Temat zapewne rzeka ale nie potrafię zlokalizować tego Przy prędkości 100-130 km/h muszę wyhamować zwłaszcza mocniej pojawiają się dość duże drżenia kierownicy Dodam że w ubiegłym roku robiłem zawieszenie końcówki sworznie drążki kierownicze gumy na wahaczach oraz tarcze klocki brembo zbieżność ustawiona po regeneracji przekładni . półośki nie powybijane .Jeszcze ewentualnie wyszły delikatne luzy na łącznikach ale nie na tyle duże by się aż tak przejmować . Pytanie na co zwrócić uwagę jeszcze ? piasty ? czy wymiana tarcz znowu ? Chętnie poczytam waszych najlepiej sprawdzonych porad które miał ktoś z was takie same Opony po wymianie i wyważeniu tez nie pomogły
drżenie kierownicy przy hamowaniu
Zwiń
X
-
Szklana kula mi podpowiada, że warto by tak przystawić czujnik do tarcz z obu ich stron i sprawdzić bicie zanim wyrzucisz kasę na kolejne być może nietrafione naprawy.
Bicie trzeba sprwdzić raz przy piaście a raz na skraju. Miałem przypadek, że tarcze nie były krzywe a mimo to fajerą targało. Po zewnatrz gdzie sie spodziewałem max bicia było ok za to przy samej piascie była wypukłość tak jakby spuchł materiał na powierzchni równej około 2 monetom 5zł.
-
-
Zamieszczone przez BASTIAN001 Zobacz wpisJeden z ostatnich tematów z tym samym problemem.
http://forum.octaviaclub.pl/forum/oc...waniu-wibracje
Komentarz
-
-
Sprawdź dokładnie kolego prowadnice tylnych zacisków ( jeśli cię przycinają to klocki nierówno ściskają tarcze i powodują wibracje ) -temat przerabiany u brata w golfie 4 gdy zakupił auto i właściciel wymienił 2 komplety tarcz przednich a problem leżał w zatartych prowadnicach tylnych ,oraz dokładnie sprawdź końcówki kierownicze i sworznie wahaczy .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ROBAL_26 Zobacz wpisSprawdź dokładnie kolego prowadnice tylnych zacisków ( jeśli cię przycinają to klocki nierówno ściskają tarcze i powodują wibracje ) -temat przerabiany u brata w golfie 4 gdy zakupił auto i właściciel wymienił 2 komplety tarcz przednich a problem leżał w zatartych prowadnicach tylnych ,oraz dokładnie sprawdź końcówki kierownicze i sworznie wahaczy .ok
Komentarz
-
-
Temat drżenia przerabiałem w kilki autach, w jednym wystarczyła wymiana tarcz na oryginalne, w innym wymiana piasty, a w jeszcze innym wymiana całej półosi. Kumpel zakładał dwa komplety nowych tarcz, później je przetaczał i bicie powracało. Po wymianie piast nie ma żadnego bicia. W volvo miałem bicie od tylnych tarcz hamulcowych.Była Octavia II, jest Ford S-Max 2.0TDCi Titanium
Komentarz
-
-
Zgadza się ja zacząłem od pomiaru tarcz i o dziwo wyszło mi 0,008 na jednej stronie teoretycznie dopuszczalne a jednak Oczywiście prozaiczna rzecz jak nie wyczyszczenie piast przy wymianie tarcz może spowodować że dostaje się między piastę a tarczę jakiś syf i to spowodować może bicia na tarczy ale zaryzykowałem i wymieniłem różnice widać od razu . Czas pokaże czy być może krzywe ośki lub coś innego spowodują powrót bicia choć jak kazdy z nas nie chciał bym tego
Komentarz
-
Komentarz