Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O1 Xenon [Zamiennik żarówki H4 na Zestaw Bixenon H4]

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O1 Xenon [Zamiennik żarówki H4 na Zestaw Bixenon H4]

    Marlej brawo

    Przeczytałem właśnie cały artykuł.. Powiem krótko - wiele wiele on wyjaśnia dlaczego nie tylko na ocp ale na i nych portalach jakie przeglądałem wpisy podobne jak w tym artykule mnożyły sie same...

    Jak kolegi parasite, z którym sam prowadziłem jakieś przepychanki. Tylko że kolega parasite na tym akurat forum ma bardzo spory dorobek. Nie uważałbym go wcześniej za takiego trolla.

    Zastanawia mnie jedno, czy w takim układzie ktoś przekupił jego profil? Przekupił jego samego? Podpial sie pod niego? Czy sam kolega poszedł na łatwy zarobek..

    Ciekawe...

  • #2
    O1 Xenon [Zamiennik żarówki H4 na Zestaw Bixenon H4]

    Jak wiadomo w O1 na Xenonie H4ka służy wyłącznie jako światła długie do jazdy np w nocy.
    Co sądzicie o zamianie tej żarówki na zestaw Bixenon H4 wraz z przetwornicami np z takiej aukcji ?
    Link
    Wiem, że to raczej nie ma homologacji ale przecież w nocy używamy długich wyłącznie jak jedziemy sami na "naszym pasie", a z naprzeciwka nic nie jedzie.
    Ps. to nie jest reklama produktu.
    Bawił się ktoś w takie coś ?
    Różnica w mocy światła jest raczej kolosalna
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=79749

    Komentarz


    • #3
      Daro2hola, ty masz xenon fabryczny w aucie czyli 2 soczewki i odbłyśnik na długie w lampie czy masz soczewkę i odbłyśnik ? bo jeżeli ori xenon masz to na długich jest żarówka H1 a nie H4 xenon D2S i p.mgielne H3 , ok
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz


      • #4
        Daro2hola, homologacji nie ma jak każdy HID :diabelski_usmiech
        ROBAL_26, jeżeli w avatarze kolega ma swoją furę to ma fabryczny xenon jak widać
        Zamieszczone przez Daro2hola
        Różnica w mocy światła jest raczej kolosalna
        Jak przy kontroli drogowej każą Ci podnieść maskę to też będziesz miał kolosalną różnicę, ale już nie w mocy światła
        رافال
        Spoty
        Cause freedom is a lonely road
        My O2FL

        Komentarz


        • #5
          No dokładnie, avatar przedstawia moje auto.
          Nie wiem, myślałem, że to h4. Kierunek, soczewka z h3 przeciwmgielne, xenon żarnik i długie H4.
          Kurcze tyle osób na tym jeździ, Myślisz, że policja tak zawraca na to uwagę?
          Przecież nie jeździ się na tym w dzień...
          Czyli na długich jest h1 tak?
          To może jesteście w stanie polecić jakieś legalne i mocne żarówki?
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=79749

          Komentarz


          • #6
            Daro2hola, jak są mocniejsze to nie są legalne ,ja mam u siebie na długich te żarówki

            Link

            na długich się nie jeździ cały czas a poza tym podczas jazdy maja chłodzenie ,
            rafiki, to było pytanie o rodzaj oświetlenia w aucie Daro2hola, zbrakło się tylko znaku :?: w odpowiednim miejscu
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz


            • #7
              Daro2hola, przy xenonie masz H1 na drogowych. W czasie jazdy może tak nie zwracają uwagi, ale jak Cię zatrzymają przy pierwszej okazji i każą podnieść maskę to możesz się pożegnać z dowodem. W zwykłych halogenowych reflektorach była soczewka h3 na p. mgielne i H4 jako mijania/drogowe.
              رافال
              Spoty
              Cause freedom is a lonely road
              My O2FL

              Komentarz


              • #8
                No i dziękuję
                Wszystko jasne.
                Tylko np w tych które podałeś z aukcji wynika, iż 100W nie posiadają homologacji.
                Tylko jak policja może to sprawdzić? Przecież by trzeba było wykręcić cały reflektor :-D
                No i czy faktycznie 100W nie uszkodzą plastikowego reflektora ?
                Ty Masz 55W czy 100W?
                Dają lekko niebieską poświatę ?
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=79749

                Komentarz


                • #9
                  Daro2hola, od razu nie, ale klosze będą wymagały specjalnej troski, bo po dłuższym czasie od wewnątrz mogą Ci się zrobić "pajączki" i klosze mogą zmatowieć. Ja osobiście mam u siebie założone takie żarówki i choć są to standardowe 55W to świecą bardzo ładnie, światło jest białe/lekko niebieskawe, coś a'la xenon a w 100% legalne. Jak policja może sprawdzić czy 55 czy 100W? Mogą kazać Ci wyjąć z lampy i pokazać żarówkę, bo w teorii powinno być napisane czy ma 55 czy 100 Z tych co Ci podałem jestem bardzo zadowolony, mam je 1,5 roku, wymieniłem przez ten czas tylko jedną, druga świeci tak jak na początku tylko widzę, że podrożały (o całe 3 zł)

                  [ Dodano: Pon 14 Lip, 14 01:18 ]
                  U siebie byłem zmuszony wymienić lampy, bo ktoś z poprzednich właścicieli chyba dłuższy czas jeździł na 100W, bo jak podjechałem do zakładu regeneracji lamp, to mi gość powiedział, że jak chcę coś jeszcze na nich widzieć to lepiej tego nie ruszać
                  رافال
                  Spoty
                  Cause freedom is a lonely road
                  My O2FL

                  Komentarz


                  • #10
                    No cóż, będę musiał kupić 55tki żeby nie ryzykować zniszczeniem kloszy. Chociaż wydaje mi się, że tyle co ich się używa, sporadycznie w nocy, bo za często nie jeżdżę, to raczej 100tki nie powinny mieć większego wpływu na stan plastików.
                    Tak w ogóle to można gdzieś kupić i wymienić klosze od Xenonów?
                    Zdjęć pewnie nie Masz jak te żarówki świecą?
                    Odnośnie tego, że policja ma prawo sprawdzić żarówkę, przecież to jest przynajmniej godzina wykręcania :-D
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=79749

                    Komentarz


                    • #11
                      Daro2hola, nie, ale jak coś to wieczorem mogę zrobić i Ci podesłać. Klosze masz takie same jak każda O1 po FL czyli plastiki sklejane z obudową reflektora. Da się to zrobić, ale jest to trochę kombinowania, poza tym ciężko kupić same klosze właśnie ze względu na to, że są sklejane a nie tak jak przed FL na uszczelkę i metalowe spinki (były szklane). Godzina to może u Ciebie przy xenonie u mnie to max. 5 minut licząc od zatrzymania do wyjęcia żarówki
                      رافال
                      Spoty
                      Cause freedom is a lonely road
                      My O2FL

                      Komentarz


                      • #12
                        Dzięki
                        W takim razie proszę o fotki ;-)
                        Ps. Czy Octavia I ma canbus ? Bo chcę wymienić wszystkie żarówki na ledy i teraz się zastanawiam, czy nie wyskoczy mi błąd
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=79749

                        Komentarz


                        • #13
                          Daro2hola, ja jeżdżę nocami na 100W już z pół roku i jeszcze nie zauważyłem zadnych niepokojących objawów odbłyśnika , co do ledów to jedynie canbusowe to do lampek w środku być musiał brać bo nimi steruje moduł komfortu ,w lampy na zewnątrz zwykłe , bynajmniej ja mam już 3 rok i nie ma z nimi problemów .ok
                          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                          Komentarz


                          • #14
                            Daro2hola, jak dzisiaj nie dam rady to jutro będą
                            رافال
                            Spoty
                            Cause freedom is a lonely road
                            My O2FL

                            Komentarz


                            • #15
                              Wytłumaczcie mi po co używać świateł drogowych przy ori xenonach?
                              Przecież xenon w O1 jest taki mocny, że może śmiało konkurować z lampą xenon z bmw.
                              Ja zakupiłem na początku nowe żarniki osram xenarc - dałem prawie 500zł za dwie, ale światło przez 3 lata świeci mega jasno i nie oślepia.
                              Inna sprawa, jak odbłyśniki są już wypalone - to słaby punkt w O1 (są z tworzywa, a nie metalu, jak choćby odbłyśniki halogenów). Jeśli się przegrzeją (np. od palników - zamienników) to już światło jest duuuużo słabsze.
                              Odkąd mam xenony to długie używam tylko do ostrzegania :wink:

                              Komentarz


                              • #16
                                banshee12, gdybyś często podróżował nocą drogami niższy kategorii gdzie są i drzewa blisko jezdni i nie tylko to byś docenił wówczas po co jest potrzebna tak duża ilość światła , nie wszyscy mieszkaja w miastach ale i poza nimi ,rozumiesz teraz
                                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                Komentarz


                                • #17
                                  Panowie Byście mogli potwierdzić co do ledów? Czy do wewnątrz potrzeba canbusów a na zewnątrz zwykłe ?
                                  Co do reflektorów to wygląda to tak:
                                  Jak widać długie świecą na żółto. Klosze są jakby popękane :-/ Nie da rady tego naprawić zapewne :-/
                                  Załączone pliki
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=79749

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Daro2hola, klosze wyglądają o niebo lepiej niż w moich poprzednich lampach, u mnie były po prostu mleczne :lol: podjedź gdzieś, gdzie regenerują lampy i niech fachowiec określi czy można to jakoś spolerować, bo u Ciebie to ewidentnie od środka. Możesz też z zewnątrz jakąś lekkościerną pastą wypolerować klosze po umyciu, zawsze trochę pomoże.
                                    رافال
                                    Spoty
                                    Cause freedom is a lonely road
                                    My O2FL

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Z zewnątrz one są gładziutkie jak pupcia mojej dupci :-P
                                      Według mnie to już starość zrobiła swoje. Te pęknięcia wyglądają jakby były w środku.
                                      Nie sądzę czy da się to naprawić ale faktycznie, dobry pomysł żeby się wybrać do jakiegoś specjalisty.
                                      Pozostaje kwestia ledów i żarówek :-)
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=79749

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        a jakbyś kupił samo szkiełko

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Skoda-Auto, lampy po FL-u są klejone i nawet gdy ja rozmawiałem z gościem co regeneruje lampy to powiedział ze nie ma szans na wymianę samego szkła-plastiku .
                                          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            nie kumam tego gmerania w oswietelniu. Skoro lampy maja homlogacje i ktos to zaprojektowal, zbadano to i przeszlo badania to po co tam lapy pchac. Wszelka ingerencja to utrata homologacji czyli w razie wypadku smiertelnego ciupa jak nic. BEdzi ewypadek z trwalym kalectwem to placenie ręty do konca życia. Chce ktos wiecej swiatla w nocy na bezdrozach to wystarczy zalozyc sobie swiatla dodatkowe- np halogeny jakies w zderzak i po sprawie.
                                            po co igrac z czyimś życiem? Fajnie by bylo jakby ktoś oslepil kierowce i uciekl a ten wyladowalby w rowie albo na drzewie. Powinni te przeróbi scigac bezlitosnie to jak noszenie otwartego noża po ulicy. Nigdy nie wiadomo kiedy skonczy sie to nieszczesciem. Pozniej placz ze ja nie wiedzialem i takie tam.
                                            G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Kolego ta kwestia już jest zakończona.
                                              Pozostała jedynie opcja wymiany długich na jakieś fajne, mocne, białe żarówki z homo oraz wymiana bądź regeneracja klosza.
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=79749

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Klosze mają kropki (odpryski) od zewnątrz. Są to klosze z tworzywa i mają powłokę UV. Gdzieś czytałem, że ten filtr który jest na kloszach reflektorów xenonowych nie przepuszcza również szkodliwych promieni, na które jest narażony każdy inny użytkownik drogi jadący z przeciwka.
                                                Można to usunąć i wypolerować, ostatnio robiłem coś takiego w clio, efekt - nowa lampa.
                                                Często jeżdżę drogami, które nie mają nawet białych pasów, ale same xenony wystarczają - pobocze, a nawet brzeg lasu z obu stron drogi oświetlony jest wystarczająco. Czasem, jak mam inne auto przed sobą to i jemu oświetlam drogę.
                                                Może masz zakurzone soczewki - ja u siebie je czyściłem.
                                                Załączone pliki

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  banshee12, sam polerowałeś te klosze w reni?
                                                  Jeśli tak, to jakiego środka używałeś?
                                                  Była O1 AGR

                                                  Jest O1FL ALH

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X