo - producenta instalacji. W tym serwisie mogą zmieniać dowolnie mapę instalacji gazowej. Tego autoryzowane serwisy niestety nie mogą. Dlatego miałeś bardzo dobrze wyregulowaną instalację.
  • error86
    Classic
    • 2014
    • 8

    #2
    Xenon w orgi. halogenach?

    Moja bida skoda nie ma halogenów i tak myślę czy nie dało by się zmodzić tak aby w miejsce halogena wstawić Xenon-HDI (k5000) i podpięcie tak wiązki kablowej aby światła mijania były na halogenowej soczewce a drogowe normalnie... ktoś coś takiego przerabiał? nie chodzi mi tu o aspekty prawne bo Xenon o zabarwieniu białym 4300-5000 nie rzuca się tak w oczy, a dzieki soczewce światło jest inaczej skupione.
    Czy soczewka halogenu nie jest ustawiona za blisko osią świecenia przed samochód?
    było...
    Skoda 120L
    Fiat Uno 1.0 F
    Fiat Punto II
    Fiat Siena
    Jest...
    Skoda Octavia 1.9 TDI 04/05

    Komentarz

    • kamil90
      Ambiente
      • 2014
      • 113

      #3
      Pomyślałeś o tym, że soczewka od świateł drogowych ma inny zasięg niż światła mijania?
      Nie myśl, że wyregulujesz to regulacją lub śrubami w lampie. Inne zastosowanie, inna soczewka.

      Jak chcesz zrobić to poprawnie to albo szukaj ori Xenonu albo rzeźba w tym stylu:


      Nie wiem jakie masz klosze. Jak ryflowane to pamiętaj żeby spolerować je do gładkiego, inaczej będziesz oślepiał.

      Komentarz

      • error86
        Classic
        • 2014
        • 8

        #4
        mam gładkie szkła OIfl, bardzo fajny pomysł z tymi soczewkami bo w ostateczności można włożyć zwykłą żarówkę np, przed przeglądem...
        było...
        Skoda 120L
        Fiat Uno 1.0 F
        Fiat Punto II
        Fiat Siena
        Jest...
        Skoda Octavia 1.9 TDI 04/05

        Komentarz

        • kamil90
          Ambiente
          • 2014
          • 113

          #5
          Czy w OI FL jest tak jak przed FL, że klosze są na spinki a nie wklejane?
          Jeżeli są wklejane to niestety nie tak łatwo będzie Ci przed przeglądem wsadzić zwykłą żarówkę.
          Lepiej już drugi komplet lamp mieć bo bez sensu co roku je rozklejać i sklejać.
          Chyba, że chciałbyś wsadzać żarówkę w soczewkę to wtedy musisz inaczej podpinać instalację...

          Komentarz

          • rafiki
            RS
            • 2012
            • 15975
            • Superb III (3V3)

            #6
            error86, klosze po FL są klejone.
            رافال
            Spoty
            Cause freedom is a lonely road

            Komentarz

            • lukasz16v
              Rider
              • 2012
              • 271

              #7
              Przed FL ja wstawiłem soczewki z mazdy 6 i oczywiścnie w nie xenon świeci przyzwoicie a wygląda jak by ta soczewka siedziała juz tam orginalnie..trochę modzenia było ale wygląda i świeci przyzwoicie Jak chcesz xenon wypadało by mieć spryski na lampy
              O1 srebrny hathback 1.9 TDI 110KM
              Łukasz... https://www.facebook.com/profile.php?id=100004382645613

              Komentarz

              • Qstachu
                Ambiente
                • 2013
                • 131

                #8
                Standardowe soczewki halogenów w O1 przed liftem na ryflowanym kloszu z xenonem 8000K nie oślepiają tak jak każde inne, bo to są lampy przeciwmgielne więc mają świecić tuż przed pojazdem.Także z fabrycznych halogenów mijania są słabe już bardziej na dzienne się nadają.Co do zestawu soczewki na bi-xenon z linku już lepiej to by wyglądało pomijając czas spędzony na rzeźbę ale i tak mogło by nie mieć takiego efektu jak by się zakładało bo dochodzi nam jeszcze samo poziomowanie bądź inna regulacja wysokości świecenia oraz spryskiwaczy jak już wspomniano.Już lepiej zmienić lampy niż robić jakieś druciarstwo co może zagrażać innym , wtedy byś miał xenony na legalu i nawet przeciw mgielne ale koszt wyższy takiej zabawy.
                Było : Skoda Favorit 1.3 LPG
                Peugeot 306 1.9 D
                Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
                VW Polo 1.4 PB
                Daewoo Nexia 1.5 LPG

                Jest: Fiat Panda 1.1 PB
                Skoda Octavia I 1.8T LPG

                Komentarz

                • ROBAL_26
                  RS
                  • 2010
                  • 2320
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  error86, nie zapomni o mostku w manetce kierunkowskazów jak kolega lukasz16v, , bo będzie ci gasł xenon po zmianie z krótkich na długie i odwrotnie.ok

                  tu masz wszystko na ten temat :



                  pozdro
                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                  Komentarz

                  • kamil90
                    Ambiente
                    • 2014
                    • 113

                    #10
                    Zamieszczone przez Qstachu
                    Standardowe soczewki halogenów w O1 przed liftem na ryflowanym kloszu z xenonem 8000K nie oślepiają tak jak każde inne, bo to są lampy przeciwmgielne więc mają świecić tuż przed pojazdem.Także z fabrycznych halogenów mijania są słabe już bardziej na dzienne się nadają.Co do zestawu soczewki na bi-xenon z linku już lepiej to by wyglądało pomijając czas spędzony na rzeźbę ale i tak mogło by nie mieć takiego efektu jak by się zakładało bo dochodzi nam jeszcze samo poziomowanie bądź inna regulacja wysokości świecenia oraz spryskiwaczy jak już wspomniano.Już lepiej zmienić lampy niż robić jakieś druciarstwo co może zagrażać innym , wtedy byś miał xenony na legalu i nawet przeciw mgielne ale koszt wyższy takiej zabawy.
                    Chciałbym zobaczyć jak wyregulujesz soczewki od przeciwmgielnych tak żeby dobrze widzieć i nie oślepiać innych. Poza tym od razu będzie się rzucać w oczy złe odcięcie światła.
                    Co do soczewek bi-xenon - przeczytaj opis aukcji. Zostaje Ci ori regulacja reflektorów. Zgadzam się, że to nie to co samo-poziomowanie ale jest.
                    Jasne, że lepiej zmienić lampy, również to zaproponowałem. Natomiast w drugiej kolejności zakładałbym soczewkę przystosowaną do źródła światła jakim jest palnik xenonowy a nie rzeźbił z soczewką z przeciwmgłowych.

                    Komentarz

                    • Qstachu
                      Ambiente
                      • 2013
                      • 131

                      #11
                      Zamieszczone przez kamil90
                      Chciałbym zobaczyć jak wyregulujesz soczewki od przeciwmgielnych tak żeby dobrze widzieć i nie oślepiać innych. Poza tym od razu będzie się rzucać w oczy złe odcięcie światła.
                      Raczej nie zobaczysz bo nic takiego nie proponowałem więc nie wiem skąd takie pomysły?
                      Zamieszczone przez kamil90
                      Co do soczewek bi-xenon - przeczytaj opis aukcji. Zostaje Ci ori regulacja reflektorów. Zgadzam się, że to nie to co samo-poziomowanie ale jest.
                      Jasne, że lepiej zmienić lampy, również to zaproponowałem. Natomiast w drugiej kolejności zakładałbym soczewkę przystosowaną do źródła światła jakim jest palnik xenonowy a nie rzeźbił z soczewką z przeciwmgłowych.
                      Hmmm jakoś patrzyłem, czytałem i nie jest jasno napisane że będą posiadały jakąś regulację
                      Kod:
                      Aby zamontować soczewki w lampie należy je rozkleić lub oddzielić klosz od lampy, po czym soczewkę zakręca się w miejsce żarówki H4 lub H7 (adaptery w komplecie). W zestawie jest pełne okablowanie pozwalające podłączyć opcję bixenonu.
                      A to że sobie coś upchamy w miejsce oryginalnego odbłyśnika nie znaczy że będzie działać tak jak należy, a tym bardziej sam wspomniałeś ładnie o odcięciu światła więc nie wiem czy akurat ustawienia wysokości na halogen H4 będą się pokrywać z tą soczewką.Dlatego według mnie będzie to druciarstwo tym bardziej że są gotowe lampy przystosowane do tego typu źródła światła.
                      Było : Skoda Favorit 1.3 LPG
                      Peugeot 306 1.9 D
                      Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
                      VW Polo 1.4 PB
                      Daewoo Nexia 1.5 LPG

                      Jest: Fiat Panda 1.1 PB
                      Skoda Octavia I 1.8T LPG

                      Komentarz

                      Pracuję...